Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
dinsdag 18 februari 2014 om 13:44
Nou meer een soort 'de aanhouder wint-testje'?
Misschien heeft hij juist de ervaring dat vrouwen vaak afhaken en laat hij haar daarom zoveel moeite doen.... (ok iets beters kan ik ook niet verzinnen eigenlijk)
Maar ik zou inmiddels ook in staat zijn tot het vaststellen van de date en dan vijf minuutjes van te voren melden dat ik helaas al van de markt ben gekaapt door een besluitvaardiger type.... (Ookal is dat niet echt zo)
Misschien heeft hij juist de ervaring dat vrouwen vaak afhaken en laat hij haar daarom zoveel moeite doen.... (ok iets beters kan ik ook niet verzinnen eigenlijk)
Maar ik zou inmiddels ook in staat zijn tot het vaststellen van de date en dan vijf minuutjes van te voren melden dat ik helaas al van de markt ben gekaapt door een besluitvaardiger type.... (Ookal is dat niet echt zo)
Lorem Ipsum
dinsdag 18 februari 2014 om 21:10
Hoi dames, lees al een tijdje mee, leuke topic. Ben zelf ook aan het Tinderen en afgelopen zondag een date gehad met een iets oudere man . Het was best wel leuk en na afloop zag ik dat we toch 3 uur hebben zitten kletsen...dus afscheid genomen totziens gezegd maar helaas niet gedacht om nummers of zo te wisselen..Nu dus 2 volle dagen later nog niets van hem gehoord..en nu weet ik dat niet altijd de berichtjes doorkomen op Tinder. Zou dit gewoon een not into you geval zijn of moet ik nog even geduld hebben? Ik wil zelf namelijk niet als eerste reageren
dinsdag 18 februari 2014 om 21:15
woensdag 19 februari 2014 om 10:06
quote:Frizz schreef op 19 februari 2014 @ 07:54:
Rasa heb je hem al eens (met een grapje) gevraagd hoe het komt dat het zo lang duurt voor hij reageert?
Al verpak je een drol in een gouden papiertje, dan is het nog steeds een drol.
Vragen die verpakt moeten worden in een grapje (omdat ze anders in dit stadium als claimend/ controlerend ervaren kunnen worden) kun je maar beter gewoon niet stellen, nog.
Rasa heb je hem al eens (met een grapje) gevraagd hoe het komt dat het zo lang duurt voor hij reageert?
Al verpak je een drol in een gouden papiertje, dan is het nog steeds een drol.
Vragen die verpakt moeten worden in een grapje (omdat ze anders in dit stadium als claimend/ controlerend ervaren kunnen worden) kun je maar beter gewoon niet stellen, nog.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 19 februari 2014 om 11:47
woensdag 19 februari 2014 om 12:06
Ah, wat zijn jullie flauw. Ik doe ook meestal heel rustig aan met terugreageren Al was het maar om mijzelf in toom te houden, en niet weg te laten zwijmelen, en constant naar mijn telefoon te kijken of er al een berichtje is
Dat kan later altijd nog, als na een paar dates blijkt, dat er ook daadwerkelijk enige toekomstmuziek in zit.
Dat kan later altijd nog, als na een paar dates blijkt, dat er ook daadwerkelijk enige toekomstmuziek in zit.
woensdag 19 februari 2014 om 12:41
quote:Frizz schreef op 19 februari 2014 @ 10:26:
Ben ik niet met je eens. Je mag best laten merken dat je het tof zou vinden als de communicatie wat sneller verloopt.
Dat is te algemeen gesteld, en geldt wat mij betreft niet standaard voor iedere persoon in iedere fase cq situatie.
Prematuur iemand aanspreken op gedrag zou wat mij betreft een precies averechts effect hebben. In een wat meer ontwikkelde relatie, of zelfs als je elkaar wat vaker ontmoet hebt, zou het geen enkel punt zijn.
Ben ik niet met je eens. Je mag best laten merken dat je het tof zou vinden als de communicatie wat sneller verloopt.
Dat is te algemeen gesteld, en geldt wat mij betreft niet standaard voor iedere persoon in iedere fase cq situatie.
Prematuur iemand aanspreken op gedrag zou wat mij betreft een precies averechts effect hebben. In een wat meer ontwikkelde relatie, of zelfs als je elkaar wat vaker ontmoet hebt, zou het geen enkel punt zijn.
woensdag 19 februari 2014 om 12:46
quote:turquasi schreef op 19 februari 2014 @ 11:47:
Tja als grapje, of niet. ik zou wel iets opmerken als 'goh ik had de vorige keer op ons afspraakje de indruk dat je ook binnen een minuut een antwoord weet te formuleren op eenvoudige vragen, gaat het wel goed met je' knipoog etc.Van zoveel omslachtigheid gevolgd door een zogenaamde knipoog (want je meent het wel!), zou ik als vent zijnde al gegeten en gedronken hebben voordat het etentje begint.
Tja als grapje, of niet. ik zou wel iets opmerken als 'goh ik had de vorige keer op ons afspraakje de indruk dat je ook binnen een minuut een antwoord weet te formuleren op eenvoudige vragen, gaat het wel goed met je' knipoog etc.Van zoveel omslachtigheid gevolgd door een zogenaamde knipoog (want je meent het wel!), zou ik als vent zijnde al gegeten en gedronken hebben voordat het etentje begint.
woensdag 19 februari 2014 om 13:00
Tja, omslachtig. Ik ben dan altijd nog meer to the point dan hij....
en eerlijk gezegd zou het me aan mijn reet roesten wat hij ervan vind dat ik er wat van zeg want het zal hem ook aan zijn reet roesten of ik graag langer dan drie minuten van te voren weet hoe mijn agenda er die week uit gaat zien.
en eerlijk gezegd zou het me aan mijn reet roesten wat hij ervan vind dat ik er wat van zeg want het zal hem ook aan zijn reet roesten of ik graag langer dan drie minuten van te voren weet hoe mijn agenda er die week uit gaat zien.
Lorem Ipsum
woensdag 19 februari 2014 om 14:07
Nee dit ging om iemand waarmee rasa al op een date was geweest en die als ik het me goed herinner zelf ook had aangegeven wel zin te hebben in het vervolg alleen ging ie eerst nog twee weken op vakantie.... Maar na de twee weken schiet hij ook niet echt op en dat vind ik dan toch wat minder netjes eigenlijk....
Lorem Ipsum