Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:denachtzuster schreef op dinsdag 18 februari 2014 20:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Nouschi in "Utopia"" class="messagelink">Nouschi schreef op 18 februari 2014 @ 20:07</a>:</b>

Wie heeft er kleren achterover gedrukt?</div></blockquote>

Andrea. En niet alleen kleren.

Hypocriete kleptomane zweefteef. Wat heeft ze dan nog meer gestolen ?
quote:Bergje65 schreef op 19 februari 2014 @ 21:45:

[...]

Wat heeft ze dan nog meer gestolen ?

Oorbellen en andere sieraden van Humana. Er is in totaal 56 kilo kleding verdwenen en 2 kilo, na aandringen van Humana, alsnog teruggegeven. Billy en Paul hebben ook spullen achterover gedrukt maar beweren dat ze die terug hebben gegeven.

Op beelden zie je Andrea allerlei plekken zoeken, o.a. in het bos, om gestolen spullen te verstoppen.
How low can you go?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Echt ? Wat afschuwelijk.... Hypocriet achterlijk wijf. Ik vind eigenlijk dat de overige bewoners het zouden moeten weten.
zijn daar nog beelden van te zien? Dan staat ze er helemaal gekleurd op!
quote:sunshine76 schreef op woensdag 19 februari 2014 22:08 zijn daar nog beelden van te zien? Dan staat ze er helemaal gekleurd op!Ik hoop het.... Het sekreet
Na dat die man geweest was en de schuld bij Andrea legde riep ze ook nog : Ik zou dat nooit doen, ik ben een christen :/

En in eerste instantie riep ze dat ze nooit meer wat met humana te maken wilde hebben, maar vervolgens vond ze het wel een prima idee die 200,- te laten zitten die ze verdient zouden hebben.

En Jimmy kwam met het idee bij haar om de opbrengst van een schilderij te doneren en dat vond ze ook een prima idee.

Sorry hoor maar als ik ten onrechte word beschuldigd van diefstal ga ik al helemaal niets doen om het "goed" te maken.

En ook hadden Billy en nog een paar gezegd dat de streamers gewoon kortzichtig waren en het helemaal verkeerd gezien hadden.

Sowieso vind ik ze allemaal erg laf.

Eerst keihard roepen dat die man namen moet noemen zodat ze diegene er uit kunnen stemmen, en vervolgens haar allemaal troosten en het gooien op "enthousiasme"

Alleen Vanessa is zo eerlijk geweest om op Andrea te stemmen vanwege de diefstal .
Is toch niet normaal? Waarom zou je in vredesnaam kleren wat naar een goed doel gaat achteroverdrukken, terwijl er 24 uur per dag camera's op je gericht zijn.

En christelijk.. M'n reet.

Als ze dan zo christelijk is, moet ze de bijbel er nog maar eens op naslaan.
Serieus, 56 kilo (!!!!) Kleding gejat?? Dat is toch bizar veel?
En dacht ze echt dat ze daarmee weg zou komen dan? Wat een ongelooflijk domme -gescripte- actie dan. Het wordt anders veel te saai.
Op verschillende caps (beelden) is te zien hoe Andrea spullen verstopt. Niet alleen van Humana, ze jatte ook een boterham van Hakim.

Hier zoekt ze een plek buiten het bereik van de camera's om spullen te verstoppen.

Hier het oorbellen verhaal. Vóór de levering van Humana nog zonder oorbellen. Na de levering ineens mét.

En hier pakt ze de boterham van Hakim en verstopt het onder een kussen. Om daarna schijnheilig rond te kijken van 'ohhhh niks aan de handddd'

Hier trekt ze achteloos een kledingstuk van Humana aan

Hier was te zien dat Andrea haar BH uitdoet en een nieuwe aandoet. Dan doet ze nog een shirt en een hesje aan en dáároverheen doet ze haar eigen kleding.

Bed van Andrea ligt vol met kleding. Hakim zegt er iets over. Wat precies kan ik bij de streamverslagen niet achterhalen. Hij schijnt wel gezegd te hebben dat hij 2,3x heeft gezien dat Andrea iets achterover drukte.

Nogmaals Andrea's bed. Helemaal rechts

Ik had nog een Cap gezien van Andrea die kleding onder haar bed wegpropt omdat Hakim eraan komt, maar die kan ik even niet terugvinden....

Dit allemaal gevonden op FOK en op Utopiatvshow.nl
Zo hé, dat is wel overduidelijk.
Wat een schijnheilige vrouw zeg, die heeft het écht achter de ellebogen, met haar eeuwige gezemel over god , prima dat je gelovig bent, en mooi dat je er voor uit komt maar je kan er ook ij doorslaan! Ze had niet mee moeten doen aan Utopia maar in een sekte moeten gaan! En dan ook nog jatten, onder het oog van god..
Vind vooral die cap dat ze dat broodje van Hakim verstopt erg. Helemaal hoe ze dan 'half struikelend' eroverheen stapt ( omdat Hakim kijkt) en doet alsof ze bijna viel ofzo of omdat ze moeite deed om eroverheen te stappen.

BAH! Van mij mag ze er linea recta uit!
Vreselijk mens inderdaad met haar vrome geneuzel en ondertussen maar jatten zoveel ze kan. Zelfs een boterham jatten van een van haar mede-utopianen en vervolgens de vermoorde onschuld spelen, bah!
Wat ik niet begrijp is dat ze gisteren maar 1 keer snel een fragmentje lieten zien waar Andrea 1 kledingstuk onder haar kussen legt... Waarom haar niet (in ieder geval voor de kijker) volledig outen?

Daarnaast kunnen kijkers toch contact opnemen met de utopianen via mail/brief? Zullen wel een hoop mails krijgen van gefrustreerde kijkers over de acties van Andrea, ik maak me hier oprecht boos over. Ben zelf in staat om te mailen :/
quote:redhothead schreef op 19 februari 2014 @ 22:48:

En dacht ze echt dat ze daarmee weg zou komen dan? Wat een ongelooflijk domme -gescripte- actie dan. Het wordt anders veel te saai.

Blijkbaar komt ze ermee weg? Humana doet verder niets en de mede-kandidaten stemmen haar niet weg.

Humana moet gewoon die 200 euro niet geven (of de kandidaten het nou wel of niet doneren, je geeft hiermee af dat je het accepteerd) en zeggen dat ze aangifte doen bij de politie als niet alles terug komt.

Er zijn beelden zat als bewijs.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik kon er zelfs niet van slapen Beetje overdreven maar ze heeft wel Nicolien een enorme loer gedraaid én Humana.

Is ze wel helemaal jofel? Ze doet me heel erg aan mijn schoonmoeder denken, qua hysterisch jezus-gedoe en hoe ze praat en mijn schoonmoeder is officieel zwakzinning.........
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 februari 2014 @ 12:21:

[...]

Blijkbaar komt ze ermee weg? Humana doet verder niets en de mede-kandidaten stemmen haar niet weg.

Humana moet gewoon die 200 euro niet geven (of de kandidaten het nou wel of niet doneren, je geeft hiermee af dat je het accepteerd) en zeggen dat ze aangifte doen bij de politie als niet alles terug komt.

Er zijn beelden zat als bewijs.Ik bedoelde eigenlijk, dacht ze dat niemand dat zou zien? Het zou wel erg zijn als er verder niets mee gebeurd.
quote:carpediem90 schreef op 20 februari 2014 @ 11:45:

Wat ik niet begrijp is dat ze gisteren maar 1 keer snel een fragmentje lieten zien waar Andrea 1 kledingstuk onder haar kussen legt... Waarom haar niet (in ieder geval voor de kijker) volledig outen?

Daarnaast kunnen kijkers toch contact opnemen met de utopianen via mail/brief? Zullen wel een hoop mails krijgen van gefrustreerde kijkers over de acties van Andrea, ik maak me hier oprecht boos over. Ben zelf in staat om te mailen :/

Laten we met zijn allen een brief opstellen, namens de kijkers van het Viva forum

Ik snap werkelijk niet dat ze haar dan ook nog gaan troosten. Och arme, zielige Andrea. Andrea heeft het zo zwaar, Andrea bedoelde het niet zo. Andrea is een kunstenaar!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Andrea zielig? Nee joh, ze spoort gewoon niet. Dat mens is zo vergroeid met draaikonten dat ze het zelf niet eens meer door heeft. Die is niet goed, hoor.

Ik ben wel verbaasd dat - buiten Vanessa - niet meer mensen hier wat van gaan vinden binnen de groep.

Ben ook heel verbaasd in Rienk. Is dat omdat zij allebei christen zijn oid?
Only dead fish go with the flow
quote:Blue_Yoshi schreef op 20 februari 2014 @ 14:37:

[...]

Laten we met zijn allen een brief opstellen, namens de kijkers van het Viva forum

Haha, daar dacht ik dus ook al aan
Oh en naast Vrouwenvleugel is Andrea ook al gespot in "Achter de voordeur", dus hoezo worden we voor de gek gehouden!
Only dead fish go with the flow
quote:carpediem90 schreef op 20 februari 2014 @ 15:39:

[...]

Haha, daar dacht ik dus ook al aan Goed idee. Ik lees ook mee op Fok en daar worden ook zulke ideeën geopperd, o.a. een mail sturen naar de Utopianen met als titel "zakelijk" of "reservering eten", maar eigenlijk staan er filmpjes van Andrea die kleren verstopt.
Some flies are too awesome for the wall
Vind het eigenlijk wel een goed idee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven