obsessed met grote piemels

23-02-2014 12:32 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben laatst met een donkere man naar bed geweest en hij had een hele grote piemel en sindsdien ben ik echt obsessed met grote piemels... Bijvoorbeeld in de metro kijk ik naar mannen hun kruis en probeer ik te kijken wie de grootste heeft en te raden hoeveel centimeter die is. Hebben meer meisjes dit?
quote:isa__88 schreef op 23 februari 2014 @ 12:34:

Ja ik denk daar ook altijd over na ja, liefst bespring ik ze in de metro.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Echt! In tientallen landen in de wereld mag je niet eens mens zijn. Ik dank God op m'n blote knietjes dat mijn wieg in Nederland stond. We zijn één van de meest verwende volkeren in de wereld. Dat is een grote reden waarom ik zo'n zat krijg van al dat oeverloze geklaag, over helemaal niets.
quote:sjeri schreef op 23 februari 2014 @ 16:12:

[...]

wat een klassieker dit.

iemand zegt iets wat duidelijk ongepast is en als ik er wat van zegt dan ligt het natuurlijk aan mij. want zo bedoelde diegene het niet, ik moet maar relaxen want Nederland is zo'n heerlijk tolerant land waar je alles hebt dat je hartje begeerd. Whahahaha! Jij kent Cateautje niet!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Cateautje schreef op 23 februari 2014 @ 16:13:

Echt! In tientallen landen in de wereld mag je niet eens mens zijn. Ik dank God op m'n blote knietjes dat mijn wieg in Nederland stond. We zijn één van de meest verwende volkeren in de wereld. Dat is een grote reden waarom ik zo'n zat krijg van al dat oeverloze geklaag, over helemaal niets.pfff weer zo'n dooddoener. zo van klaag niet want ergens in verwegiestan is het nog erger. please.

Dat is een grote reden waarom ik zo'n zat krijg van al dat oeverloze geklaag, over helemaal niets.Eens.
quote:Enn schreef op 23 februari 2014 @ 16:15:

[...]

Whahahaha! Jij kent Cateautje niet!nou, ik heb haar letterlijk gequote.
quote:Enn schreef op 23 februari 2014 @ 16:16:

[...]

Eens.+1
quote:sjeri schreef op 23 februari 2014 @ 16:15:

[...]

pfff weer zo'n dooddoener. zo van klaag niet want ergens in verwegiestan is het nog erger. please.En dat is niet zo? Dooddoeners zijn niet perse onwaarheden hoor.

[...]

wat een klassieker dit.

iemand zegt iets wat duidelijk ongepast is en als ik er wat van zegt dan ligt het natuurlijk aan mij. want zo bedoelde diegene het niet, ik moet maar relaxen want nederland is zo'n heerlijk tolerant land waar je alles hebt dat je hartje begeerd.

Ik heb het al eerder geschreven, met die facepalm kan je niet lezen.

Hier is niets klassieks aan, als je maar leest wat er staat. Het gaat niet over tolerantie, nogmaals.

Lekker in een Afrikaans land leven waar je geslachtsdelen worden afgesneden, je in een lemen hutje woont, met een oud kleed over je kop. Dat is geweldig.
sjeri het ging over grote piemels niet over de hoeveelheid kipnuggets je bakt voor ons in je kfc kostuum
quote:sjeri schreef op 23 februari 2014 @ 16:17:

[...]

nou, ik heb haar letterlijk gequote.Ja, en? Waarop baseer jij dat Nederland niet tolerant zou zijn?

Echt! In tientallen landen in de wereld mag je niet eens mens zijn. Ik dank God op m'n blote knietjes dat mijn wieg in Nederland stond. We zijn één van de meest verwende volkeren in de wereld. Dat is een grote reden waarom ik zo'n zat krijg van al dat oeverloze geklaag, over helemaal niets.

Eens,

Overigens Sjeri, ben ik het wel met je eens dat de reacties van Ricardo ongepast zijn, niet alleen in dit topic.
quote:Cateautje schreef op 23 februari 2014 @ 16:18:

[...]

Ik heb het al eerder geschreven, met die facepalm kan je niet lezen.

Hier is niets klassieks aan, als je maar leest wat er staat. Het gaat niet over tolerantie, nogmaals.

Lekker in een Afrikaans land leven waar je geslachtsdelen worden afgesneden, je in een lemen hutje woont, met een oud kleed over je kop. Dat is geweldig.

gaan we weer...

ja, in sommige afrikaanse, aziatische en zelfs europese landen gaat het er slechter aan toe. dat wil nog niet zeggen dat er bepaalde dingen hier niet verbeterd kunnen worden vwb tolerantie en racisme. that's all.
quote:ricardo010 schreef op 23 februari 2014 @ 16:18:

sjeri het ging over grote piemels niet over de hoeveelheid kipnuggets je bakt voor ons in je kfc kostuumJoh, zout toch op. Je bent echt niet grappig.
quote:sjeri schreef op 23 februari 2014 @ 16:17:

[...]

nou, ik heb haar letterlijk gequote.Cateautje is ech wel tolerant.
lieve wollenstonecraft

het spijt me xxxxxxxxxxxxxxxxx
quote:sjeri schreef op 23 februari 2014 @ 16:22:

[...]

gaan we weer...

ja, in sommige afrikaanse, aziatische en zelfs europese landen gaat het er slechter aan toe. dat wil nog niet zeggen dat er bepaalde dingen hier niet verbeterd kunnen worden vwb tolerantie en racisme. that's all.Wees jij dan om te beginnen eens wat toleranter en kruip niet om ieder klein dingetje in de gordijnen. Het gaat hier, nogmaals, niet over de Nederlandse samenleving, maar om één persoon die een onhandige opmerking maakt.
Negerdag' valt niet bij iedereen in goede aarde

Bewaar

Door: redactie

9-3-12 - 14:22 © Thinkstock.

Het lanceren van een zogenaamde 'Negerdag' is niet bij iedereen in goede aarde gevallen. Komiek Howard Komproe riep deze speciale dag in het leven en begon ook de website negerdag.nl.

Op die site staan alle tweets over de dag onder elkaar. 'Negerdag' is trending topic in Nederland. Maar de reacties zijn lang niet allemaal positief.

'Flink wat 'negativity' over Negerdag', twittert Komproe vanmiddag. 'Alles was ondergeschikt aan de lach, nooit mijn bedoeling geweest om mensen te beschadigen/kwetsen. De gevoeligheid van vooroordelen zijn input voor heel veel jokes, dus ik hoop dat mensen hebben kunnen lachen vanochtend.'

De website over de feestelijke dag noemt verschillende voorbeelden van hoe we ons als neger zouden kunnen gedragen. Zo staat er te lezen: ga gerust voor je lunch (of ontbijt) naar de KFC, meet jezelf een gouden tand aan, werk niet of niet te hard, bezoek eerst je buitenvrouw voordat je naar huis gaat en schaam je niet voor je relatief grote geslachtsdeel. Motto van de site: Heb uw Neger lief.
quote:Enn schreef op 23 februari 2014 @ 16:18:

[...]

Ja, en? Waarop baseer jij dat Nederland niet tolerant zou zijn?

nederland is bij lange na niet zo tolerant als mensen graag willen laten geloven. in nederland is er veel tolerantie in de zin dat je heel ver kan gaan met het beledigen van bepaalde groepen en dat wordt getolereerd in het kader van vrijheid van meningsuiting.

dat baseer ik op een reeks gebeurtenissen en schandalige uitspraken die politici en andere BN's hebben gedaan en nog steeds doen. en waarop bijna heel nederland verontwaardig reageert als mensen op het racistische karakter en ondertoon van zulke uitspraken wijst.
sjeri let je op je frituurpan anders branden de kipnuggets aan
We zijn geen perfecte samenleving en zullen dat ook nooit worden en ik heb daar vrede mee, zoals de meeste landgenoten dat hebben.
VIVA FORUM RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

geite wollen sokken met birkenstock

in je rieten schommelstoel

je houtkachel knisperent op de achter grond met het pannetje melk erop met vellen

terwijl je een bruine boterham eet met tevredenheid

amen
Kunnen we terug naar de piemels?

[...]

wat een klassieker dit.

iemand zegt iets wat duidelijk ongepast is en als ik er wat van zegt dan ligt het natuurlijk aan mij. want zo bedoelde diegene het niet, ik moet maar relaxen want nederland is zo'n heerlijk tolerant land waar je alles hebt dat je hartje begeerd.

Ik moest echt teruglezen om te zien waar het nou eigenlijk over ging. Dat jij er direct iets racistisch uithaalt, zegt denk ik het meest over jou.

En Nederland IS nog steeds een heerlijk tolerant land. Net Op de vleugels van de Draak gelezen, van Lieve Joris, over de handelsbetrekking/handelsstromen van Afrika naar China en v.v. Nou, als je het dan over racisme hebt... Van beide kanten ongelooflijk.
quote:Cateautje schreef op 23 februari 2014 @ 16:25:

[...]

Wees jij dan om te beginnen eens wat toleranter en kruip niet om ieder klein dingetje in de gordijnen. Het gaat hier, nogmaals, niet over de Nederlandse samenleving, maar om één persoon die een onhandige opmerking maakt.klopt. maar als ik die post staf en de moderator doet er niets aan terwijl hij/zij aanwezig is in de topic, en ik zeg er wat van en mijn medeforumers vinden dat ik overdrijf dan bevestigd dit wat ik de hele tijd aan het zeggen ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven