23 en nog maagd

25-02-2014 10:39 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben een man van 23 maar ben nog steeds maagd. En nu vroeg ik me af is het raar om nog maagd te zijn op deze leeftijd als man zijnde?
quote:s.y.s schreef op 25 februari 2014 @ 11:24:

Heb je er zelf vrede mee?Niet echt, maar daar valt weinig aan te doen
Jawel zorgen dat je een vriendin krijgt.

Dus hop naar de kroeg of je inschrijven op een datingsite.
Ben geen type die vaak in de kroeg hangt, en veel zuipt. En datingsite heb ik ook geprobeerd maar dat schiet ook weinig op.
Raar is het niet, een beetje ongewoon wel. Of ik het erg zou vinden hangt van een aantal andere factoren af, mannen met veel ervaring kunnen vreselijk slecht in bed zijn terwijl een maagd een natuurtalent kan zijn.

Waar het voor mij wel vanaf zou hangen is hoeveel ervaring je verder hebt, heb je wel relaties gehad en is sex er gewoon nooit van gekomen of heb je helemaal nog geen ervaring met liefde. In dat laatste geval zou ik er misschien wel wat moeite mee hebben.

Maar uiteindelijk denk ik dat als de liefde groot genoeg is, een vrouw je echt niet laat gaan alleen omdat je maagd bent, dus geen zorgen het komt vanzelf goed.
When life gives you lemons, just add tequila and salt
Als ik een natuurtalent ben dan komt het vanzelf goed dat is geruststellend
Ik zou het trouwens wel vermelden bij de vrouw in kwestie.

Beter dat ze weet dat het onhandig gaat omdat het de eerste keer is dan dat ze denkt dat jij altijd zo onhandig bent.

Bovendien zou ik het best jammer vinden als ik er achteraf achter zou komen want ik zou mij geloof ik wel vereerd voelen als ik iemands eerste was.
Ik ben het eens met Nemesis, eerlijk zeggen. Het is helemaal geen schande dat je nog maagd bent.

En ik denk dat het fijner is als een bedpartner zich laat sturen dan dat je zo'n koppig geval treft die niet luistert en zijn eigen ding blijft doen, ook al kom ik daar niet van klaar.
quote:justrob schreef op 25 februari 2014 @ 11:57:

Als ik een natuurtalent ben dan komt het vanzelf goed dat is geruststellendNou, je zult ook een beetje je best moeten doen. Maar heb je al eens sportgelegenheden geprobeerd enz? Wel eens een vriendin gehad?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
quote:cuba2012 schreef op 25 februari 2014 @ 10:50:

Raar is niet het goede woord, ongebruikelijk is het wel. De meeste jongens van jouw leeftijd hebben "het" al wel eens gedaan.De meeste mensen van mijn leeftijd hebben een auto. Ik niet. Ongebruikelijk is dat wel. Sommige mensen vinden dat vreemd. Ik kan er echt niet van wakker liggen...
Occam's razor
Je bent in elk geval niet heel vroeg... Maar ken ook mensen die ouder zijn dan jij en nog maagd. Hangt er beetje van af wat de reden is van je maagd zijn denk ik of vrouwen er wel/niet problemen mee hebben. Maar het belangrijkste: heb je er zelf problemen mee?

Ik persoonlijk ben het met Nemesis eens... ik houd van dominante mannen in bed. Behalve dat, ik heb zelf behoorlijk wat partners gehad en ben daar blij om omdat:

- Het mij het zelfverrtrouwen in bed heeft gegeven, wat de sex met een nieuwe partner gewoon veel fijner maakt. (Niet alleen omdat het gestuntel minder is, maar puur wegens mijn zelfvertrouwen in bed);

- Ik nu vol overgave voor een nieuwe partner kan gaan zonder ooit te hoeven denken: had ik maar, of hoe zou het met iemand anders zijn....

Ik zeg niet dat je ineens met iedereen het bed in moet duiken, maar als het maagd zijn je onzeker maakt, dan kan oefenen een optie zijn. Denk overigens wel dat hoe langer je wacht, hoe hoger de drempel wordt....
quote:justrob, 20 minuten geleden

Als ik een natuurtalent ben dan komt het vanzelf goed dat is geruststellend

Weet je wat het is? Ik ken jou niet. Ik heb ook nog nooit iemand (bewust) ontmaagd. Ik heb dus ook geen idee hoe ik zou reageren als een date me vertelt nog maagd te zijn. Ik kan alleen een voorstelling maken van wat ik zou denken, en dat is nu zonder enkel gevoel er verder bij.

Als ik een leuke vent tref waarmee het echt helemaal klikt en hij blijkt maagd te zijn kan ik me niet voorstellen dat ik daar een probleem mee heb. Wellicht enkel de angst dat hij wat meer wil proberen met anderen voordat hij zich settelt. Maar dan zal ik met alle liefde rustig aan doen en hem het niet kwalijk nemen als het wat onwennig gaat.

Sowieso snap ik dat waardeoordeel niet zo van hoeveel sekspartners je hebt gehad. Ik lees hier: beter dan 10 partners op die leeftijd. Bullshit. Het gaat om de persoon. Ik ben wat seks betreft een vrije ziel en de eerste vent die me daarom veroordeelt zal niet nummer 11 worden hoor. Het gaat om wederzijds respect en mensen nemen zoals ze zijn.

Dus: nu zeg ik dat ik liever geen maagd tref. Maar uiteindelijk zal het dus, als het een geweldige match is, echt niks uitmaken.
Nu je hier leest dat zoveel vrouwen van dominante partners lijken te houden je niet ineens super dominant gaan gedragen want dan zal je net zien dat je een partner treft die daar totaal niet van houdt.

Eerst rustig aftasten dus.
Hebben we er weer eentje.

Het verkapte "valt hier nog wat te neuken?"

Dan probeer ik het ook weer:

Ik ben 45 en nog maagd. Is dat vreemd?

Wil iemand me daar vanaf helpen?

Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
quote:Thomba schreef op 25 februari 2014 @ 12:24:

'

Als je zelf ook wil dan moet je toch wat vrouwvriendelijker posten hier.
quote:Thomba schreef op 25 februari 2014 @ 12:24:

Is een oprechte vraag, ik wil mijn eerste keer bovendien met iemand waar ik verder mee wil
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 10:52:

Nee, het is niet raar. Maar ik zou, mocht ik een maagd treffen als date, me wel zorgen maken om wat dingen:

1. Dat hij eerst wil weten hoe het met een ander zou zijn voor hij zich settelt

2. Ik wil iemand niet alles hoeven leren, dus vind het prettig als een man wat ervaring heeft.Of je vertelt hem gewoon wat je lekker vindt. Vrouwen zijn niet allemaal gelijk. Mannen trouwens ook niet.
World of Warcraft: Legion
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 11:00:

Dat inderdaad Isa. Ik ben gek op mannen die weten waar ze mee bezig zijn. Seks met een maagd hoeft niet per se slecht te zijn, dat wil ik absoluut niet beweren, maar voor mij valt of staat een relatie met de chemie in het begin, waarvan seks een groot onderdeel is.Ik dacht dat chemie de seks voorafging. Je bent toch eerst verliefd en dan pas denk je: "Met hem/haar zou ik wel willen seksen." Genoeg knappe mannen met vriendinnen die er eigenlijk niets van bakken (dat vinden dan hun vriendinnen).
quote:justrob schreef op 25 februari 2014 @ 11:01:

De meeste vrouwen hebben toch liever iemand die weet wat hij doet :PDat lijkt op een wederzijdse uitsluiting. Mannen die maagd zijn zouden dan weinig vrouwen tegenkomen, want vrouwen willen een seksueel ervaren man. Maar hoe worden die maagden dan seksueel ervaren?
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 11:04:

Waarom ik het erg vind? Ik hou van zelfverzekerde mannen, zeker zij die dominant kunnen zijn in bed en mij zonder aanwijzingen kunnen bevredigen. En die zijn er. Mijn ex is er zo een.Seksueel gedachten lezen? Word dan toch wel nieuwsgierig waarom hij een ex is...
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 11:07:

Hahaha Isa

Ja het is lastig uit te leggen maar ik vind het zo'n verademing als een man precies weet wat hij doet. Dan kan hij er een keer naast zitten natuurlijk, maar het is beter dan iemand die oneindig ergens zit te sabbelen op een manier dat ik denk.... Hmmmmjaaaa nu is m'n zin weer weg. En dat inclusief mijn aanwijzingen he.Waarom zou een maagdelijke man niet kunnen luisteren of kijken naar je aanwijzingen?
Nee, ik vind het niet raar als je op je 23e nog maagd bent.
Ik vind dat niet raar. Zou niet weten waarom dat raar zou zijn.
quote:sugarmiss schreef op 25 februari 2014 @ 12:33:

[...]

'

Als je zelf ook wil dan moet je toch wat vrouwvriendelijker posten hier. Ik ben juist heel vrouwvriendelijk. Alleen wat bondig, cynisch en reflectief in mijn postings misschien.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Er is meer dan seks in een relatie Hans. Vreemde vraag waarom het mijn ex is terwijl de seks goed was
Ik zou me maar geen zorgen maken, TO. Genoeg vrouwen die heel graag een man willen voor wie ze nog de eerste kunnen zijn. Mijn vriend en ik zijn ook heel dankbaar dat we allebei geen exen hebben! Wel zo fijn om alles samen beleefd te hebben en ik denk dat ons een hoop bespaard is gebleven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven