Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Pure exhibitionisten die Billy en Ruud. Ze weten allebei dat ze in vol ornaat voor heel Nederland zichtbaar zijn.
Of noem je dat levenskunst?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het ze niks uitmaakt..wel lekker firmaatje die rudy
Formaatje
Die zijn idd grappig haha
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Nou veel van die lui zijn al eens op tv geweest enzo he. Isabel deed al eens mee aan Idols en Andrea in Vrouwenvleugel en met haar zus aan oh oh Europa
quote:theamuts schreef op 01 maart 2014 @ 18:48:

Of noem je dat levenskunst?Ze zijn wel zielig, hè?
Haha die Ruud. Lijkt alsof Billy vooral achter hem aanzit de hele tijd. Heeft ze de pijpsessie ook afgemaakt? En douche blijkbaar geen voorspel voor het echte werk?
Ze hebben overigens abonnement op Telegraaf genomen. Zou jammer zijn als ze zich vanwege negatieve publiciteit opeens braaf en normaal gaan gedragen.
De waanzin! Een duur krantenabo nemen terwijl ze het ook gratis en voor niks op internet kunnen lezen. Of zou dat weer 'n sponsoractie zijn dat ze die krant gratis krijgen?
Hahaha, ze doen wel meer rare dingen. Zoals weer gaan roken.
Naar mijn mening hebben ze de verkeerde mensen in Utopia geplaatst. Ze doen daar namelijk precies hetzelfde als dat ze voorheen deden in de buitenwereld.
quote:elninjoo schreef op 02 maart 2014 @ 10:14:

De waanzin! Een duur krantenabo nemen terwijl ze het ook gratis en voor niks op internet kunnen lezen. Of zou dat weer 'n sponsoractie zijn dat ze die krant gratis krijgen?Vaag inderdaad. Ben ook benieuwd of ze tv kijken via internet. Kunnen ze Utopiaan worden en zichzelf op de live streams bekijken.
quote:theamuts schreef op 02 maart 2014 @ 12:16:

Naar mijn mening hebben ze de verkeerde mensen in Utopia geplaatst. Ze doen daar namelijk precies hetzelfde als dat ze voorheen deden in de buitenwereld.

Denk eerder dat er iets mis is met concept. Te veel contact met gewone wereld. Te veel begin-geld. Te weinig afzondering.

Op zich wel te verwachten dat het lijkt op de gewone wereld; zo krijgen de meest dominante mensen hun zin. De schreeuwers bepalen. Huisjes-idee van Isabel leek me bijvoorbeeld erg legitiem maar werd gelijk afgeschoten.
ik vind utopia qua uitwerking een flop. maar het gedoe tussen de personen blijft leuk om te zien.

ik vond het huisjes idee ook goed en juist wat realistischer.

ze lijken t meer als een opdracht te zien hoe ze t jaar vol gaan krijgen. niet dat er daadwerkelijk aan een samenleving gebouwd wordt.

billy vind ik fake. hoop echt dat ze na utopia in therapie gaat om weerbaarder te worden en niet zo naief.

andrea... brrr.

paul zijn utopia zit thuis. maar blijft een handige man.

nicoline en rienk zijn gewoon te schattig. mooie vriendschap.

ik kijk geen streams maar volg t her en der plus de uitzendingen op tv.
En is er iemand van hier naar de Bio-markt vandaag?
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Brrr, nee. Ik heb nog steeds die beelden van Billy en Ruud onder de douche op mijn netvlies. Waar hebben die grijpgrage handjes nog meer gezeten, zou maar in mijn hoofd blijven malen
Het lijkt wel de gesloten afdeling van de psychiatrische instelling...
Ja haha geo gat in z'n kop door Lotte die hem met een bezem slaat!

Ben benieuwd of hier sancties voor zijn. Ze is al wel naar de zenderkamer geweest
Geo gat?
Lot heeft gio met een bezem op zijn hoofd geslagen. Het bloedde wel maar hoefde niet gehecht te worden.
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
Wat ik zo typisch vind, is dat je Laura nauwelijks in beeld ziet. Geen idee wat voor haar de reden is om erin te stappen.
Nee klopt. Die Laura zie je totaal niet. Ze zou toch de boel op zijn kop zetten. Daarentegen t nieuwe liefje van rienk is niet van de buis af te slaan.
Ik vind Laura en Giorgio de minst interessante bewoners op dit moment.

Geen idee wat ze beiden bijdragen aan de samenleving van Utopia.

En nu kan Gio natuurlijk al helemaal niks beginnen omdat hij in elkaar geslagen is door Charlotte...

Dat kan ook wel een psycho-bitch zijn, zeg!
Only dead fish go with the flow
Wat een geschreeuw zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven