Mode & Beauty alle pijlers

Kwaliteit McGregor kleding?

04-03-2014 13:54 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net online een jurkje bij McGregor besteld. Eerlijk gezegd heb ik geen ervaring met dit merk. Ken het wel van naam van vroeger. Heeft iemand hier toevallig ervaring met de kwaliteit van deze kleding aangezien het redelijk goedkoop is. Nou ja, het is ook geen ramp als het niet goed is. Het jurkje zag er leuk en comfortabel uit vandaar dat ik het besteld heb.

Groet Emmeline

Ik mag toch hopen dat dit geen serieuze vraag is.
quote:LillyFeeee schreef op 04 maart 2014 @ 13:56:

Ik mag toch hopen dat dit geen serieuze vraag is.

Waarom niet?

Ik vind het een prima vraag. Zelf heb ik een polo van McGregor. Ik vind de polo van goede kwaliteit.
quote:LillyFeeee schreef op 04 maart 2014 @ 13:56:

Ik mag toch hopen dat dit geen serieuze vraag is.??? sorry, ik snap jouw vraag niet. Ik stel toch een normale vraag?
quote:rtie schreef op 04 maart 2014 @ 14:03:

[...]

Waarom niet?

Ik vind het een prima vraag. Zelf heb ik een polo van McGregor. Ik vind de polo van goede kwaliteit.Dank je, in iedergeval al een positief antwoord!
Een merk waar de jurkjes minimaal dik over de 100 euro zijn goedkoop noemen geeft Miet echt blijk van realiteitszin. Dikke kans dat dit weer een "kijk mij (of liever gezegd mijn man) eens veel geld hebben" topic wordt.
Je mag nooit meer raden LillyFeeee

Topic nr zoveel al.

On topic: ik neem aan dat je het gekocht hebt omdat je het leuk vindt, met zoveel geld als jij vrij te besteden hebt kun je je wel een miskoop veroorloven.
Mooi en degelijk. De laarzen bijvoorbeeld gaan bijna net zo lang mee als Dubarry's, mooie tijdloze blazers en truien. Van jurkjes en rokken heb ik geen verstand meer, die heb ik afgezworen toen ik stopte met werken.
verba volant, scripta manent.
quote:LillyFeeee schreef op 04 maart 2014 @ 14:08:

Een merk waar de jurkjes minimaal dik over de 100 euro zijn goedkoop noemen geeft Miet echt blijk van realiteitszin. Dikke kans dat dit weer een "kijk mij (of liever gezegd mijn man) eens veel geld hebben" topic wordt.Nee hoor, het jurkje wat ik besteld heb was onder de 100. En vwb de geldtopics dat is wat jullie er wederom weer van maken. Zo vermoeiend.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 04 maart 2014 @ 14:12:

Je mag nooit meer raden LillyFeeee

Topic nr zoveel al.

On topic: ik neem aan dat je het gekocht hebt omdat je het leuk vindt, met zoveel geld als jij vrij te besteden hebt kun je je wel een miskoop veroorloven.Ik dacht als er veel positieve ervaringen zijn met dit merk dan kan ik in de toekomst wat meer van dit merk aanschaffen. Blijft er meer over voor goede doelen bv....
Nee, dat komt echt door jezelf. Een merk als mcgregor goedkoop noemen vind ik toch echt pronken. Je had namelijk helemaal niet hoeven vermelden dat jij het zo goedkoop vindt, je had gewoon naar ervaringen kunnen vragen. Idem voor het vermelden dat de rest naar goede doelen gaat (kijk mij eens goed zijn).

Rijk zijn is echt geen enkel probleem, daarmee pronken vind ik erg onnodig.
Goedkoop? Hoeveel is het jurkje dan afgeprijsd? Normaal idd niet onder de ¤100 voor een jurkje, als je dat al kan vinden bij ze.

Weet je zeker dat het een echte is en geen rare namaak?

Maar het is goede kwaliteit hoor.
Bootje
Partner had hier een stuk of vier overhemden van maar na een jaar begonnen de overhemden al te slijten, zo ook zijn winterjas van afgelopen winter

Vind de kwaliteit dus erg tegenvallen
Goedkoop? Ahum..

Ik ken alleen de schoenen van het merk en die zijn prima
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:ikdus2010 schreef op 04 maart 2014 @ 14:23:

Goedkoop? Hoeveel is het jurkje dan afgeprijsd? Normaal idd niet onder de ¤100 voor een jurkje, als je dat al kan vinden bij ze.

Weet je zeker dat het een echte is en geen rare namaak?

Maar het is goede kwaliteit hoor.Het is gewoon een tricot jurkje uit de nieuwe zomer collectie van de originele McGregor site.
Note; zelf vind ik het merk vooral truttig, zelf heb ik er niks van of mee, en dat eeuwige blauw/rood/wit voor de herenkleding kwam ook mijn strot uit en heb alles ervan weggeflikkerd
Af en toe hebben ze best leuk spul, maar ik vind de kwaliteit niet bijzonder. Vooral zomershirts zitten snel gaatjes in of snel vaal. Vesten voor de kinderen of broeken vind ik wel weer prima. Een beetje wisselend per kledingstuk dus.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 04 maart 2014 @ 14:20:

Nee, dat komt echt door jezelf. Een merk als mcgregor goedkoop noemen vind ik toch echt pronken. Je had namelijk helemaal niet hoeven vermelden dat jij het zo goedkoop vindt, je had gewoon naar ervaringen kunnen vragen. Idem voor het vermelden dat de rest naar goede doelen gaat (kijk mij eens goed zijn).

Rijk zijn is echt geen enkel probleem, daarmee pronken vind ik erg onnodig.Blijkbaar heb jij gewoon standaard een hekel aan mensen die meer te besteden hebben als jij aangezien jij elk woord wat ik typ koppelt aan pronken of opscheppen. Maakt toch iets uit wat ik typ het is nooit goed. En die opmerking van de goede doelen maakt ik na de opmerking van Lillyfee. Denk je aan goede doelen is het ook weer niet goed.
Nou Emmeline, mijn zoon heeft een jasje gekregen van McGregor, maar ik sloeg steil achterover toen oma ermee aan kwam. Ze vond dat haar kleinzoon wel in 'goed kwaliteit' rond moest lopen. Was afgeprijsd, maar ik had het zelf nooit gekocht, zonde van het geld!

Welke merken ben je normaal gesproken gewend vraag ik mij dan af... Als je het nu had gevraagd over Primark, tja, dan had ik je gelijk gegeven, maar nu niet.
Joh, Emmeline, laat gaan. Het is blijkbaar nog altijd moeilijk te verkroppen als een ander het beter heeft dan jijzelf.
De manier waarop je over de goede doelen schrijft gaat nergens over.

Dat is een excuus om weer te lopen pronken over hoeveel je te besteden hebt. Want hé, ik geef de rest aan goede doelen.

Ik heb ook wel eens positiever op je gereageerd, maar vind de snoeverij nu ook vervelend worden.
Huts!
Tuurlijk, dat is het probleem lollypop
Kom op zeg, Emmeline vraagt naar de kwaliteit van Mc Gregor en de eerste reacties zijn direct dat ze dit doet om te pronken. Oké, ze zegt dat ze het goedkoop vindt, nou, toevallig vind ik dat ook, maar jullie maken er een heksenjacht van, zij niet! Enne... je hoeft niet te reageren hé!
quote:LillyFeeee schreef op 04 maart 2014 @ 15:11:

Tuurlijk, dat is het probleem lollypop Waarom dan zo bitchy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven