Entertainment alle pijlers

De rijdende rechter

11-02-2014 22:41 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand?

Het is een heftige aflevering.

Ik heb altijd vrij duidelijk een sympathie voor de ene partij en een antipathie tegen de ander (..zeg je dat eigenlijk zo?)

Nu ook.

Volgens mij is het zooo duidelijk wie er niet sporen deze aflevering.
Nou, dat was het dan.
Heb het niet gezien, alleen een voorstukje. Zag daar een man met een vreselijk irritant lachje, mijn nekharen gingen gelijk overeind. Was dat ook echt een nare kerel? Donker haar en een snorretje. Brrrrr.....
quote:hallodaar... schreef op 11 februari 2014 @ 22:53:

[...]

Mijn kinderen zeggen wat anders, gezien de snor.

Ik ook. Zal niet zeggen wie, maar hierbij een hint:

Cum non tum age
quote:hallodaar... schreef op 11 februari 2014 @ 22:54:

[...]

Zou het nou niet gewoon aan die muur liggen? Beetje poreus misschien?

Jij mag door voor de wasmachine.

De beslissing om buurtbemiddeling in te schakelen vind ik een goede.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:noa schreef op woensdag 12 februari 2014 07:55 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="hallodaar... in "De rijdende rechter"" class="messagelink">hallodaar... schreef op 11 februari 2014 @ 22:53</a>:</b>

[...]

Mijn kinderen zeggen wat anders, gezien de snor.</div></blockquote>

Ik dacht hetzelfde ;)
Ik vind het altijd zo fantastisch om te zien hoe mensen hun boosheid op de verkeerde persoon/zaak kunnen richten, en verbanden gaan leggen die er niet zijn.

1. Het lekt in mijn kelder

2. Ik vind die boom vervelend

1 + 2 = 3 Die boom moet weg en mijn buurman is een eikel.

Tuurlijk, de buurman kan ook een bijdrage leveren en de goten eens schoonmaken. Maar richt je eens op die lekkende muur. Van wie huur je je huis? De woonstichting. Wie is er verantwoordelijk voor een deugdelijke keldermuur en een droge kelder? De woonstichting. Wie heeft er zelf een belang bij dat die boom het huis niet beschadigt? De woonstichting.

Op wie stap je dus af met je probleem? De woonsti.... O, nee, op de buurman!

Ik vind dit programma altijd heerlijk om te kijken, en steek er regelmatig ook nog wat van op.
quote:noa schreef op 12 februari 2014 @ 07:55:

[...]

[afbeelding]
quote:tof schreef op 12 februari 2014 @ 10:32:

Ik vind het altijd zo fantastisch om te zien hoe mensen hun boosheid op de verkeerde persoon/zaak kunnen richten, en verbanden gaan leggen die er niet zijn.

1. Het lekt in mijn kelder

2. Ik vind die boom vervelend

1 + 2 = 3 Die boom moet weg en mijn buurman is een eikel.

Tuurlijk, de buurman kan ook een bijdrage leveren en de goten eens schoonmaken. Maar richt je eens op die lekkende muur. Van wie huur je je huis? De woonstichting. Wie is er verantwoordelijk voor een deugdelijke keldermuur en een droge kelder? De woonstichting. Wie heeft er zelf een belang bij dat die boom het huis niet beschadigt? De woonstichting.

Op wie stap je dus af met je probleem? De woonsti.... O, nee, op de buurman!

Ik vind dit programma altijd heerlijk om te kijken, en steek er regelmatig ook nog wat van op.En dan vooral dat het al sinds 1983 (!!!!!!!) lekt en alleen maar roepen dat het de schuld is van de boom van de buurman. Niet na 20 jaar eens nadenken hoe dat water nou eigenlijk door de muur heen komt.... En of dat wel normaal is.
Word wel nieuwsgierig nu. Ga zeker kijken op uitzending gemist
Carpe Diem
quote:viennas schreef op 12 februari 2014 @ 11:35:

En dan vooral dat het al sinds 1983 (!!!!!!!) lekt en alleen maar roepen dat het de schuld is van de boom van de buurman. Niet na 20 jaar eens nadenken hoe dat water nou eigenlijk door de muur heen komt.... En of dat wel normaal is.

O ja, dat was ook nog een goede. En dan is het intussen al dik 30 jaar... Dan maak je van jezelf toch een heerlijk slachtoffer! Dat is toch fijn, dan mag je klagen, en schoppen. En dan moet iedereen naar je luisteren. Ik kan niet zo goed tegen zulke mensen...

Zelf hebben we iemand in de straat die liefst anderen verantwoordelijk maakt voor de eigen hartproblemen. Want bij alles wat een ander doet en dat die persoon niet aan staat, heeft dat hart te lijden. "Zegt de cardioloog." Tja, dan moet je natuurlijk gewoon doen wat die persoon wil. Toch?!
Dat is toch echt het niveau 'verwende kleuter'.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Voor wie zijn `we` vandaag?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik denk voor de buurman zonder partner. Maar ik weet niet precies wat het probleem is van het echtpaar behalve dan dat ze de schuur van de buurman niet mooi vinden.
Ik ben ook voor die man alleen tot nu toe. Snap niet wat ze zeuren over zijn schuur.

Maar eigenlijk vind ik ze allemaal raar.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Ik denk plant er gewoon iets voor, zie je de schuur ook niet meer.
quote:modus_ schreef op 04 maart 2014 @ 22:30:

Ik denk voor de buurman zonder partner. Maar ik weet niet precies wat het probleem is van het echtpaar behalve dan dat ze de schuur van de buurman niet mooi vinden.Die man heeft de goot er gewoon vanaf getrokken en delen van het dak waardoor die buren nu tegen het lelijke schuurtje moeten kijken en het water vernacheld nu hun schutting.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat huilen, en zich vernederd voelen en eisen dat de buurman precies aangeeft wanneer hij iets gaat opknappen klinkt wel onredelijk.
Dat stelletje heeft wel de vijver voor die alleenstaande man verwijderd.
Hij woont er niet eens?
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 maart 2014 @ 22:33:

[...]

Die man heeft de goot er gewoon vanaf getrokken en delen van het dak waardoor die buren nu tegen het lelijke schuurtje moeten kijken en het water vernacheld nu hun schutting.Een schutting moet wel tegen een beetje water kunnen lijkt me. Wat als het regent? Het water sijpelt dan een beetje extra over de schutting gedurende een regenbui. En zo lelijk is dat schuurtje toch ook niet. In ieder geval niet zo lelijk dat mevrouw niet meer met haar visite buiten kan zitten!
quote:Mylene_Valerie schreef op 04 maart 2014 @ 22:35:

Dat stelletje heeft wel de vijver voor die alleenstaande man verwijderd.Dat is wel erg vriendelijk inderdaad. Dat hadden ze niet hoeven te doen. En heeft blijkbaar een verwachting gecreëerd die buurman niet waar wil maken.
Het zijn in ieder geval niet zulke Tokkies (tot nu toe).

Ik zou ook niet blij zijn met die zooi maar een flinke klimop, conifeer, rozenstruik en je ziet het niet meer. Wel ff een gootje maken dat rechtstreeks naar de tuin van de buurman leidt.
verba volant, scripta manent.
Nou de gezelligste van 't stel komt er ook bij.
Ik snap niet zo goed wat het probleem is met dat je daar tegenaan moet kijken, en die "wat zal de visite wel niet denken"-instelling ontgaat me helemaal.
Wie is die mevrouw die zo krom loopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven