Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Zoooo..de keet is leeg hier.

Van half 12 tot nuuuuuu

Gezellige dag gehad.

Fant wat een super vooruitzicht heb je!! Zelf met een blaasontsteking Hopelijk werkt je kuur morgen en ga je zonder pijn weg.

Lekker genieten van het mooie weer en het lekkere eten en elkaar natuurlijk.

Splint van indewarriekerel.

Rat, succes morgen met weer naar het werk. Is vast fijn om weer vastigheid en structuur te hebben.
quote:Slofje schreef op 09 maart 2014 @ 14:44:

Inderdaad, de motoren zijn weer van stal gehaald, maar als ze dichtbij je huis langskomen, moeten remmen en weer optrekken is dat niet altijd leuk

Ghe, ik voel me gelijk aangesproken

Volgende week zondag doen wij ook weer 260 km.
Klinkt als een lekker dagje Bieb! Heerlijk he die eerste daagjes buiten vooral met al die

Er is geen blaasontsteking die mij kan tegenhouden: ik ga onmeunig (lekker Twents)!de blommetjes buitenzetten
Optimist tot in de kist!
Veel plezier Fantje!!! Geniet er lekker van saampies en schop die blaasontsteking maar de deur uit. Ik ben heeeel benieuwd naar je verhalen.

Bieb, het zal vast niet vaak voorgekomen zijn dat jij je verjaardag buiten kunt vieren. Maar zo te zien heb je het lekker gehad. Mooi! Heb je ook nog cadeautjes gekregen? Broek van MO is wel gaaf! Oh, en dat van die herrie bij optrekken enzo: dat geldt net zo goed voor auto's hoor. Altijd leuk als mensen vinden dat er te hard wordt gereden in de straat, dan komen er drempels en vervolgens hebben ze meer last van het remmen en optrekken van auto's.

Rat, succes morgen. En wat Bieb zegt is denk ik wel waar: beetje structuur en afleiding kan geen kwaad.

Nu effe een plaatje zoeken voor m'n pjoet leeg is.
Om maar in de lente-sfeer te blijven:

(pas over 10 minuten kijken hè!!)

Lieve Biebel, een dikke zoen voor je verjaardag. En dat je maar een grote meid mag worden.

Ben je vrij morgen? Heb je nog taart over? Veel plezier!
Gefeliciteerd bieb!!
Optimist tot in de kist!
Goede reis Fant!
Lieve Bieb, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zo te lezen heb je een leuke dag gehad.

Fant een goede reis en een super vakantie!

Nu in de trein met moeie ogen en een snotkop.
quote:Biebeliee schreef op 09 maart 2014 @ 22:44:

[...]

Ghe, ik voel me gelijk aangesproken

Volgende week zondag doen wij ook weer 260 km.

hehe

Van harte gefeliciteerd lieve motormuis poes!

Een Fantemeis! Goeie reis, veel plezier, geniet ervan met z'n tweetjes! Hopelijk werkt het lijf een beetje mee

Lieve Biebje

:
Ik ben mijn eigen bananenschil
En Fantje, fijne vakantie!!

Ik ben mijn eigen bananenschil
oooooh Olijf, die is lief
Ik haat de hond van de buren!! En de buren zelf nog meer!

Vanaf 7.30 u is het kreng al weer buiten aan het janken en blaffen.

Ik heb al 3x het raam open gedaan en geroepen dat ie koest moest.

Ben het zooooo zat om op deze manier wakker te worden.
Bedankt voor de felicitaties!! moest alleen eerst mijn frustratie even uiten.

1 minuut geleden komt buuv naar buiten om met de blafferT te gaan lopen....eindelijk rust.
Oh daar zou ik ook niet blij van worden. Ik vind het al irritant als Tara aanslaat. Gelukkig vinden de buren het niet erg (heb ik nagevraagd)

Nu iig weer even rust. Hopen dat ze een lánge ronde maakt.
Plou heeft nog wel tips voor goede oordopjes, Bieb..... Maar inderdaad rete-irritant.

(hoewel ik me afvraag waarom ik hondengeblaf erger vind dan vogeltjes. Heeft er vast mee te maken dat niet alleen het geblaf irritant is, maar vooral de buuf die dat beest zo vroeg naar buiten schopt).

Heb je vandaag nog vrij?
Een vogeltje houdt z'n bek nog wel eens of vliegt ergens anders heen. Hond moet toch in die tuin blijven. En vrolijk getjilp kan ik ook beter hebben dan een blaffende hond of miauwende kat. Tenzij de vogel een duif of kraai is. Dan krijg ik moordneigingen.
Zo, hier weer eens oorlog gevoerd tegen de vlooien. Ik heb een zeer hardnekkige plaag grr. Weer alles gezogen, gespoten, katten een vlo kill tabletje in de strot geduwd en morgen krijgen ze weer een pipetje.
Dit keer het goede tabletje, Slof?
quote:Ratteke schreef op 11 maart 2014 @ 10:27:

Een vogeltje houdt z'n bek nog wel eens of vliegt ergens anders heen. Hond moet toch in die tuin blijven. En vrolijk getjilp kan ik ook beter hebben dan een blaffende hond of miauwende kat. Tenzij de vogel een duif of kraai is. Dan krijg ik moordneigingen.

Nou, ik kan niks hebben van iets of iemand die mij uit mijn slaap haalt. Ook geen vrolijk kutvogeltje. En ik word alleen maar pissiger van 'ja maar dat is toch gezellig'. Neen, niemand vind het gezellig om elke ochtend om 5 uur wakker gemaakt te worden en niet meer te kunnen slapen. Voordeel van vogeltjes is dat je het met oordoppen in inderdaad niet hoort. Een blaffende hond komt daar dwars doorheen. Een blerende buurvrouw ook (ik woon in een asowijk blijkt).

Dus Bieb, ik zeg: missie buren wegpesten. Geen andere opties
quote:Splinter_ schreef op 11 maart 2014 @ 15:09:

Dit keer het goede tabletje, Slof?
quote:Pilou schreef op 11 maart 2014 @ 19:34:

[...]

Dus Bieb, ik zeg: missie buren wegpesten. Geen andere opties

Ik heb haar vandaag vuil aangekeken maar ze was niet onder de indruk

Van mij mag ze ook opdonderen maar gaat niet gebeuren ben ik bang, ze wonen er al 30 jaar ofzo.
Zondag met hier ruim 20 man/vrouw in de tuin hebben we lekker veel lawaai gemaakt.

Ik hoop dat ze thuis waren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven