Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Pff, nou voor mij voorlopig wel weer genoeg geweest wat stappen betreft! Ik ben echt niets waard vandaag!

Je kunt hem toch appen inderdaad en een voorstel doen? Wat maakt het uit..

Over Tinder verwijderen: wordt duidelijk aangegeven bij instellingen. Helemaal onderaan: account verwijderen.
Maakt ook geen bal uit philein. Ben gewoon een schijterd.

Voor mij voorlopig ook genoeg stad gezien! Voel me nu eindelijk een klein beetje beter. Ik had eigenlijk helemaal niet veel gedronken maar was zo oververmoeiend eigenlijk van een drukke week.
Ja, datzelfde had ik ook, erg vermoeid al en dan hakt die alcohol er extra hard in, Vreselijk. Ik had mijn aanstaande Tinderdate dus ook geappt, niets bijzonders of heel raar, maar toch een beetje dronkenmanspraat. Nu ben ik bang dat ie daar op af is geknapt en onze date gaat afzeggen.
@philein.. Ik weet 't zo nog niet. Vanacht van alles gebeurt waardoor ik juist weer denk dat hij het maar voor een ding doet. Voorheen een tijdje gedate met iemand waarbij het uiteindelijk alleen maar daar om draaide. Dus krijg nu meteen een naar gevoel.
Wat bedoel je: jullie hebben seks gehad? Of was dat al eerder gebeurd?

En waarom krijg je dat idee dan?
YESSSS I'm back in the game!!!! My god, de app wilde eerst niet installeren, halve hartverzakking maar een betere wifi spot opgezocht en whoot whoot, ik kan weer lekker swipen.

Lach me meteen alweer een breuk om de selfies....

(ben heel trots op mezelf dat ik het een maand heb volgehouden)

the boys better watch out.....

Wat een mooi weekend is het geweest voor iedereen hoor ik, dates en stappen en drank. Just the way I like it!

Tja seize, dat klinkt vaagjes, wat philein zegt, ben je zenuwachtig omdat je hem leuk vind of is er echt iets aan de hand denk je?

Ga op je intuitie af.

Philein alweer wat gehoord?

en bzzzt daar gaat mijn eerste chat terwijl ik dit tik hahaha
Lorem Ipsum
Hier ook een ooit-fervent Tinderaar... wat heb ik mij rot gelachen om de vele foto's-met-zeehond, tros bananen(?) of bathroom selfies.

Toen kwam Tinderoni voorbij... bleek een match, maand lang zitten chatten totdat ik dacht "het zal wel niet van een date komen met deze man". Maar daar was dan tóch de eerste date en die was superleuk.

Al met al hebben we elkaar in twee weken tijd 5x gezien waarbij er (eindelijk!) gezoend werd op de derde date. : )

En nu rustig aan doen... het voelt goed en uit zijn handelingen blijkt dat hij voor mij gaat, maar ik ben zó gewend om alles zelf te doen en ik moet ook wennen aan het hand in hand lopen op straat. Maar voor mij is Tinder een succesvol medium gebleken!
Hoe is het philein? Kater al weg? En wat van je aankomende tinderdate gehoord?

En turquasi jij nog iets gehoord van de wijnman?

Hier een appje van scharrel vannacht maar nog niet opgereageerd aangezien hij mij ook vaak lang laat wachten. Speel het spel maar even mee. Wil toch niks serieus van hem.
Hoi! Turq, welkom terug in Tinderland. Heb je al wat leuks gespot?

Ik leef weer, hoor, het duurde even, maar dan heb je wat. Tinderman nog gesproken, gelukkig was hij niet onder de indruk van mijn nachtelijke appje. Ik wil hem gewoon zien, het duurt me allemaal al wat te lang, dit geapp en gebel. Maar de date staat, dus nu een kwestie van geduld.
Poeh er word driftig gechat. Misschien alweer teveel tegelijk, zoveel dezelfde vragen... wel wat leuke koppies.

Wanneer staat je date philein?

Meesje, hij appt braaf terug maar ik ben bang dat er weinig animo is aan zijn kant. Ik ga op mijn handen zitten vanaf nu.

Wat goed Salome, dat geeft de burger moed!!
Lorem Ipsum
Ben jij niet zo heel kieskeurig, of komen er zoveel leuke mannen voorbij in jouw app? Ik heb echt nauwelijks matches. Moet zeggen dat ik ook al niet meer echt geTinderd heb sinds contact met Tinderman. Wil het even bij één contact houden nu, anders wordt het allemaal veuls te ingewikkeld.
Ik probeer inderdaad niet te kieskeurig te zijn.... bij het chatten vallen er toch al zoveel door de mand
Lorem Ipsum
Zucht, er lezen er maar een paar het tekstje bij je profiel.

Er vraagt er een naar mijn werk en hobbies.... die is dus exit!

Bah, ja tuurlijk ik doe aan fimokleien, zullen we daar eens heerlijk over uitweiden? Of spaar jij misschien ook theezakjes dan kunnen we ruilen. Fuck off dipshit....
Lorem Ipsum
Wat zijn dan wel goede vragen, Turq?
Tja die zijn er eigenlijk niet.... dat moet ik toegeven. Ik heb een broertje dood aan chatten haha
Lorem Ipsum
Het is ook zo dat veel chats niet bepaald origineel beginnen. Ik vind het leuk als iemand toch met iets gevat start, maar ook dat kan slechts een momentopname zijn natuurlijk.

Ach, even geen gechat voor mij. Ik werd er ook wel doodmoe van toen ik meerdere chats tegelijk had lopen.
Ja ik vind het leuk als iemand gewoon begint te kletsen over niks eigenlijk, iets waar ik op kan inhaken. Of over iets aan mijn foto's begint, er is toch aanleiding genoeg op te vinden namelijk.

Jeuj!! mijn fucked-up-date praat tegen me, uit zichzelf. Nu kon ik het toch niet laten om alsnog het film-idee te herintroduceren....
Lorem Ipsum
Haha, you go Turq!

Wil je hem weer gaan zien ja? Je twijfelde ook, toch?

Goed, ik zal het maar eerlijk zeggen, ik heb het niet vaak, maar ik ben zenuwachtig voor mijn date. Geen idee waarom. Misschien omdat ik stiekem hoge verwachtingen heb?

Hij komt naar mijn stad, we gaan ergens wat drinken. Het idee is dat hij me eerst ophaalt, zodat we samen naar het centrum rijden. Dat kan wel, toch?
Very busy with tinderchat! Het is enorm wennen maar er zitten wel leukerds tussen. Ik verwacht er mijn prinses niet te vinden, zo wel dan wel.
The ironman!
Leuk Meneer. Helemaal zo gek nog niet hè, dat laagdrempelige Tinder.
Haha, natuurlijk ben je zenuwachtig en ja zeker omdat je ontzettend hoopvol bent. Logisch toch allemaal....?

Goed dat hij naar jou toe komt, dat ophalen zou ik niet zo snel doen eigenlijk. Als het klikt kan hij je altijd nog thuisbrengen toch??

Maar volgens mij zie jij dat net anders

PS: Woensdag gaan we naar de film, jippie!!
Lorem Ipsum
quote:Philein schreef op 17 maart 2014 @ 10:08:

Leuk Meneer. Helemaal zo gek nog niet hè, dat laagdrempelige Tinder. ik had juist jou ooit een pb gestuurd;)
The ironman!
Ik wil niet te hoopvol zijn, maar inderdaad ben ik dat stiekem. Van dat ophalen zou praktischer zijn, maar dat hoeft natuurlijk niet perse.

Meneer, je hebt nooit meer gereageerd op mijn PB. Dus.
phil...ik heb niks gehad

Overzicht van privéberichten

Titel Gevoerd met Laatste reactie

Geen privéberichten gevonden.
The ironman!
pfff... *hengeldehengel* hihihi
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven