Het weer + kinderen

20-03-2014 17:18 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier was het vandaag heerlijk weer. Dit betekend dus dat ik in de tuin heb gezeten toen ik uit mijn werk kwam, niks mis mee natuurlijk. Het enige irritante is dat er dan ook kinderen naar buiten komen die gaan spelen met van alles. Zondag was het ook mooi weer en hoorde je niet anders dan een bal die tegen een muur werd geschopt en dit was vandaag ook weer. Ik weet gewoon dat het tegen een muur f.i.d. was, want als je naar elkaar overschiet klinkt het toch heel anders. Ik hoorde ook alleen een bal en geen kinderstemmen. En kinderen die stil voetballen? Nee, dat bestaat niet.
Zeikerd.

Mijn dochter is nu ook buiten met haar bal aan het spelen. Ja, in haar eentje. Waarom? Omdat ze geen broertje of zusje heeft en ze sowieso nog te klein is om samen te spelen. Ze loopt dus lekker te stuiteren met haar bal en liedjes te zingen

Als ze gaat gillen of huilen moet ze naar binnen van mij. Maar gewone speelgeluiden horen er nou eenmaal bij. Anders is er vast nog wel een hutje op de hei beschikbaar voor je. Naast EN misschien?
Wat zal je het zwaar hebben... Ik zou je een hug geven als ik wist hoe dat moest... Wie doet dit voor me?
Nu ben jij natuurlijk als volwassene uit je moeders doos gekomen met alle wijsheid van dien. Ik en mijn kinderen hebben spelenderwijs moeten leren. Gelukkig met een hoop plezier in de tuin met een bal.
Dus....? Ik snap je post niet eigenlijk, gewoon onzinnig. Lekker dat kinderen buiten spelen ipv binnen voor de tv hangen..!
Life is good!
Daarom zit ik vrolijk in mijn appartementencomplex... Nergens last van, hier zijn geen woonwijken te bekennen
Voor zulke mensen bestaat een prima uitvinding, dat heet een hutje op de hei.
en dat is erg omdat?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lopen er gewoon kinderen bij jou in de buurt? Te spelen? Wat rot voor je....
Geen zorgen oudje, als je je nu inschrijft voor een aanleunwoning, dan kan je er over een jaar of twee in.
Mason is ook lekker herrie aan het maken buiten. Heerlijk. Heb ik binnen geen last van hem.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mijn zoontje zit, as we speak, heerlijk te kletsen op het balkon in de zandbak. Mama, ik heb nieuwe borstels (borsten) voor je gemaakt. Met emmertje, inclusief tepels. De schat. Die van jou zijn toch stuk mam? Tja, ze hangen een beetje

Over een paar weken verhuizen we naar een huis met tuin, MET speeltuintje erachter. Ik kan niet wachten.

OT. ik vind dat je zeurt...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Het is gewoon irritant

Ik snap best dat ze willen spelen, maar doe dan niet heel de middag zo zenuwachtig met een bal
Grutjes. En de buren waren ook nog hun gras aan het maaien, de andere buren hun terras opnieuw aan het bestraten en de buren verderop zaten te kletsen op hun terras.

Ik hoorde ook nog de baby van de buren huilen....

De horror....
quote:tanteslankie schreef op 20 maart 2014 @ 17:26:

Mijn zoontje zit, as we speak, heerlijk te kletsen op het balkon in de zandbak. Mama, ik heb nieuwe borstels (borsten) voor je gemaakt. Met emmertje, inclusief tepels. De schat. Die van jou zijn toch stuk mam? Tja, ze hangen een beetje

Over een paar weken verhuizen we naar een huis met tuin, MET speeltuintje erachter. Ik kan niet wachten.

OT. ik vind dat je zeurt...

Dus jij vind het normaal als je zoontje dat al tegen je zegt?

Voed hem op zou ik zeggen, hoe denk je dat ze reageren op school als ze erachter komen dat hij al over zulke dingen praat?
Dan doe je oordopjes in muts
Gewoon die bal afpakken. Kinderen kunnen niet vroeg genoeg leren dat ze niet in de openbaarheid horen.
quote:ivd1993 schreef op 20 maart 2014 @ 17:29:

[...]

Voed hem op zou ik zeggen, hoe denk je dat ze reageren op school als ze erachter komen dat hij al over zulke dingen praat?
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 maart 2014 @ 17:25:

Mason is ook lekker herrie aan het maken buiten. Heerlijk. Heb ik binnen geen last van hem.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:ivd1993 schreef op 20 maart 2014 @ 17:29:

[...]

Och lieverd, je bent hilarisch

-Albert Einstein-
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 maart 2014 @ 17:24:

Voor zulke mensen bestaat een prima uitvinding, dat heet een hutje op de hei.

Of een appartement in een willekeurig stadscentrum

Dan moet je wel tegen 'volwassen-geluiden' kunnen. Heerlijk, zou nooit meer in een gewoon huis kunnen en willen wonen!
(Wacht, gaat effe niet goed)
Ik ben denk ik afwijkend in TO's ogen maar ik vind dat dus heerlijk. Deuren open, vogels die fluiten, spelende kinderen. Ik hou juist van die geluiden!
Een bal tegen de muur doet me juist denken aan de zomer en mijn jeugd, heerlijk rustgevend en nostalgisch
Ja...en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven