Het weer + kinderen
donderdag 20 maart 2014 om 17:18
Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar hier was het vandaag heerlijk weer. Dit betekend dus dat ik in de tuin heb gezeten toen ik uit mijn werk kwam, niks mis mee natuurlijk. Het enige irritante is dat er dan ook kinderen naar buiten komen die gaan spelen met van alles. Zondag was het ook mooi weer en hoorde je niet anders dan een bal die tegen een muur werd geschopt en dit was vandaag ook weer. Ik weet gewoon dat het tegen een muur f.i.d. was, want als je naar elkaar overschiet klinkt het toch heel anders. Ik hoorde ook alleen een bal en geen kinderstemmen. En kinderen die stil voetballen? Nee, dat bestaat niet.
donderdag 20 maart 2014 om 17:21
Zeikerd.
Mijn dochter is nu ook buiten met haar bal aan het spelen. Ja, in haar eentje. Waarom? Omdat ze geen broertje of zusje heeft en ze sowieso nog te klein is om samen te spelen. Ze loopt dus lekker te stuiteren met haar bal en liedjes te zingen
Als ze gaat gillen of huilen moet ze naar binnen van mij. Maar gewone speelgeluiden horen er nou eenmaal bij. Anders is er vast nog wel een hutje op de hei beschikbaar voor je. Naast EN misschien?
Mijn dochter is nu ook buiten met haar bal aan het spelen. Ja, in haar eentje. Waarom? Omdat ze geen broertje of zusje heeft en ze sowieso nog te klein is om samen te spelen. Ze loopt dus lekker te stuiteren met haar bal en liedjes te zingen
Als ze gaat gillen of huilen moet ze naar binnen van mij. Maar gewone speelgeluiden horen er nou eenmaal bij. Anders is er vast nog wel een hutje op de hei beschikbaar voor je. Naast EN misschien?
donderdag 20 maart 2014 om 17:26
Mijn zoontje zit, as we speak, heerlijk te kletsen op het balkon in de zandbak. Mama, ik heb nieuwe borstels (borsten) voor je gemaakt. Met emmertje, inclusief tepels. De schat. Die van jou zijn toch stuk mam? Tja, ze hangen een beetje
Over een paar weken verhuizen we naar een huis met tuin, MET speeltuintje erachter. Ik kan niet wachten.
OT. ik vind dat je zeurt...
Over een paar weken verhuizen we naar een huis met tuin, MET speeltuintje erachter. Ik kan niet wachten.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
donderdag 20 maart 2014 om 17:29
quote:tanteslankie schreef op 20 maart 2014 @ 17:26:
Mijn zoontje zit, as we speak, heerlijk te kletsen op het balkon in de zandbak. Mama, ik heb nieuwe borstels (borsten) voor je gemaakt. Met emmertje, inclusief tepels. De schat. Die van jou zijn toch stuk mam? Tja, ze hangen een beetje
Dus jij vind het normaal als je zoontje dat al tegen je zegt?
Voed hem op zou ik zeggen, hoe denk je dat ze reageren op school als ze erachter komen dat hij al over zulke dingen praat?
Voed hem op zou ik zeggen, hoe denk je dat ze reageren op school als ze erachter komen dat hij al over zulke dingen praat?
donderdag 20 maart 2014 om 17:34
donderdag 20 maart 2014 om 17:35
quote:ivd1993 schreef op 20 maart 2014 @ 17:29:
[...]
Och lieverd, je bent hilarisch
[...]
Och lieverd, je bent hilarisch
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
donderdag 20 maart 2014 om 17:36
quote:bootje_op_de_golven schreef op 20 maart 2014 @ 17:24:
Voor zulke mensen bestaat een prima uitvinding, dat heet een hutje op de hei.
Of een appartement in een willekeurig stadscentrum
Dan moet je wel tegen 'volwassen-geluiden' kunnen. Heerlijk, zou nooit meer in een gewoon huis kunnen en willen wonen!
Voor zulke mensen bestaat een prima uitvinding, dat heet een hutje op de hei.
Of een appartement in een willekeurig stadscentrum
Dan moet je wel tegen 'volwassen-geluiden' kunnen. Heerlijk, zou nooit meer in een gewoon huis kunnen en willen wonen!