Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
donderdag 20 maart 2014 om 11:58
Oh ja! Had ook nog een smeuïg detail
In het gesprek met Patty heeft Charlotte verteld/gefluisterd dat er 'iets' gebeurd is met Jimmy tijdens het feestje vrijdag. Patty was in shock. En ik ook...
Hier het gesprek;
http://www.youtube.com/watch?v=yKqooNA79TU (vanaf 6.18)
In het gesprek met Patty heeft Charlotte verteld/gefluisterd dat er 'iets' gebeurd is met Jimmy tijdens het feestje vrijdag. Patty was in shock. En ik ook...
Hier het gesprek;

donderdag 20 maart 2014 om 12:10
quote:_origami_ schreef op 20 maart 2014 @ 11:58:
Hier het gesprek;
Voor zover ik het heb kunnen volgen is er niet zo heel veel gebeurd. Jimmy klemde haar vast tussen z'n benen en zoende Lot op haar mond die tegenstribbelde.
Lot suggereerde later dat Jimmy probeerde 'in haar broekje te zitten'.
Lot denkt dat iedere man in katzwijm valt als ze haar zien. Nogal onrealistisch beeld van de werkelijkheid.
Maar Jimmy vindt haar wel lekker denk ik.
Hier het gesprek;
Voor zover ik het heb kunnen volgen is er niet zo heel veel gebeurd. Jimmy klemde haar vast tussen z'n benen en zoende Lot op haar mond die tegenstribbelde.
Lot denkt dat iedere man in katzwijm valt als ze haar zien. Nogal onrealistisch beeld van de werkelijkheid.
Maar Jimmy vindt haar wel lekker denk ik.

donderdag 20 maart 2014 om 13:05
quote:_origami_ schreef op 20 maart 2014 @ 11:40:
Goeiemorgen, ik kom ook eens even lekker mee trashen hier. Ik volg Utopia vanaf dag 1 en vind het heerlijk. Kijk regelmatig de livestreams en heb zo ook het hele bezoek van Patty Brard gezien. Wat me een beetje begint te storen aan het hele Utopia gebeuren is dat de televisieuitzendingen dusdanig geknipt worden dat er situaties ontstaan die helemaal niet gebeurd zijn! 2 voorbeelden uit de uitzending waarin Patty te zien was:
1. Groepsgesprek op de bank loopt af en Patty gaat met iedere bewoner apart een gesprekje voeren. De voice-over zegt dat Andrea natuurlijk als eerste mag en (een deel van) het gesprek met Andrea wordt uitgezonden. Dat is gewoon niet waar. Jimmy heeft als eerste een gesprekje gehad met Patty, zodat hij verder kon werken. Daarna ging Vanessa, met dezelfde reden als Jimmy en daarna Andrea pas.
2. Die auto, waar ze stiekum mee zouden gaan rijden en Laura die vraagt of ze de sleutels in het contact had laten zitten. Klopt geen reet van. Toen Patty net in het huis was heeft Giorgio heel netjes gevraagd of hij een rondje in haar auto mocht, waarop Patty zei: "Iedereen die wil mag met mn auto". Ook vroeg ze nog of ze de tas en de mand met kadootjes uit de kofferbak wilden halen.
Ik vind het flauw van de programmamakers om situaties te creëren die niet bestaan, een beeld neer te zetten dat ze die auto zomaar meenemen. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat de media nou eenmaal zo werkt. Ik blijf met veel plezier die uitzendingen kijken, maar neem niets voor waarheid (meer) aan.
Zo, lekker binnenkomer hier. Ben benieuwd naar jullie mening.
Dankjewel!
Stilletjes verwacht je het wel, dat er betreffende de kijkcijfers wat '' gemanipuleerd" zal worden.
Maar dat je als kijker zo expres wordt voorgelogen, en dat meerdere keren achter elkaar in 1 (!) uitzending, vind ik echt te grof voor woorden........
Goeiemorgen, ik kom ook eens even lekker mee trashen hier. Ik volg Utopia vanaf dag 1 en vind het heerlijk. Kijk regelmatig de livestreams en heb zo ook het hele bezoek van Patty Brard gezien. Wat me een beetje begint te storen aan het hele Utopia gebeuren is dat de televisieuitzendingen dusdanig geknipt worden dat er situaties ontstaan die helemaal niet gebeurd zijn! 2 voorbeelden uit de uitzending waarin Patty te zien was:
1. Groepsgesprek op de bank loopt af en Patty gaat met iedere bewoner apart een gesprekje voeren. De voice-over zegt dat Andrea natuurlijk als eerste mag en (een deel van) het gesprek met Andrea wordt uitgezonden. Dat is gewoon niet waar. Jimmy heeft als eerste een gesprekje gehad met Patty, zodat hij verder kon werken. Daarna ging Vanessa, met dezelfde reden als Jimmy en daarna Andrea pas.
2. Die auto, waar ze stiekum mee zouden gaan rijden en Laura die vraagt of ze de sleutels in het contact had laten zitten. Klopt geen reet van. Toen Patty net in het huis was heeft Giorgio heel netjes gevraagd of hij een rondje in haar auto mocht, waarop Patty zei: "Iedereen die wil mag met mn auto". Ook vroeg ze nog of ze de tas en de mand met kadootjes uit de kofferbak wilden halen.
Ik vind het flauw van de programmamakers om situaties te creëren die niet bestaan, een beeld neer te zetten dat ze die auto zomaar meenemen. Natuurlijk ben ik me er van bewust dat de media nou eenmaal zo werkt. Ik blijf met veel plezier die uitzendingen kijken, maar neem niets voor waarheid (meer) aan.
Zo, lekker binnenkomer hier. Ben benieuwd naar jullie mening.
Dankjewel!
Stilletjes verwacht je het wel, dat er betreffende de kijkcijfers wat '' gemanipuleerd" zal worden.
Maar dat je als kijker zo expres wordt voorgelogen, en dat meerdere keren achter elkaar in 1 (!) uitzending, vind ik echt te grof voor woorden........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

donderdag 20 maart 2014 om 15:06
quote:Jibba schreef op 20 maart 2014 @ 12:10:
[...]
Maar Jimmy vindt haar wel lekker denk ik.Echt joh? Ik moet toch eens die streams kijken, want op tv mis je dit soort dingen. Ik geef Jimmy groot gelijk, ik zou ook wel eens dat broekje van Lot in willen.
[...]
Maar Jimmy vindt haar wel lekker denk ik.Echt joh? Ik moet toch eens die streams kijken, want op tv mis je dit soort dingen. Ik geef Jimmy groot gelijk, ik zou ook wel eens dat broekje van Lot in willen.

vrijdag 21 maart 2014 om 02:55
Even een update voor de belangstellenden.
Het avondje 'Live in de Loods' is zo ongeveer uitgelopen op een orgie.
Natuurlijk hebben Bil en Ruud het weer gedaan.
Lesbienne Laura liet zich vingeren door Jimmy terwijl ze gezellig met vriendin Lot aan het kletsen was.
Als klap op de vuurpijl deed huisvrouw Vanessa (37) het met Joey (20).
Het was een bewogen avond waar nog lang over nagepraat zal worden....
Lesbienne Laura liet zich vingeren door Jimmy terwijl ze gezellig met vriendin Lot aan het kletsen was.
vrijdag 21 maart 2014 om 09:45
quote:Jibba schreef op 21 maart 2014 @ 02:55:
WAAAAAAAAAAAAAAAT?!!!
Ik kijk ook eens een avondje niet, hoor. Gebeurt er gelijk van alles!!!
WAAAAAAAAAAAAAAAT?!!!
Ik kijk ook eens een avondje niet, hoor. Gebeurt er gelijk van alles!!!
Only dead fish go with the flow
vrijdag 21 maart 2014 om 09:46
quote:calvijn1 schreef op 21 maart 2014 @ 09:29:
Wat een wonderlijke combi's
Joey heeft idd een vriendin, arme meid
Vanessa volgens mij gescheiden? Goed voorbeeld voor haar dochters
Deze combi had ik inderdaad ook echt niet aan zien komen, zeg!!
Ga nu bijlezen, streams.........
Wat een wonderlijke combi's
Joey heeft idd een vriendin, arme meid
Vanessa volgens mij gescheiden? Goed voorbeeld voor haar dochters
Deze combi had ik inderdaad ook echt niet aan zien komen, zeg!!
Ga nu bijlezen, streams.........
vrijdag 21 maart 2014 om 10:04
http://www.youtube.com/watch?v=pzadaCvwy1c
Op dit filmpje lijkt het meer alsof Vanessa vooral bezig s met Joey ipv andersom.
Maar onderstaande foto is wel weer erg verdacht!
http://forum.fok.nl/templ ... 182cd32e11a6f6c744f61.gif
En nu Ctrl+Alt+Del in mijn hoofd!!!
Op dit filmpje lijkt het meer alsof Vanessa vooral bezig s met Joey ipv andersom.
Maar onderstaande foto is wel weer erg verdacht!
http://forum.fok.nl/templ ... 182cd32e11a6f6c744f61.gif
En nu Ctrl+Alt+Del in mijn hoofd!!!
vrijdag 21 maart 2014 om 10:06
http://www.youtube.com/watch?v=GRuvtezIsNk
1. Give me oil in my lamp; keep me burning;
give me oil in my lamp, I pray.
Give me oil in my lamp; keep me burning;
keep me burning till the break of day.
Refrain:
Sing hosanna, sing hosanna,
sing hosanna to the Servant King;