Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:geve schreef op 30 juni 2008 @ 09:40:

Ik heb alleen het laatste deel van Mikky15's topic even gelezen. Op zich interesseert het me ook niet, maar wat met wel interesseert is het fenomeen dat van controversiële posters al snel geroepen wordt dat ze dubbelnicken of trollen en daarna gaat het in zo'n topic ook alleen maar meer over het "fantastisch" speurwerk. En het zijn altijd dezelfde die er zich blijkbaar vrolijk in maken om die controversiële opinies af te kraken.

Ik zou daarom willen voorstellen dat de forumregels worden uitgebreid in die zin dat het onterecht beschuldigen van dubbelnicken of trollen op dezelfde manier zou bestraft worden als dubbelnicken en trollen. Willen de Angels en Mod dit eens in overweging nemen?Absoluut mee eens!
quote:shining schreef op 30 juni 2008 @ 21:56:

Zou je even willen kijken in dat topic ( hond gekregen), er wordt namelijk de woonplaats en straatnaam, achternaam,naam vermeld. Lijkt me niet toegestaan, privéinfo plaatsen.Ongeveer tussen 21.30 uur en 22.15 uur.

Enfin, kijk zelf maar.

Inmiddels wordt er op dat topic creatief hints gegeven om TO's privé-gegevens op het topic te plaatsen, zonder deze rechtstreeks te noemen.

Wat mij betreft vind ik het achterbaks om dat te doen, evenals bijzonder kinderachtig en onbeschoft.

Kunnen er geen maatregelen genomen worden om:

- de hints te verwijderen

- de betrokken forummers op de vingers te tikken dan wel een tijdje te 'schorsen'
quote:Viva Angel5 schreef op 30 juni 2008 @ 13:44:

Lijkt mij een prima plan Geve. Het irriteert mij ook al een poos mateloos, dat troll-hunting (daarom heb ik het topic ook afgesloten, staat nog onderin de lijst) Ik zal het idd in de groep gooien, bedankt!Misschien dan ook handig dat de angels dan ook de ruimte/mogelijkheid krijgen om uitsluitsel te geven of er dubbelgenicked wordt bij een ip-check-vraag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Bedankt dames, ik heb maatregelen getroffen.

MV: je weet dat dat niet kan ivm de privacy
Aangezien ik mijn mail terugkrijg naar Tjilla: dan maar even hier:

Wil je zorgen dat ik een werkend emailadres heb? Je hebt tot morgenavond de tijd, mocht ik dan nog niks ontvangen hebben, dan word je geblokkeerd tot ik het wel krijg.
quote:Viva Angel5 schreef op 01 juli 2008 @ 00:06:

MV: je weet dat dat niet kan ivm de privacy

Ja dat vertelde me je laatst, maar dat bedoel ik nou juist, jullie zitten vast aan bepaalde regels die het er voor jullie niet makkelijker op maken. Dus als jullie ruimte krijgen voor iets meer openheid .................

of maak ik even een misstap en bedoel je dat het door de Nederlandse wetgeving verboden is?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Viva Angel5 schreef op 01 juli 2008 @ 00:09:

Aangezien ik mijn mail terugkrijg naar Tjilla: dan maar even hier:

Wil je zorgen dat ik een werkend emailadres heb? Je hebt tot morgenavond de tijd, mocht ik dan nog niks ontvangen hebben, dan word je geblokkeerd tot ik het wel krijg.Is voor gezorgd!
MV hoe het met de wet op de privacy zit weet ik niet, maar Viva heeft er destijds voor gekozen om de privacy te waarborgen van al haar forummers, zowel de goedgedragenden als de slechtgedragenden om het zo maar te zeggen En voor ons maakt het niet uit hoor. Wel voor de nieuwsgierige medeforummers

Tjilla; Dank ik heb het gezien!
Five, er mag nog wel even gekruimeldieft worden in het hond/cadeau-topic. Haar voornaam staat nog genoemd en de overduidelijke hints naar haar straat en huisnummer ook.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Oh heb ik er wat gemist? Wil je me nog melden welke tijd/datum?
Oke, ik zag het ook,

21.16 wordt naar de advertentie gelinkt, privégegevens.

21.35 wordt naar de provincie gelinkt

21.51 wordt haar naam duidelijk gehint

21.53 wordt deze gequote

21.56 wordt de naam nogmaals genoemd en de reactie gequote

21.59 nogmaals

22.01 wordt de straatnaam gehint
ma 30 juni om

21.51, 21.53, 21.56 (hints/voornaam)

21.59, 22.01 (voornaam plus hint straat)

22.02, 22.10 (hint/huisnummer)

Plus nog heel veel offtopic gewauwel dus dat kan ook weg lijkt me.
Hee, jij was sneller Schijn! En je zag er nog een paar meer dan ik.
Sorry, dak je voor was Poez. En ik zag die laatste van jou dan weer niet.

Nou ja, volgens mij is alles nu wel weg gelukkig.
Misschien kan de persoonsbeschrijving van Duo van 10.04 dan ook even verwijderd worden?
Want?

Volgens mij past het spreekwoord 'Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten' hier aardig goed.

Er worden daar geen persoonlijke gegevens genoemd. Bovendien, als die wordt verwijderd, kan het hele topic zowat dicht. Hoeveel stront TO wel niet over zich heeft heen gekregen.....
Omdat als er offtopic geneuzel verwijderd wordt dit daar ook bij hoort.

En ik heb zo'n idee dat degene waar het over gaat een bannetje aan heur broek heeft en zich dus niet kan verweren.
Tja sorry hoor, maar dat had ze eerder moeten bedenken toen ze zo'n enorme lol gisteravond had. Heb haar nota bene nog netjes en normaal gevraagd of ze de eerste post wat betreft de woonplaats wilde verwijderen. Maar dat wilde ze absoluut niet doen. Prima, maar dan niet gaan janken als je wordt geband.
Je kunt ook overdrijven Shining, er jankt niemand.

En wat jij allemaal hebt gevraagd gisteren doet even niet ter zake, ik stel een vraag aan de moderette.
Je zei gisteravond ook dat ik overdreef. Moet je zelf weten. Het resultaat kun je zien.

Maar goed, wie weet wordt de post verwijderd.
De advertentie is al verwijderd, de provincie vind ik niet zo'n probleem eigenlijk, evenals de straatnaam-hint. Ik ben dr eigenlijk wel klaar mee, was vannacht ook zowat een uur bezig. Ik ben van mening dat het zo wel kan.

Heb de reactie van Duootje bewerkt ivm offtopic.
Mijn dank!
Goed bezig angel!!

Als je dan eens een keer wat doet doe het dan goed.. Ipv van een klein beetje kritiek op een trol meteen te verwijderen..

De vertrutting gaat door...
blijkbaar thanx to mis tsjikken
quote:Viva Angel5 schreef op 01 juli 2008 @ 10:49:

... k ben dr eigenlijk wel klaar mee, was vannacht ook zowat een uur bezig....

Nouja, wat een bizarre reactie van een angel! Dat is je taak toch?
Wees blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven