Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Zelfs engelen hebben recht op wat nachtrust.
Oke, laatste reactie dan. de voornaam staat er nog steeds. Hoe dan ook, dat lijkt me toch echt niet kunnen.
quote:geve schreef op 30 juni 2008 @ 09:40:

Ik zou daarom willen voorstellen dat de forumregels worden uitgebreid in die zin dat het onterecht beschuldigen van dubbelnicken of trollen op dezelfde manier zou bestraft worden als dubbelnicken en trollen. Willen de Angels en Mod dit eens in overweging nemen?Eens.
Shining, die kan inderdaad niet, ik zoek hem ff op, dank je

Duotje, ik zou zeggen kijk de regels eens na: beledigen mag ook niet.

Hekate; bizar? Dat mag je vinden. Ik ben vannacht een uur bezig geweest, en vanochtend ook al weer sinds 9.15 Ik heb ook een gezin wat vandaag aandacht verdiend.
Korenwolf; tis in de groep gegooid We nemen het op bij de volgende vergadering, dus jullie zullen het tzt wel horen, ik kom er op terug
quote:duotje schreef op 01 juli 2008 @ 11:05:

blijkbaar thanx to mis tsjikkenNee, bedank Shining maar, die heeft alles in gang gezet.
quote:lapin schreef op 01 juli 2008 @ 12:19:

[...]

Nee, bedank Shining maar, die heeft alles in gang gezet.Volgens mij kun je jezelf beter bedanken.
Aiiiiiiii zo sneu. Sij hep ut gedaaaaaaan.
quote:shining schreef op 01 juli 2008 @ 12:29:

[...]

Volgens mij kun je jezelf beter bedanken.Ja.......ach.......
Lapin, kom op zeg..... Of je moet vinden dat het een ongeschreven forumrule is, dat als iemand de regels flink overtreedt, dat iedereen zijn bek houdt.

Prive-info neerzetten kan gewoon niet, klaar. Zou jij ook niet willen dat dat gebeurt.

overigens was niet Shining, maar ik een van de de eersten die daarover begon te 'zeuren', tegen Boebele namelijk.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Poes, het komt op mij byzonder kinderachtig over hoe Shining tewerk is gegaan. Ik ben ook geen voorstander van 'klikken', die tijd heb ik ver achter me gelaten.
Het is allemaal al verwijderd, moeten we nu nog nakaarten over wie wat gezegd heeft?
Ach Lapin, je hebt zelf net zo hard meegedaan, wat een lol.

Bovendien, nogmaalks, ik heb voordat ik ging 'klikken ' bij de moderator eerst aan Feeks gevraagd of ze de betreffende post weg wilde halen. Als dat niet gebeurt, sterker nog als feeks en jij doorgaan met telefoonnummer plaatsen, straat, voor- en achternaam, tja, wíe is er dan kinderachtig?

Ik zou zeggen, jouw gedrag verdient zeker geen schoonheidsprijs.
Ja, je hebt gelijk Misschicken. . Volgens mij kan dit nog wel een dag doorgaan.

Ben er wel klaar mee iig.
Angel , wil je eens kijken naar de reactie van Antonio op Tuesday 01 July 2008 13:27 in het topic

Mijn vriend maakt me 's nachts wakker. Onnodig grof, respectloos en niet ter zake, het is niet eens op de seks pijler.

BVD
Het lijkt hier potverdorie wel een kleuterklas, mijn kind van twee gedraagt zich nog beter dan jullie.

For once and for all: privé info op het forum plempen is NOT DONE. Ik heb niet voor de kat d'r k*t vannacht nog geband en waarschuwingen rondgemaild. Het zou fijn zijn wanneer het dan ook klaar is.

Wat betreft het klikken -> wat is er mis mee? Shining (en anderen) geven alleen aan dat de regels overtreden werden, en terecht.

Bronny, dank je; ik kijk even!
Ik zag het, thanks!
quote:danivo schreef op 03 juli 2008 @ 22:03:

hallo moderator

zou je het topic travestie op de relatiepijler willen verwijderen?

heb er nogal spijt van en ben erg bang voor herkenning...

bvd

Viefke,

Deze kwam ik tegen in het moderator topic van Viva.

Volgens mij is die hier beter op zijn plek.
Het mag beide, maar daar zal ie inderdaad wat sneller over het hoofd gezien worden

Ik heb inmiddels gereageerd, dus bedankt!
Beste angel,

Ik heb een fout gemaakt in mijn topic-titel. 'Vrouwelijke afgunt" moet natuurlijk 'vrouwelijke afgunSt' zijn. Zou je dit willen aanpassen?

Bedankt
The time is now
Uiteraard (Bij deze dus)
Hoi angel, wil je in het topic Longdistance Relaties Deel 10, in de post van Cadi iets voor twaalven de naam in de tweede alinea weghalen aub, denk dat ze dat per ongeluk heeft gepost zo. Alvast bedankt!
quote:Margaretha2 schreef op 05 juli 2008 @ 11:19:

Hoi angel, wil je in het topic Longdistance Relaties Deel 10, in de post van Cadi iets voor twaalven de naam in de tweede alinea weghalen aub, denk dat ze dat per ongeluk heeft gepost zo. Alvast bedankt!Ik heb de bewuste naam aangepast Margaretha2.
Thanx Two!
Bedankt angel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven