Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Boven elk bericht dat je post, staan er aan de rechterkant wat icoontjes. Het edit-icoontje is het blaadje papier met een pennetje onderin. Klik daarop en kunt je berichten editten.
Hoi Angel,

ik heb voor het eerst een topic geplaatst. Maar als ik ermee klaar ben gaat de verwijdering dan via jouw??

Wil je hem dan voor me verwijderen?/

Thanx

Kakie B

ps. hij heet scheiding...sta ik op straat
quote:Viva Angel5 schreef op 24 juni 2008 @ 21:02:

Berichten verwijderen op verzoek

Forummers kunnen zelf hun berichten verwijderen d.m.v. de editfunctie wanneer zij hun berichten uit een topic verwijderd willen hebben, bijvoorbeeld in geval van privacy-kwesties.

In principe verwijderen de moderators in zo'n geval niet.
Dank je Capibara!
Hallo angel,

ik heb per ongeluk op de relatiepijler een kinder-onderwerp gezet... 'Wanneer stopt eindelijk die zwangerschapsdementie?'

Heb 'm inmiddels zelf op de kinderpijler gezet, maar zou je 'm bij relaties weg willen halen alsjeblieft? Bedankt!!
Tsja je bent dement of je bent het niet he?

Ik heb hem hier gesloten!
GoWithTheFlow, wil je mij zsm met een werkend emailadres mailen?
Hoi Angel,

Wil je mijn topic "ben gelukkig met mijn minnaar, maar... verwijderen, er zit iemand de boel te vervuilen op mijn topic en bovendien heb ik de adviezen hier niet meer nodig want ik heb zelf al een beslissing genomen.

Dit topic is nu dus doelloos.

Alvast bedankt!
Nee hoor Angel, dit topic is niet doelloos. Je kan haar misschien nog ontmaskeren als een dubbelnicker. Misschien zelfs als een driedubbelnicker.

How ever ......

Je zult wel horen hoe je het zelf kan editten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mikky15; ik sluit geen topics op aanvraag (zie regels) dus dit blijft open. Je bent vrij om je posts te editten.
quote:Mikky15 schreef op 28 juni 2008 @ 11:40:

Hoi Angel,

Wil je mijn topic "ben gelukkig met mijn minnaar, maar... verwijderen, er zit iemand de boel te vervuilen op mijn topic en bovendien heb ik de adviezen hier niet meer nodig want ik heb zelf al een beslissing genomen.

Dit topic is nu dus doelloos.

Alvast bedankt!Misschien kun je de mensen die moeite hebben genomen om met je te mee te denken vertellen wat je hebt besloten?
Hey angel.. Ik vindt die waarschuwing van mij onterecht. Miss chicken geeft ook al aan dat brummetje die bewering zelf heeft toegegeven...
Dat mag Jolantje. Schelden blijft schelden, wanneer jij je ergens door voelt aangevallen staat het jou ook vrij (wanneer een Angel het zelf niet opmerkt) om berichten te komen melden
Is het topic van MIkky15 nu toch weg?
Nee hoor, zie onderin de lijst.
Hallo,

Kunnen mijn reacties bij de topic Bindingsangst? verwijderd worden? Hetzelfde graag met mijn reacties bij de topic Buurman.

Dank!
GWTF: je kunt je posts zelf editten, door middel van de button "blaadje papier met pen" rechtsboven je berichten.
Ik heb alleen het laatste deel van Mikky15's topic even gelezen. Op zich interesseert het me ook niet, maar wat met wel interesseert is het fenomeen dat van controversiële posters al snel geroepen wordt dat ze dubbelnicken of trollen en daarna gaat het in zo'n topic ook alleen maar meer over het "fantastisch" speurwerk. En het zijn altijd dezelfde die er zich blijkbaar vrolijk in maken om die controversiële opinies af te kraken.

Ik zou daarom willen voorstellen dat de forumregels worden uitgebreid in die zin dat het onterecht beschuldigen van dubbelnicken of trollen op dezelfde manier zou bestraft worden als dubbelnicken en trollen. Willen de Angels en Mod dit eens in overweging nemen?
Lijkt mij een prima plan Geve. Het irriteert mij ook al een poos mateloos, dat troll-hunting (daarom heb ik het topic ook afgesloten, staat nog onderin de lijst) Ik zal het idd in de groep gooien, bedankt!
angel wil je uit dit topic het telefoon nummer halen van TO ?

topic

op 18.50 en 18.52

dank je
Angel, in het topic Een hond kado gekregen, wat nu? heeft iemand TO's telefoonnummer (van marktplaats gevist doordat TO de naam van de hond had genoemd) op het forum gepubliceerd. Ik weet niet of dat tegen de regels is, maar het lijkt me wel.
quote:Yamuna schreef op 30 juni 2008 @ 18:53:

angel wil je uit dit topic het telefoon nummer halen van TO ?

topic

op 18.50 en 18.52

dank je

mosterd!

(oh, yes, kan ik die term ook eens gebruiken! )
het is al opgelost, vriendelijk verzoek aan betreffende forummers was voldoende om hun postings te wijzigen
Bedankt dames en fijn dat het onderling op is gelost *duim omhoog*!
Zou je even willen kijken in dat topic ( hond gekregen), er wordt namelijk de woonplaats en straatnaam, achternaam,naam vermeld. Lijkt me niet toegestaan, privéinfo plaatsen.Ongeveer tussen 21.30 uur en 22.15 uur.

Enfin, kijk zelf maar.
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 30-06-2008 22:17
Reden: aanvulling
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven