Moderator Relaties
maandag 26 mei 2008 om 20:06
Lieve forummers,
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!
Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Forum ze!
Groeten, Angel 5
woensdag 25 juni 2008 om 15:12
quote:Viva Angel5 schreef op 24 juni 2008 @ 21:02:
Berichten verwijderen op verzoek
Forummers kunnen zelf hun berichten verwijderen d.m.v. de editfunctie wanneer zij hun berichten uit een topic verwijderd willen hebben, bijvoorbeeld in geval van privacy-kwesties.
In principe verwijderen de moderators in zo'n geval niet.
Berichten verwijderen op verzoek
Forummers kunnen zelf hun berichten verwijderen d.m.v. de editfunctie wanneer zij hun berichten uit een topic verwijderd willen hebben, bijvoorbeeld in geval van privacy-kwesties.
In principe verwijderen de moderators in zo'n geval niet.
donderdag 26 juni 2008 om 20:21
zaterdag 28 juni 2008 om 11:40
zaterdag 28 juni 2008 om 11:43
zaterdag 28 juni 2008 om 13:25
quote:Mikky15 schreef op 28 juni 2008 @ 11:40:
Hoi Angel,
Wil je mijn topic "ben gelukkig met mijn minnaar, maar... verwijderen, er zit iemand de boel te vervuilen op mijn topic en bovendien heb ik de adviezen hier niet meer nodig want ik heb zelf al een beslissing genomen.
Dit topic is nu dus doelloos.
Alvast bedankt!Misschien kun je de mensen die moeite hebben genomen om met je te mee te denken vertellen wat je hebt besloten?
Hoi Angel,
Wil je mijn topic "ben gelukkig met mijn minnaar, maar... verwijderen, er zit iemand de boel te vervuilen op mijn topic en bovendien heb ik de adviezen hier niet meer nodig want ik heb zelf al een beslissing genomen.
Dit topic is nu dus doelloos.
Alvast bedankt!Misschien kun je de mensen die moeite hebben genomen om met je te mee te denken vertellen wat je hebt besloten?

maandag 30 juni 2008 om 09:40
Ik heb alleen het laatste deel van Mikky15's topic even gelezen. Op zich interesseert het me ook niet, maar wat met wel interesseert is het fenomeen dat van controversiële posters al snel geroepen wordt dat ze dubbelnicken of trollen en daarna gaat het in zo'n topic ook alleen maar meer over het "fantastisch" speurwerk. En het zijn altijd dezelfde die er zich blijkbaar vrolijk in maken om die controversiële opinies af te kraken.
Ik zou daarom willen voorstellen dat de forumregels worden uitgebreid in die zin dat het onterecht beschuldigen van dubbelnicken of trollen op dezelfde manier zou bestraft worden als dubbelnicken en trollen. Willen de Angels en Mod dit eens in overweging nemen?
Ik zou daarom willen voorstellen dat de forumregels worden uitgebreid in die zin dat het onterecht beschuldigen van dubbelnicken of trollen op dezelfde manier zou bestraft worden als dubbelnicken en trollen. Willen de Angels en Mod dit eens in overweging nemen?
maandag 30 juni 2008 om 18:54

maandag 30 juni 2008 om 21:56
Zou je even willen kijken in dat topic ( hond gekregen), er wordt namelijk de woonplaats en straatnaam, achternaam,naam vermeld. Lijkt me niet toegestaan, privéinfo plaatsen.Ongeveer tussen 21.30 uur en 22.15 uur.
Enfin, kijk zelf maar.
Enfin, kijk zelf maar.
anoniem_17202 wijzigde dit bericht op 30-06-2008 22:17
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd