Het 30ste Tetter Topic!!

28-10-2013 20:52 2346 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een jubileum topic, de 30ste!!

Nog in de herfst maar toch al een eindje richting winter.

Maar tetteren kunnen we zelfs met stijve vingers vd kou, of in de storm, we houden ons warm aan onze beessies en aan elkaars gezelschap.

Happy New Topic!

Deel 29
Optimist tot in de kist!
Welk voer gaf je Splint? Want dat moet Rooie krijgen namelijk. Vetmesten die handel.

Goed van sporten hoor! Heel langzaam aan krijg ik daar ook wel weer zin in en energie voor. Dus misschien dat ik toch wel weer ga, maar dan bij een sportschool hier in het deaurp ipv 2 deaurpen verder op.

Meh... mijn oom kon vroeger goed tekenen maar nu was het niet zo heel mooi. Uiteindelijk wordt het ook weer iets anders dan ik had bedacht. Geen uilen, geen vlinders maar kraaien.
Mooi, kraaien! Zijn enorm trouwe beestjes. Ik ben wel heel benieuwd hoe het wordt.

Ah, je bedoelt welk voer Sammi eerst had. Porta 21 zonder graan. Gek dat hij daar dik van werd. Je hebt ook speciaal voer om aan te komen toch, of voorn katten die zogen / moeten aansterken. Wordt hij echt te mager?
kraaien tattoos

(ik ga natuurlijk gelijk zoeken)
Nou, tis nog geen velletje ofzo, maar hij valt dus wel af en dat is niet goed. Je hebt idd speciaal voer met een speciaal prijsje

*poef*

Misschien dat ik dit zo weer weg haal
Mooi
Zie FB voor de basis
Zo he, wat is het toch heeeeeerlijk weer! Vandaag heel lang in de polder gelopen, Taartje lekker gespeeld en Schotse Hooglanders van heel erg dichtbij bekeken. Dat kalfje was echt überschattig. Heb nu wel zere kuiten, ook nog op de begraafplaats geweest en daar ook nog een heel stuk gelopen. Nu ff niks. Wachten tot het eten klaar is.
Ik heb net Overnight Oats gemaakt, voor morgenochtend. Ben benieuwd
Lekker ding

Hoe maak je dat Plou? Is dat gewoon havermout die je ee nacht moet laten staan?
Alle reacties Link kopieren
Meuh... (Gisteren errug gezellige borrel gehad )
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ghehe en nu pas wakker Olijf?

Ik vroeg me ook al af wat overnight oats is. Lijkt me niet lekker. Maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Ik heb niks te doen. Heb nu alles gedaan wat ik kan.
net toch nog maar gevraagd of er nog wat was en jaaaa! Ik krijg weer 10 zaken!
quote:Splinter_ schreef op 30 maart 2014 @ 22:53:

Hoe maak je dat Plou? Is dat gewoon havermout die je ee nacht moet laten staan?

Ik had havermout, beetje water, griekse yoghurt, pompoenpitten, banaan in plakjes en een beetje vanillespul door elkaar geroerd en dat dus een nachtje laten staan. Super lekker! Niet verwacht.

Je kunt het met allerlei soorten fruit/noten/pitten doen. Of met melk of ehm, kwark.... kaneel, cacao....
Ik ga zo naar de DA met dikke J.

Ze zit veel op de bak, sleetje rijden, miepen en nu heel hangerig. Das nie goe
Oh dat klinkt niet goed Pilou. Hoe is het gegaan?
Nah, ze heeft mannengriep.
Verdorie, wat is dat toch met die griep, de laatste tijd? Heeft ze iets gekregen, Plou? Hopelijk knapt ze snel op.

Die overnight oats klinken best lekker, zoals je het beschrijft.

Wij hadden vandaag een kikker op kantoor. Of eigenlijk 2. Haan heeft 'm heel heldhaftig gevangen in een plastic bak. 'Kijk', zei hij, 'er zit een kleintje op'.

Uh, dat is geen kleintje, Haan. Dat is een grote. Je hebt nu 2 parende kikkers in je bak zitten.
Ah mannengriep.... dat wordt vertroetelen dus :-)

Net als Splinter vond ik je ontbijt ook wel lekker klinken. Volgens mij ligt het wel zwaar op de maag of valt dat mee?

voor Haan... sukkel.
Het was heerlijk en helemaal niet zwaar op de maag.

Morgen heb ik havermout met amandelmelk/water, aardbeien, kokos en zonnebloempitten.

En idd Rat, jij snapt hem. Ze heeft gewoon aanstelleritus.
Ah, die griep.

Nou ja, gelukkig dan maar.
Als het over een paar dagen niet beter gaat, dan weer terug. Gaan ze bloed prikken.
Als ze maar wat eet en drinkt. Komt het vast goed met je ouwe meissie.
Heeft ze iets gekregen nu bij de DA dan?
Ze eet en drinkt en verder is alles goed. Geen pijn, lege anaalklieren, lege blaas, lege darmen, geen bulten, geen koorts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven