Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
hij is al weg, dat gaat snel bij viev3!
Is er nog een reden voor verwijdering? Ik snap dat het een 'commerciele' link was, maar gezien de merknamen me hier om de oren vliegen leek me deze link vrij onschuldig...
Ik vervang Citroentekkel even wegens vakantie.

Reclame; beste cellulitus product ooit. (of iets in die strekking)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 14 juni 2008 @ 23:36:

Ik vervang Citroentekkel even wegens vakantie.

Reclame; beste cellulitus product ooit. (of iets in die strekking)Het was eerder een oproepje/onderzoekje, maar desalniettemin is het weg . Dank!
lieve angel

de topics van diana 31 zijn erg verdacht...allemaal polls, allemaal van dezelfde dag dat diana31 zich hier aanmeldt. het lijken mij oproepjes.

groeten,

Lalein
quote:Lalein schreef op 24 juni 2008 @ 17:13:

lieve angel

de topics van diana 31 zijn erg verdacht...allemaal polls, allemaal van dezelfde dag dat diana31 zich hier aanmeldt. het lijken mij oproepjes.

groeten,

LaleinBedankt. Ik heb in deze toch maar even overlegd met mijn fellow Angels omdat het min of meer op de scheidslijn ligt, dit soort topics. Ze zijn inmiddels verwijderd omdat ze meer de insteek van een enquete dan van een discussie hebben.
Uhm ik zoek een ouder geplaats topic door mij maar ik kan het niet meer terug vinden.

De zoekfunctie werkt helemaal niet. Als ik bij oudere berichten (onderaan) klik doet hij ook niks. Als ik met de zoekfunctie alle topics zoek met gebruikersnaam (2bcome) komt er ook niks???
2become, klik eens op het vergrootglaasje onder je avatar Dan komen alle topics waar je in hebt geschreven tevoorschijn.
Oow ja die had ik nog niet gevonden, bedankt!

Helaas ik vind het niet meer...dan zal het topic wel verwijderd zijn! Ik vind dat hier dan toch te snel topics verwijderd worden hoor
Als het goed is worden alle topics bewaard in de donkere duistere viva archieven sinds het nieuwe forum. Weet je de naam van je topic nog? Of heb je hem op het oude forum geopend?
Hoe doe je dat?

Want als ik kijk naar bv naar al mijn berichten of topics, dan vind ik maar een beperkt aantal terug!

Ja dat was volgens mij nog op het oude forum.

De naam weet ik niet meer precies maar ongeveer iets als olaz lotion voor gevoelige huid
Rechtbovenaan je overzicht kun je meerdere pagins'a met jouw topics terug kijken. Ik heb dat even gedaan en heb je topic over Olaz voor je ge-upt. Ik hoop dat het de goeie is
Ja bedankt, dat is em. Ben ik nou zo suf dat ik dat niet kan vinden? naja ... Ik zal het nog eens proberen
Beste Angel,

In de posting van Tiaraatje van maandag 30 juni, 22:46u, in het topic 'Dikke vrouwen en mode' en in de quote in de posting van Mamalelie daar direct onder (van 22:48u) wordt mijn naam genoemd. Zou je die misschien willen weghalen?

Bedankt!

George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:george zonderes schreef op 01 juli 2008 @ 12:04:

Beste Angel,

In de posting van Tiaraatje van maandag 30 juni, 22:46u, in het topic 'Dikke vrouwen en mode' en in de quote in de posting van Mamalelie daar direct onder (van 22:48u) wordt mijn naam genoemd. Zou je die misschien willen weghalen?

Bedankt!

GeorgeIk zag dat Tiaraatje inmiddels zelf al had aangepast. De posting van Mamalelie heb ik bewerkt.
Angel, in het topic lakleer schoenen maakt iemand reclame voor zijn eigen zaak, met site en mail adres erbij.. volgens mij is dat niet de bedoeling?
quote:tum tum schreef op 07 juli 2008 @ 09:50:

Angel, in het topic lakleer schoenen maakt iemand reclame voor zijn eigen zaak, met site en mail adres erbij.. volgens mij is dat niet de bedoeling?Stimmt, ik heb ze inmiddels bewerkt. Thx!
Het topic "de tas die bij de persoonlijkheid past" is een oproep.
quote:Miss Moneypenny schreef op 10 juli 2008 @ 09:42:

Het topic "de tas die bij de persoonlijkheid past" is een oproep.Het is verwijderd, bedankt!
Hoi angel,

kan het topic "brazilian wax" (weet de preciese naam niet) verwijderd worden, het is een oproepje.
quote:muziekmeisje schreef op 14 juli 2008 @ 12:27:

Hoi angel,

kan het topic "brazilian wax" (weet de preciese naam niet) verwijderd worden, het is een oproepje.Ik weet welk topic je bedoelt, het is inmiddels verwijderd.
Bij het topic Australian Gold is door lijntje0711 gepost maar riekt nr reclame vd site. Profiel is 1 dag oud..
quote:Emmelaa schreef op 16 juli 2008 @ 19:41:

Bij het topic Australian Gold is door lijntje0711 gepost maar riekt nr reclame vd site. Profiel is 1 dag oud..Bedankt, ik heb het bericht voor de zekerheid aangepast.
Wordt er in deze pijler (ik kom hier nooit) niet gemeld wanneer een topic is verplaatst? Ik was "interview met Doutzen Kroes" kwijt, heb 'm inmiddels weer gevonden bij Entertainment...
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Courage schreef op 24 juli 2008 @ 13:28:

Wordt er in deze pijler (ik kom hier nooit) niet gemeld wanneer een topic is verplaatst? Ik was "interview met Doutzen Kroes" kwijt, heb 'm inmiddels weer gevonden bij Entertainment... Normaliter meld ik het, ik moest alleen snel de deur uit en daarna vergeten. Maar bij deze, het topic over het interview met Doutzen Kroes is verplaatst naar Entertainment .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven