Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer geen tijd om terug te lezen ,want gaat weer verder klussen

Geniet allemaal van de zon , t warme weer en alle mensen die op straat zijn .. Heerlijk

Heb zo'n zwembadje op t veldje voor mijn flat, erg leuk en gezellig .. Iedereen schreeuwt wat naar elkaar , al kennis gemaakt met de buren. Errug leuke buren , minder grappig is dat mijn moeder blijkbaar de halve flat kent en staat dus uitgebreid te vertellen tegen mensen daar dat haar dochter daar komt wonen.. Anoniem daar wonen zit er dus niet meer in , ze houden me nu al in de gaten grrrrr thanks Mam
Hi,

Vanmiddag naar de huisarts geweest. Heb een paar rustgevende pilletjes gehad (eenmalig) en een verwijzing naar een psycholoog.

Gebeld voor een afspraak maar kan pas over een maand terecht! Pff... had ik wel een beetje verwacht maar hoopte anders.

Liefs!
Vleer, valt wel mee met dat poepkleurtje toch? En die rode muur is wat moeilijk oververfbaar?? Ach, roze is best leuk, hahaha!

Lyc,hoop dat je een beetje rustig wordt van die pillen. Neem je ze vanavond in zodat je lekker kunt slapen? Een maand wachttijd is wel lang.... zucht... Sterkte!!

Puck, veel plezier met je picknick!

Jola en SarahLee, welkom!

Al snap ik niet helemaal dat Jola net single is.. Er staat toch 1 jaar?
POp nee de rode muur staat in de voorstrijk , morgen gaan we er vanille over heen doen..

Vandaar nu dat half roze/wit/rode kleurtje ..

Vanavond 2 brede banen van plafond naar de grond geschilderd op de witte muur er tegenover.. krijg een heel warm kamertje geloof ik hehe ..

zal ff fotos weer uploaden
Nieuweeeee fotossss
quote:Vleermuis28 schreef op 01 juli 2008 @ 17:48:

oh die rare vrouw op de foto is mijn zussie

En die meneer is je zwagertie?

Leuke kleur hoor Vleer, niet poep- maar 'mosterdbruin' zou ik zeggen.

Ik had dan wel weer poep in m'n ogen toen ik Jola's lijstje las, ze is geen paar weken single maar inderdaad een jaar...

Goed hoor dat je naar de huisarts bent gegaan, Lyc! Hopen dat je eerst maar een beetje tot rust komt door die pillen.

De picknick was gezellig en relaxed, gaan we nog eens doen.
Puck haha .. jah idd mosterdkleurtje lijkt t wel wat op ..

Die meneer is idd mijn zwager , man van mijn zusje.. Klinkt dat gek zeg .. man van zusje.. tis gewoon de vriend van mijn zusje :P
Prinses, dat bedoelde ik, die Les Mills-lessen (ik kon er niet zo snel opkomen)! Ga eens kijken zou ik zeggen!

Vleer, mooi poepkleurtje hoor, haha. Vrienden van mij hebben die kleur ook, erg mooi!

Ik ga zo weer aan de slag... Doei allemaal!
Bedankt allemaal voor jullie welkom...

Nou het is dan 1 jaar single, maar het lijkt korter doordat er een enorme (vervelende) nasleep aan het verbreken van mijn relatie zat... maar ja, daar ben ik wel weer overheen (denk ik)

Vleer (mag ik al afkorten??) leuk klussen in je eigen huisje, leuk de vlakken op de andere muur. Hoop dat het je allemaal meevalt en dat je de rode muur vanille wit krijgt... en helemaal lekker zo'n zwembadje voor de deur, luxe hoor.

Xander, volgens mij valt het best mee dat je het zwaar hebt hier op het forum...

Prinses, lekker in de tuin rond gehangen?? Begrijp dat je pas begonnen bent aan een nieuwe baan en aan het samenwonen met Xander dus volgens mij is het heerlijk om dat ff een avondje niets te doen...

Sun, als ik een afkorting niet weet, zal ik het je vragen (volgens xander moet ik daarvoor bij jou zijn) maar ik lees al ff mee dus verschillende afkortingen ken ik..

Puck, Pol en Lyc ook hoi...
sorry Pol is natuurlijk Pop....
Iedereen verkoeling aan t zoeken ?

Ik ga weer verder met schilderen enzowww

Rode muur is nu met vanille geverfd met structuurverf maar geloof dat we er nog een keer over heen moeten grrr
Rode muur is ook lastig overschilderbaar, en vooral als je er met een lichte kleur overheen gaat. Nog een keertje dus

Is je huis al mooi aan het worden Vleer??
*Prinses begint dan ook maar niet aan de rode muur van Xan *
Peas on earth!
Rode muur is wél leuk trouwens! Vooral met de nieuwe Billy

Wordt 't leuk Vleertje? Leuk om alle foto's te zien!

Haa leuk dat je gewoon invalt en meeschrijft Jola! Vervelend dat je relatie een lange nasleep heeft gehad (helaas herkenbaar voor mij uit vorige relatie...). Wel goed te horen dat je er overheen bent (althans, 'denk je' ). Nog geen PK'tjes op 't oog?

Dreef vandaag zo ongeveer zwetend en puffend m'n auto uit, want mijn auto is niet zo modern en heeft geen airco. Ik zie er dus al dagen enorm stormachtig uit, want rij rustig 100 met alle raampjes open, maar zie er dan vervolgens wel uit alsof ik een orkaan windkracht 10 heb meegemaakt
Peas on earth!
quote:Jola schreef op 02 juli 2008 @ 10:39:

Xander, volgens mij valt het best mee dat je het zwaar hebt hier op het forum...

En Jola, wat maak jij zoal mee in het vrijgezelle bestaan? Kom maar op met de sappige details!
Nou weinig sappige details in mijn vrijgezelle bestaan.... een paar keer gedate, maar uiteindelijk afgekapt (we zien elkaar nog wel af en toe maar dan vriendschappelijk) en verder bestaat het uit werken en veel gezelligheid met vrienden.

Vertel mij waar die leuke mannen te vinden zijn en wie weet kan ik jullie dan wel sappige details vertellen....

Toch leuk zo'n rode muur, heb ik ook 1 in de slaapkamer maar als ik die wil veranderen denk ik dat ik kies voor behang. Stuk gemakkelijker en je hebt zo veel leuke printjes....
Haaa allemaal!

Ben te druk voor een uitgebreid verhaal, maar ga even heeelll offtopic (sorry Engeltjes) Lafjoe roepen. Weet namelijk dat ze hier wel eens meegluurt :

Laaaaaaaaaaaafjoeeeeeee

'k Heb je mailproblemen-mail gekregen en je teruggemaild, maar ik denk dat je die opnieuw niet hebt gekregen? . Ik heb je hotmail-adres alleen niet meer, wil je me die even mailen?
Peas on earth!
Heej, Xan en Prinses, wonen jullie samen???

Goed nieuws! Gefeliciteerd

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Jola schreef op 03 juli 2008 @ 10:50:

Nou weinig sappige details in mijn vrijgezelle bestaan.... een paar keer gedate, maar uiteindelijk afgekapt (we zien elkaar nog wel af en toe maar dan vriendschappelijk) en verder bestaat het uit werken en veel gezelligheid met vrienden.

Vertel mij waar die leuke mannen te vinden zijn en wie weet kan ik jullie dan wel sappige details vertellen....

Toch leuk zo'n rode muur, heb ik ook 1 in de slaapkamer maar als ik die wil veranderen denk ik dat ik kies voor behang. Stuk gemakkelijker en je hebt zo veel leuke printjes....

In elk geval belangrijk dat je leven gezellig is, ook zonder man. Er zijn zat singles die niet zo'n leuk leven leiden hoor als ze geen partner hebben. Maar goed....dat doen ze dan ook zelf he?

Waar kan je leuke mannen vinden: Datingsites (maar misschien niks voor jou), kroegen, sportscholen, verenigingen, fora's, hyves, msn....etc. etc. Eigenlijk overal lijkt me!

Thuis hebben wij ook een red wall! Beetje bordeaux-kleurtje...staat warm en gezellig! Euhh.... maar waarom behang? Een mooi gestructuurd muurtje...dan kan wat mij betreft geen behang tegenop
quote:Very Cherry schreef op 03 juli 2008 @ 12:37:

[afbeelding]

Eyyy VC!

Yep, klopt! Binnenkort Viva-huwelijk

Hoe gaat het met jou dan??
Pffft wat is het nog steeds warm en broeierig vandaag zeg! Ik had gehoopt dat het flink zou regenen en afkoelen, maar ik geloof dat de regen het noorden nog steeds blijft overslaan :( . Het schijnt zelfs dat het hier in decennia niet zo droog is geweest..

Jola, lopen daar in het mooie Brabant niet wat heerlijke mannen rond? Jammer dat Brabant voor mij altijd zo ver weg is, want Branbanders zijn altijd leuk ik wilde wel graag een Brabantse man aan de haak slaan. (Brabantse nachten zijn lang, haha!)

Heb je de terrasjes al goed bekeken? Hihi!

Morgenavond is mijn date. Ik vind het erg spannend. Heb geen enkel idee wat ik aan moet en ik hoop dat we op zn minst een klik hebben als we elkaar weer zien op het station. Heb een vriendin die in dezelfde stad woont als backup geregeld, kan dus mooi bij haar slapen. Ik krijg nu wel last van mijn zenuwen hoor. Bah, bah!

Pop, hoe is het met PMB?

Vleer, muur is mooi!
quote:Xander68 schreef op 03 juli 2008 @ 12:44:

[...]

Eyyy VC!

Yep, klopt! Binnenkort Viva-huwelijk

Hoe gaat het met jou dan??Joehoe, en wij als forummers zijn natuurlijk de getuigen, haha!
Hahaha! !!

Túúúúúúrlijk....

En owww..spannend.....dé deet morgenavond...

Relax....adem in...adem uit....

Trek gewoon wat leuks aan waar JIJ je fijn in voelt , niet teveel mee bezig zijn hoor!

quote:Very Cherry schreef op 03 juli 2008 @ 12:37:

[afbeelding]Jaaaaa
Peas on earth!
quote:sunshineforever schreef op 03 juli 2008 @ 12:44:

Morgenavond is mijn date. Ik vind het erg spannend. Heb geen enkel idee wat ik aan moet en ik hoop dat we op zn minst een klik hebben als we elkaar weer zien op het station. Heb een vriendin die in dezelfde stad woont als backup geregeld, kan dus mooi bij haar slapen. Ik krijg nu wel last van mijn zenuwen hoor. Bah, bah!

Spannend én leuk!

Enne... inderdaad niet té precies zijn in wat je aan doet hoor.

Ter geruststelling: ik had op eerste deet met Xan een fantastisch leuk mooi geweldig jurkje aan (had ik natuurlijk lááng over nagedacht, allerlei keuzes en combinaties uitgeprobeerd, gewikt gewogen en na lang beraad besloten )... en wat bleek...? Xan houdt helemaal niet van jurkjes tssskkkkkk
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven