Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Lieve meiden,

Sorry dat ik niet op anderen reageer maar het lukt me gewoon niet. Alles kost me zo verschrikkelijk veel energie nu!

Heb vanochtend nog niets gedaan behalve de vaatwasser uitruimen en het voelt alsof ik 3 uur intensief gesport heb. Dat is toch niet normaal!

@ Lieve HM,

Dank je wel voor je lieve woorden! Ik weet dat jij mijn verhaal kent en iets soortgelijks meegemaakt hebt. En ja, ik herinner me ons sfeertje nog erg goed!

Op een vreemde manier ging het toen ook "minder slecht" met me dan nu.

Vanmiddag naar de huisarts... Voelt alsof ik een wereldreis moet gaan maken terwijl het 10 min. rijden is!

Liefs!

Lieke
Lyc, Als je zo moe wordt van dingen, so be it dan maar! Wees lief voor jezelf. Ik ken dat gevoel wel dat een (in andermans ogen) klein uitstpaje een wereldreis kan lijken. Maak het je lekker makkelijk. Stap in de auto ipv op de fiets als je dat een beter gevoel geeft.

Slaap je al wel wat beter?

Veel sterkte bij de huisarts.

HM, wat kan jij dat mooi verwoorden, over dat klimmen.

Ik ben nog steeds bij PMB.....(hij is inmiddels naar zijn werk). Ik heb gisteren wel aangegeven dat ik heel erg had nagedacht over wat hij zei, en hij weet dus wel dat dat speelt bij mij, maar ik KON gewoon NIET afscheid nemen op dat moment. Het ging zo tegen mijn gevoel in dat ik dus verder niks heb gezegd, Ik heb heel erg genoten van gisteravond, en waarschijnlijk is dat ook omdat ik weet dat het gene toekomst heeft, dat ik dan maar even met 100% moet genieten.

Misschien klinkt het zwak, maar ik wil gewoon niet met hem kappen, maar hij weet gelukkig wel van mijn issue, en daar moeten we een andere keer maar eens rustig over praten.

Voor allemaal: zwaai!!!

Zo, en nu ga ik genieten van de zon en mijn vakantie!
Oh, en 4W, ik heb ook een account op RP, wil best even voor je checken, Wat wil je weten van jouw date? Vertrouw je hem niet, of ben je er niet zeker van of het jouw type wel is?
Lyc, heel veel sterkte vanmiddag! Wel gaan hoor! De heenweg naar de huisarts lijkt misschien erg lang, maar hopelijk is de terugweg korter!

Prinses, wat dacht je van een erwt? Nee, hoor, flauw!

Soms kan sporten leuk zijn. Kun je niet gezellig met Xan gaan fietsen of hardlopen? Of dansen? Salsadansen kan ook al heel inspannend zijn.
Pop, ik snap wat je bedoelt, dat je het niet 'kunt'. Ik heb dat ook gehad met VL. En toen ik het wel gedaan had, kon ik mezelf de volgende dag wel voor mn kop slaan. Het punt is dat jullie het nu leuk hebben, maar dat je weet dat het in de toekomst niet werkt. En dat is zooooooo moeilijk!!!
Wat is er veel geschreven zeg. Ga vanavond eens op mijn gemak bijlezen en reageren

Pop: mijn "klachten" zijn voornamelijk heel zenuwachtig, opgekaagd gevoel, problemen met ademen, verkeerd ademen en oppervlakkig. Soms neiging om te vluchten (klinkt heel raar, ik weet het) en dus dat overslaand hart waar ik me ontzettend veel zorgen over maak. Voel dat echt een paar keer per dag en ik schiet dan helemaal in de stress. En hoe meer ik er dan op ga letten, hoe meer ik het voel. Ik ben constant met mijn lichaam bezig en dat is niet goed. A.s. donderdag begin ik met therapie, speciale angstpoli hier.
Hey Leaf, klinkt idd heel herkenbaar, vooral dat vluchten herken ik ook wel. Das een heel irrationeel gevoel, maar oh zo lastig. Wat goed dat je naar een angstpoli gaat, zit je zeker wel op je plek als ik dat zo hoor!

Sun, jij begrijpt wel wat ik bedoel. Maar het is uitstel van executie en ik vind mezelf best zwak. Beetje: "zachte heelmeesters maken stinkende wonden."

Maar goed, collega van me zei: Pop, je hebt nu zomer, niet stressen en laat alles maar komen zoals het komt. Ben blij dat vriendinnen mij steunen, ondanks dat ik de 'verkeerde' keuze maak.
Wat vervelend zeg, Leaf. Goed dat je ervoor in therapie gaat, dat zal je vast helpen.

Ik herken het een beetje, heb er de laatste tijd ook regelmatig last van, vooral door werkdruk (die eigenlijk alleen in mijn hoofd zit)... Heb het zelfs nu, die gejaagdheid, oppervlakkig ademen en een gevoel alsof je hoofd niet genoeg zuurstof krijgt. Het scheelt dat ik bij yoga een paar 'ademmanieren' heb geleerd en dat ik weet dat het niks ernstigs is. Een tijdje geleden was mijn hart ook helemaal van slag en heb ik alles laten opmeten bij de huisarts, maar hartslag en bloeddruk en zo waren prima. Het is echt geestelijk. Maar daarom niet minder vervelend natuurlijk.
quote:sunshineforever schreef op 01 juli 2008 @ 13:37:

Prinses, wat dacht je van een erwt? Nee, hoor, flauw!

Soms kan sporten leuk zijn. Kun je niet gezellig met Xan gaan fietsen of hardlopen? Of dansen? Salsadansen kan ook al heel inspannend zijn.

Laten we het maar bij fietsen houden Sunnetje....zo heel af en toe springen we de fiets op, en gaan we een eindje karren.

Ik had me in het begin van het jaar voorgenomen om meer te gaan bewegen...nou..euhhh...fietsen is een mooi begin! Maar mijn grootste voornemen was toch stoppen met roken, ik rook nog steeds niet!! (*is heel trots op zichzelf* )
Trouwens....het bevalt me prima!
Hee meiden en Xander,

Ik lees al een tijdje mee omdat ik het als single wel interessant vind hoe anderen in het single leven staan en natuurlijk om de leuke en minder leuke dingen aan het single leven te ontdekken

Onderstaand mijn lijstje:

Leeftijd - 29 jaar

Hoel lang al single - 1 jaar

Langste relatie - 6,5 jaar

Kortste relatie - paar weken

Regio - Brabant

Aan het daten - momenteel niet

Cijfer relatie wens - 5

Sterrenbeeld - Maagd

Kinderen of kinderwens - geen kinderen, wel wens

Hobby's - gezelligheid waar & wanneer maakt mij niets uit, lezen
*lacht in zichzelf, ziet Xan en Erwt salsadansend voor zich en moet nóg harder lachen*

Welkom Jola! Leuk dat je nu dan ook meeschrijft in plaats van meeleest!

Leaf, fijn dat je therapie donderdag begint, hoop dat je daar veel aan hebt!

Popje verdient ook een knuffel, want moeilijke keuzes zijn niet leuk . Verstand en gevoel zijn te vaak twee tegenpolen tenslotte...

En jaaa Xan is stoer, want errug goed geslaagd in stoppen met roken!
Peas on earth!
Oja: hoi Sarah-lee en hoi Jola!

Jola, het is nog maar net uit, lees ik. Last van liefdesverdriet of/en was het meer een opluchting?
Prinses bewaart haar joggingbroek voor op de bank?
Gezellig! Nog een nieuweling! Jola, kom erbij!

Oei, liefdesverdriet? Wat akelig naar zeg! Daar weet ik alles van. Hoop dat het een beetje redelijk met je gaat.

Haha Puck, joggingbroek voor de bank is errug lekker!

Prinses, wat dacht je van zwemmen?
Compliment voor Xan zijn niet-roken!

Jij bent vast blij dat het vandaag 1 juli is, of niet? ;)
quote:Puck9 schreef op 01 juli 2008 @ 15:38:

Prinses bewaart haar joggingbroek voor op de bank?

Dat heb je heel goed geraden

Joggingbroek wordt bij ons thuis geassocieerd met 'relaxed op de bank hangen'

Hoest verder met jou Puck?
Peas on earth!
Xan wordt gewoon zo'n vreselijke anti-roker

(*zucht... die gestopte rokers zijn het ergste... *)

Er ligt thuis nog een foldertje op tafel voor de sportschool in het dorp.... dus misschien (hééél misschien) ga ik daar lid worden...
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 juli 2008 @ 16:01:

Xan wordt gewoon zo'n vreselijke anti-roker

(*zucht... die gestopte rokers zijn het ergste... *)

Er ligt thuis nog een foldertje op tafel voor de sportschool in het dorp.... dus misschien (hééél misschien) ga ik daar lid worden...

Jaaaaaaaaaaa die gestopte rokers zijn vreeeeeeeeeeeselijk!!! Ik ken er ook een paar! Ben blij dat ik er zelf nooit aan ben begonnen, maar gestopt, nooit!

Misschien heeft die sportschool wat leuk? Zoek iets wat bij je past. Ik hou zelf heel erg van dingen op muziek zoals Body Attack, Body Pump en dat soort dingen, maar dat moet je niet doen als je niet van springen op muziek houdt. Dan kun je beter gaan fitnessen. Of tennisen, voetballen, balletten, hockeyen of sjoelen. Alhoewel je met dat laatste misschien iets minder snel kilootjes verliest.

We hebben ook weer nieuwe smileys! Leuk zeg! Ik ontdek ze nu pas!

Nou ja, misschien niet allemaal nieuw, maar wel door mij nu ontdekt.
Sun, ik ben inderdaad errug blij dat het nu overal rook-vrij is! Maarrrr...ik ben niet zo'n zeikerd hoor! Laatst hadden wij bezoek, en lieten die mensen gewoon binnen roken....dussss

Hoi Jola, welkom....als je wat wilt weten: Sun is dé vrouw van alle afkortingen die hier in dit topic gebruikt worden Verder ben ik als man hier helemaal in mijn eentje vertegenwoordigd.....en geloof me....ik heb het zwááár!

En owwww, Sun.....die smailies bestaan al een tijdje hoor....maar het is erg leuk dat jij ze nu ontdekt!

Xan's plannen voor vanavond: In de tuin hangen met een wijntje/biertje (in joggingbroek )
Jullie hebben toch wel een tuinBANK dan ook hè. Anders klopt het niet meer met de joggingbroek.

Hier alles oké trouwens, nog wat werk afmaken en dan pannenkoeken bakken voor de picknick Naast een best gezonde salade dan.
Ja, was in mijn vorige woonplaats ook een tijd lid van een sportschool die dat aanbood. Dat zijn die Less Mills-lessen he. Deed ook een tijdje XCO en dan daarna nog even BodyBalance enzo, lekker beetje zweverig .

'Klasjes" zijn voor mij wel goed, anders is er grote kans dat ik na een kwartiertje afhaak. Omdat het bij een klasje wel héél looserig is om na een kwartiertje weg te gaan, blijf ik dan...

Xan probeert te doen alsof ie heel rookvriendelijk is, maar stiekum klaagt ie over al dat gerook hoor, dat z'n kleren stinken, dat hij blij is als het 1 juli is, bladerblaaa... maar goed... neemt niet weg dat ie heel stoer is

Heej, dat lampje is leuk!

Erwtjes plannen voor vanavond: in de tuin hangen met een wijntje (in joggingbroek ) . Helaas geen tuinbank, maar passen bij onze joggingbroeken van die simpele tokkie-plastic tuinstoelen . Het geld is even op voor een mooie tuinset.

Pannenkoeken lekkerrrrr! Ik moet nog even naar de supermarkt! Tot later!
Peas on earth!
oehh 1 muurtje al geverfd... eigenlijk best een poepkleur geloof ik haha

http://www.mijnalbum.nl/Album=ZIW8XT3Q
Zo misschien lukt t nu wel dan ???
oh die rare vrouw op de foto is mijn zussie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven