Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bankje, nee. Ik woon in het buitenland.

Thee, ik heb dat ook een tijd gehad dat ik voor één persoon moest koken en er zijn best wel veel recepten hoor.

B.v twee stronkjes witlof even laten koken, even bakken, ham en kaas erop en even in de oven en daarbij een half zakje puree.

Precies genoeg voor één persoon.
Zwaai zwaai

allemaal
Jij ook een hele fijne avond Vleertje.
quote:prada schreef op 02 april 2014 @ 18:52:

Bankje, nee. Ik woon in het buitenland.

Thee, ik heb dat ook een tijd gehad dat ik voor één persoon moest koken en er zijn best wel veel recepten hoor.

B.v twee stronkjes witlof even laten koken, even bakken, ham en kaas erop en even in de oven en daarbij een half zakje puree.

Precies genoeg voor één persoon.

Voor gewoon avondeten bijna altijd wel ideetjes al heb ik de laatste tijd weinig aan voorraad-koken gedaan. Dit weekend maar weer eens een pan puree maken. Heerlijk om op voorraad te hebben al heb ik daar nog nooit een zakje voor gebruikt.

Qua 'niet zo de moeite voor 1 persoon' bedoelde ik meer kleine lunchgerechtjes, borrelhapjes etc. Zeker met bijv. meerdere amusehapjes vind ik het niet echt de moeite of te bewerkelijk voor 1 persoon. Als ik binnenkort weer een keer naar mijn ouders ga, kan ik iig wel weer wat dingen op mijn moeder 'uitproberen'.
meisjes,

Wat een mooie dag. Ik heb flink aan het hh-en geweest, was een bende en ga mezelf nu op een rondje leuke winkels (o.a. Action) trakteren met als eindpunt een lekker terrasje,
Verstandig Mocy! Geniet van shoppen/terrasje.

Hier ook het meest zonnige weer van de hele afgelopen week, ook even kort op een terrasje gezeten.

Nog niet naar de nieuwe Action geweest hier; het nieuwe winkelcentrum daar wordt vandaag officieel geopend met o.a. Nick&Simon, zal dus wel krioelen daar, ga wel andere keer.

En met de euro-aanbiedingen van C1000 ook goedkoop boodschappen gedaan met de witlof van 19 cent en de andijvie van 35 cent ook lekker raapsteeltjes en een gevulde pofaardappel voor morgen gekocht.

Ook nieuwe medicijnen erbij die hopelijk misselijkheid verder doen afnemen en eetlust doen toenemen. Ben sinds weken weer een weekmenuutje aan het proberen in elkaar te draaien.

Straks nog even naar Lidl wandelen.
Hier ook al zulk lekker weer! Net even op het terras heerlijk kibbelingetje gegeten, vinden we altijd zo gezellig en lekker haha.

Mocy, wat ben je dan druk geweest, ik heb alleen maar gelanterfant vandaag. Aanrecht staat vol omdat ik gewoon geen zin heb om de vaatwasser te legen en weer opnieuw te vullen. Stelt geen reet voor, nog geen 10 minuutjes werk, maar bleeeeegh.. Straks tijdens de reclame van het een of ander maar even doen.

Thee, ik heb nog nooit raapsteeltjes gehad volgens mij, maa je daar een stamppotje van?
Hier ook flink hh gedaan. Ramen gezeemd en de vitrage hangt weer fris wit voor de ramen. Daarna boodschappen en net een halve kapsalon op. De andere helft voor straks. Ga zo maar en klein dutje doen op de bank want ik was bangelijk vroeg wakker.

Ze hadden hier bij de Aldi trouwens prachtige buxussen, Volgende week jongste er maar twee of drie laten halen. Kunnen mooi op mijn balkon staan aan de voorkant. Nu even met de beentjes omhoog.
Het was heerlijk op het terras. Ben ook nog leuk geslaagd in de outlet hier vlakbij, een broek, een jurk en 2 shirts voor in totaal 60 euro. Daarna heerlijk gelezen op het balkon. En eindelijk weer een schoon en opgeruimd huis. Lekker hoor. Zit nu te wachten op oudste en vriendin. ''Ik kom er aan'', zei hij ruim een uur geleden....
Ooh wat fijn! ik was vannacht na 1,5uur wakker liggen maar opgestaan en toen om half 8 weer gaan slapen...volgende keer kan ik hier eens kijken
Je bent altijd welkom hoor Lieved. En dan maar hopen voor je dat er iemand wakker is, haha.

Buxussen zijn geregeld, jongste gaat er maandag drie voor me halen. Ze zijn echt zo supermooi, ik dacht eerst dat ze nep waren.

Leuk hé Moos, jaja mama ik ben onderweg en dan zit je maar te wachten. Komen ze gezellig borrelen?
Ik hoop het misschien een paar nachtbrakers
quote:bankje schreef op 28 maart 2014 @ 18:59:

Sinds 2 weken heb ik hier het rare probleem dat het modem 2x per dag uitvalt en weer opstart. Nu ik in opdracht van de provider de exacte tijd opschrijf blijkt er dus op een paar minuten na 12 uur tussen te zitten iedere keer.Bankje, ik had dat dus ook. Werk je met IE of met Chrome. Ik werd er gek van en heb gisteren Fire Fox geïnstalleerd. Tot nu toe geen last meer. Ik had het vooral met filmpjes en programma's kijken. Lees nu Viva in IE en filmpjes e.d. in FF. Heb ze dus beiden open staan. Tot nu toe gaat het goed (even afkloppen?
Gewoon roepen s 'nachts Lieved.
Is er nog iemand?

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja hoor, nog heel even

Wat een leuke foto weer!
quote:Jonari schreef op 06 april 2014 @ 01:39:

Ja hoor, nog heel even

Wat een leuke foto weer!

Ja een van mijn lieverds, ik moet er niet aan denken dat hij weg zou vallen maar je moet gewoon eerlijk zijn dat hij waarschijnlijk niet zo oud gaat worden dan zijn huismaatjes.

Hoe is het bij jou?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Is dat mijn grote vriend Floyd ?

Ja, hier gaat het goed hoor.

Wijntje?
Aaah wat een lieffie

Hier ook nog wakker, vriend ligt achter me met z'n armen om me heen geslagen maar ik kan de slaap nog niet vatten...
Lijkt me lastig typen choco
Wat een leuke foto myv.

Kom nog ff een tinto drinken hier.
Ha die Moos! Ik schenk er eentje voor je in.
quote:Jonari schreef op zondag 06 april 2014 01:53 Lijkt me lastig typen choco

Om m'n taille, dus kan m'n armen nog gebruiken. Maar nu wil ik op m'n andere zij liggen dus geef hem zo even een beuk

Wat zijn jullie aan het doen?
Wijn drinken en forummen. En nog een vriendin die maar tegen me aanleutert.
haha een beuk...ook zielig. Doet die zo lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven