Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik forum, drink een tinto, eet alle restjes toastjes en chips op en wordt lastig gevallen op de ipad.
Ook idioot! Snap er niks van, poes loopt over toetsenbord en opeen begint ie "Rudolph The Rednose Raindeer" te spelen
quote:Jonari schreef op 06 april 2014 @ 02:09:

Ook idioot! Snap er niks van, poes loopt over toetsenbord en opeen begint ie "Rudolph The Rednose Raindeer" te spelen Santa komt vroeg bij jou dit jaar....
quote:MocyMoos schreef op 06 april 2014 @ 02:11:

[...]

Santa komt vroeg bij jou dit jaar....

En die stomme kat maar spinnen en ik maar naar de uitknop zoeken...
Hoi dames
Hoi Cons
Hoe is het met jullie?

Ik heb al dagen last van virus aanval, dus algehele malaise, bah
Ha die con.
Met mij alles oké.

En virusaanval, wat moet ik me daarbij voorstellen? Viel me van de week op kantoor op, dat er veel mensen heel erg verkouden zijn trouwens.
quote:MocyMoos schreef op 06 april 2014 @ 02:31:

Met mij alles oké.

En virusaanval, wat moet ik me daarbij voorstellen? Viel me van de week op kantoor op, dat er veel mensen heel erg verkouden zijn trouwens.

Ja dat dus, verkouden, keelontsteking, mijn holtes zitten zo potdicht dat mij ogen bijna uit mijn kassen springen omdat ze bijna geen meer ruimte hebben.

Verder de algehele malaise erbij zoals hoofdpijn, moe( maar niet kunnen slapen natuurlijk), slapjes, misselijk dat soort gedoe.

En ik heb er een pishekel aan.
Dat is balen con, dat verwacht je, raar eigenlijk, nu (met dit weer) helemaal niet.
En beterschap natuurlijk!
Beterschap!
Nee idd.

Maar ik zit ( vooral de laatste tijd) enorm veel binnen waarover ik veel commentaar van iedereen krijg dat ik naar buiten moet gaan want dat is gezond!

Nou ben ik deze week druk in de tuin bezig geweest dus een paar dagen lang buiten en zie... Ziek!!

Ik heb iedereen al om zijn oren geslagen dat het dus voor mij helemaal niet gezond is want ik word daar ziek van
Thanks!
Ik heb nu geen tuin meer, maar vond dat ook altijd zo heerlijk, rommelen in de tuin. Nu doe ik het met planten op het balkon.
Ja ik vind het ook leuk dat gerommel.

Alles weer netjes maken enzo.

Was druk bezig geweest wat harmonie in de tuin te krijgen.

De schutting grijs gebeitst. Planten die nergens op sloegen eruit gehaald,andere planten verpoot.

Nieuwe planten gekocht, plantenbakken enzo.

Wil wat rust in de tuin, dus beter op elkaar afgestemd en met groen , wit en grijs werken in de tuin.

Kortom, simpel en harmonieus.

Komt gisteren de jongste van vriend thuis " Kijk, ik heb met oma plantjes gekocht voor in de tuin!"

In alle kleuren van de regenboog...

NOOO!
Herkenbaar. Bij mij komen de kleuren geel en wit er niet in.
Ik hou juist erg van wit in de tuin.
En paars en blauw, en rood trouwens ook.

Kortom de tuin kan me niet bont genoeg zijn.
Vergeet ik nog mijn roze hortensia. Prachtig!
Ik hou van groen/wit en als compromis omdat vriend van kleur houdt doen we er wel wat kleur bij, maar dan wil ik het liefst alleen paars/blauw tinten.

Maar dit was echt kleurexplosie aan bloembollen!

Nou staat het in een bloembak, kan ik het altijd nog uit mijn gezichtsveld zetten , erg als ik ben .

Ik ben gewoon heel perfectionistisch. Het plaatje moet kloppen anders krijg ik een onrustig gevoel.

Snap ook niet waarom ik ooit aan kinderen ben begonnen. Die doen allemaal dingen die niet in het plaatje passen

( grapje hoor.. soort van )
quote:Jonari schreef op 06 april 2014 @ 01:50:

Is dat mijn grote vriend Floyd ?

Ja, hier gaat het goed hoor.

Wijntje?

Ja lief is hij he!? Het is een oudje gezien zijn ras maar hij is nog zo speels en zo vief dat ik hoop dat ik nog wat jaartjes van hem mag genieten.

Vandaag even wat dingen weer koken voor mijn moeder. Heb gister wat lekkere dingen gekocht namens haar en ga wat dingen voor vandaag en aankomende dagen maken. Heb nu al trek dus dat komt wel goed. Gisteren in slaap gevallen voordat ik het eten klaar had dus dat is niet gek dat ik nu al trek heb.

Ik spreek jullie over een paar dagen wel weer.

Iedereen een fijn weekend nog.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb een nieuw deel aangemaakt. Dat is hier te vinden;

Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

Tot snel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven