Gezondheid alle pijlers

Buikgriep

28-03-2014 15:04 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog tips?
Klinkt eerder als voedselvergiftiging nu je vriend ook ziek is, iets wat bedorven was gegeten of besmet met 1 of andere ecoli of misschien waren het die miljoen bacteriën in je vaatdoek op het aanrecht.
Netniet, dat hoeft helemaal niet. Virussen voor buikgriep zijn ontzettend besmettelijk zoals ik recent heb mogen ervaren en ook heb begrepen van de arts die mij behandelde. Dus trek niet te snel conclusies.
Ik geloof dat het wat beter gaat, minder vak naar de wc vor diaree gelukkig want mijn vrient heeft daar op de wc ongeveer de nagt dor gebragt. Nog wel buikrampen en heeel erg miselijk en overgeven en spierpein en kopijn. Dese dag dus ok nog in bet, maakt niet uit ben heel moe.
Hermie, fijn dat het met jou wat beterder gaat, probeer nu langzaam weer wat lichts te eten, je darmen moeten wel in beweging blijven. En kleine beetjes te drinken.

Vervelend hoor voor je vriend, hij zal ook wel flink beroerd zijn! Passen jullie op dat jullie elkaar niet blijven besmetten?

Belangrijk, als dit mogelijk is een eigen toilet te nemen en anders na ieder bezoek dit goed te reinigen anders heb je kans dat je elkaar weer aansteekt.

Beterschap!
Nog even goed uitrusten dan. Sterkte!
Nadat ik wad geprobeert te eten is wer heelemaal mis, en moed mijn vrient plaats maken. Dus volgende kir mar niet eten. Ikke huisats geprooken als morgen noch zo is mot ik langs koomen.
He Hermie,

Het is even hoe is het met jullie? Ik hoop al wat opgeknapt.

Britt
Kak, ik was zo blij dat ik eraf was, maar nu is de buikgriep er weer. Binnen 2 weken. Alweer de hele dag hevige buikkrampen en diarree ik heb het idee dat ik wel 100 keer op de wc ben geweest. En als ik dan weer in bed of op de bank lag, het gevoel dat ik weer moet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven