Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,

Heb toch een leuke dag gehad Vriendin op bezoek gehad, was erg leuk! Weet inmiddels of ze zwanger is van een meisje of een jongen, ze begon er zelf over en ik raadde het goed! Hebben nog leuke shirtjes gescoord en hydrofiel/luiers enz. Ook is ze nog knap geslaagd voor zwangerschapskleding, ze heeft een beetje een moeilijke maat. Toch met 3 dingen naar huis kunnen gaan, helemaal leuk. Ook nog ge-hightead (nieuw woord), het kon niet op. Morgen ook leuke dag, met m´n moeder, zussen en schoonzus shoppen in Den Haag. Zo heb je weekenden niks, zo heb je alles tegelijk.

Oh ja, en nog meer leuk nieuws: S gaat vrijdag ipv dinsdag Scheelt toch bijna een week (beetje ruim gezien).

Zeef, het scheelt dus toch bij de tweede dat je al een eerste gehad hebt Ik vind je helemaal niet streng overkomen, eigenlijk. Over 3 dagen zie je het mens nooit meer, dus ik zou proberen me niet te gek veel aan te trekken van haar (maar ja: hormonen zijn van die rare dingen, haha). Ik ben ook niet van de ´rooming-in´, daarom wilde ik eerst ook verhuizen ivm een evt. 2e. Fijn dat de stuwing al weg is! En dat de bv ook goed loopt, heerlijk! Mocht er een 2e komen ga ik het ook weer proberen. Mijn moeder had bij mijn broer (de eerste) na 3 weken geen melk meer, ik kon een half uur kolven en dan had ik 30 mm. Dries kwam niet aan en ik zat op het randje van een borstontsteking (volgens de wijkverpleegkundige). Tel daar mega-kloven en bloedende tepels bij op, dus toen over op de fles, we wisten niet wat we zagen: Dries lag tevreden en rustig in zijn bedje. Maar goed, 2e ronde 2e kansen, he? Leuk dat het ook zo goed gaat met Zoon, echt fijn. Je hoort weleens anders (over jaloezie enzo).

Ben trouwens weer naar de kapper geweest: ik leek weer op Beatrix (hoe bestaat het?). Gelukkig viel het mee toen ik het zelf weer gewassen had enzo. Dit was bij een zaak waar de prijs standaard 12,50 is, dus dat wilde deze knieperd natuurlijk wel eens proberen. En het valt dus mee, zowaar.

Het vroege naar bed gaan bevalt me heel goed dus ik duik er zo in, hmmmmmm, lekker snurken!

Alle liefs voor alle (stille) meisjes! xxx C.
Ik ben helemaal pro romming in. Zó pro, dat Quizz met Fiepie op onze slaapkamer lag, en ik probeerde wat te slapen op Fieps kamer. Hebben we weeeeeeken volgehouden .

Vandaar ook dat Quizz 's nachts een flesje afgekolfde melk aan Fiepie gaf. Hij vond het geweldig, Fiep vond het geweldig en ik ook! Ik ben zo'n megalichte en slechte slaper, dit bleek voor ons een geweldige oplossing te zijn.

Lab is bij een misschien-wel-ooit-mogelijke-tweede zeer pro rooming in. Op mijn manier

Trouwens, Quizz is wel zo'n vreselijke snurkerd, die het liefste ook nog op míjn deel van het bed komt liggen en half over me heen ligt, dat ik hem soms de halve nacht lig te meppen. Gewoon UPH. Er zijn véél nachten dat we niet bij elkaar slapen, en neuh, dat doet écht geen afbreuk aan de romantiek

Lel, wat wordt het nu, een jongen of een meisje of mag je dat niet in de ether gooien?
Ik ben er nog hoor!!

Eef: Wat geweldig dat jij en Dochter op 1 lijn zitten en ze maakt best goede nachten als ik dat zo lees!

Het is dus een kleine Yara als ik dat zo hoor...veel slapen en laaaang drinken.. :-)

Probeer je niets aan te trekken van de kraamhulp en doe het op je eigen manier hoor. Jij kent je kids het beste ook al is Dochter nog heeeel erg jong. Ze is je tweede, dus je kent het principe wel hoor. En dat rooming in, je moet er van houden. Ik ga het bij een evt tweede wel weer proberen, maar ik werd wakker van IEDER geluidje en zij sliep lekker door en NIjnvriend ook...

SUcces met je horrormonen!

Lel: Lekker weekend, althans zo klinkt dat...heerlijk. en Heerlijk dat S pas vrijdag gaat....als ie dan wel écht gaat :-)

Lab: Hoest met de K*T buurman? Hebben jullie al nieuwe woning gezien? En waarom wil Quizzie's vader ineens niet meer fin. helpen? Of kan ie dat gewoon niet?

Joep: Waar ben je?

JOan: Wat zagen jullie er prachtig uit zeg! Had ik al op je Hyves geschreven, maar echt super!

Begint je buik al heel erg te groeien?

En een jongen en een meisje..WOW super hoor! Ben helemaal blij voor jullie!

Belle: Waar ben je? EN hoe is het nu met je man? Beetje over de schrik heen?

Manderley:HAI!!! Hoe is het daar in het hoge Noorden??

Hier alles goed. Wel heel druk. Gister personeelsuitje gehad, was leuk.

Vrijdag voor het eerst gezwommen met Yara. ERg he? Hebben we pas na 16 maanden gedaan....Kwam er iedere keer niet van....

Maar het was echt heel erg leuk.

Yara vond het ook leuk!!

Vandaag lekker uitgeslapen, Yara is bij opa en oma, want gister waren we laat thuis. Heerlijk, maar nu wel voorlopig even de laatste keer als t aan mij ligt. Vorige week ook al...

Ik ga terug naar mijn bakje muesli met vanille yoghurt..MMMM...en dan strakjes Yara ophalen....LEUK!!

Liefs
haaai,

Eef; lekker uitbrullen hoor als je wil, maar alsjeblieft niet om iets wat die zuster zegt want dat is echt onzin!! Er groeien hele volksstammen op waarbij de opvoeding juist wat strenger had gekund, dus zelfs al zou je streng zijn (wat ik niet zo vind klinken) dan kan dat nog geen kwaad.

Wel lekker dat het allemaal zo lekker loopt, en goed dat julie even hebben besloten om de drie uur te voeden. Brengt weer even wat structuur.

Lel; heerlijk zon dagje gezelligheid. Ik hou er ook wel van!

Nijn; vkaer doen hoor dat zwemmen, het is zo leuk. Meis gaat al mee van de langste en hoogte glijbaan. Helemaal geweldig.

Lab; hier wordt ook wel eens een nacht op de bank doorgebracht door 1 van ons. Man slaapt ook nogal rumoerig, en ik nu juist heel ligt. Prima oplossing toch?

Hier heeft leisje ook eventjes op onze kamer gelgen maar na een week of zo niet meer, wat een herrie is dat. Net als bij nijn; allebij slapen ze, maar jij ligt wakker.

Gisteren zijn we naar de dierentuin geweest met oma, was erg leuk en gezellig. Beetje jammer was dat het regende en droog werd toen we weer weggingen.

Vanmiddag hebben we een doopdienst. Dat gaat nogal een happening worden denk ik. (bij ons worden mensen volwassen gedoopt, als het hun eigen keus is.) We kerken in een aula van een middelbare school, dus er wordt op het plein een mega zwembad neergezet. Er worden ook 2 virenden gedoopt, dus dat wordt leuk en gezellig.

En vanavond voetbal kijken, al ben ik ergens onderweg vergeten wie er nou in de finale staat. Duitsland toch?

Ik zie het vanzelf.

liefs Joep
Hello,

Dank voor jullie lieve woordjes! Heb vanavond wederom last van een kraamtranen-vloed, en ik las het stukje van Lab en dat vond ik zoooo lief dat ik meteen weer in huilen uitbarstte...

Het lijkt er op dat Dochter een vroege regeldag had. Want vandaag houdt ze zich keurig aan het boekje. Voedingen om de drie of drie-en-een-half uur, en een keer na twee uur (maar dat was de afgelopen zes dagen rond die tijd elke keer zo). Vannacht kwam ze zelfs maar 1x!

Vanmorgen hebben Man en ik heerlijk uitgeslapen, de kraamhulp kwam 's middags, dus wij hebben het er van genomen. Zoon werkte leuk mee, die werd pas om 08.30 uur wakker. Wij zelf om een uur of zeven van Dochter, haar gevoed, en toen is Man met haar op zijn borst in slaap gevallen. Heb erg mooie foto's van man en Dochter gemaakt. 's Middags kwam de kraamhulp dus, en ze valt ons bij nader inzien echt tegen. Ze zit echt de hele tijd te kletsen en doet echt het minimale. Je hoeft van mij echt niet de hele tijd te boenen en te poetsen, maar ik voel me hier ook zo opgelaten bij, dat ze helemaal niets doet. Ik heb haar ook maar een half uur voor tijd 'naar huis gestuurd' (nouja, gewoon gezegd dat als ze niets meer te doen had, dat ze dan van mij wel vroeger weg mocht), want ik werd er helemaal opgelaten van.

Maargoed, ze heeft ook wel goede dingen. Ik heb de afgelopen twee dagen niet goed kunnen slapen omdat Dochter dus steeds wilde drinken. Dus ze heeft Dochter nu mee naar beneden genomen, zodat ik echt goed kon slapen, omdat ik niet onbewust op Dochter aan het letten was. Was wel even lekker.

Morgen komt ze voor het laatst.

Man heeft zoon net uit bed gehaald en die staat met een boekje naast me, dus ik ga even aandacht aan hem geven.

Nog ff: Joan, wat leuk, dat jullie nu weten wat 'ze' worden! Ik vroeg me af, ga je ook bv (deels) geven? Ik was gewoon nieuwsgierug, omdat het me een aardige opgave lijkt...

grtz E.
Eef toch. die kraamtranen, tja... Wel enorm vervelend dat je kraamhulpen allebei tegenvielen. MAarja, je hebt het niet voor het kiezen he?

Even kort b ericht van her. KAsper heft weer koorts gekregen. 39,5 vannacht. is weer wat afgezakt naar 38,8 nu. Grijpt steeds naar oortjes, terwijl afgelopen woensdag de laatste dag antibiotica was. Niet fijn dus...

Misschien heeft het met zijn doorkomende kiezen te maken. ik hoop het eigenlijk, want oorpijn is nog veel vervelender voor hem.

Nouja, tot later dus
Jaaaaaaaaaaaaaaaa hoor, ben ik even een weekje naar schoonpapa in Zuid Frankrijk en Eef is gaan werpen.....

Jeetje wat heb ik een boel gemist! Niet te geloven.

Ik weet niet of ik op alles en iedereen kan reageren...maar ik zla het proberen.

Natuurlijk eerst Eef +fam:

Gefeliciteerd met het kleine meisje. Leuke naam en leuke kaart!

Kraamtijd bijna voorbij... jeetje wat gaat dat weer allemaal snel!

Geniet van je meissie!

Joan: nog gefeliciteerd met je mooie trouwdag! Ik heb stiekem al de foto's op internet gekeken! Jullie zien er prachtig uit!

Jel: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we moeten daten! Ik pak even de kalender erbij.. moment....

Ik kan maandag 7 juli! Of was jij niet op maandag vrij?

Nijn: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wij moeten ook weer daten hahahahahahahahahahahaha wanneer kan jij? En wat zullen we gaan doen?

(nee, niet zwemmen hahahahah ik ben echt een pudding in een te kleine bikini...) grapje

Joep: heb je nu zelf het hele huis aan de buitenkant geschilderd? Ik kan me daar dus nooit toe zetten he. Eigenlijk wil ik de vloerbedekking uit het kamertje van frouk trekken. Maar ik heb nooit tijd vind ik zelf... *of geen zin*

Manderley: fijn he zo'n dochter die zich met het huishouden bemoeit. Hier nog zo 1. Als er iets op de grond valt moet frouk een doekje hebben om het schoon te poetsen.

Mil: arme kasper, oorpijn is volgens mij echt super vervelend voor zo'n kleintje. Vooral 's nachts als ze plat liggen heb ik wel eens gehoord. Sterkte!

Lab: Hoe is het in Z? Al zicht op een ander onderkomen? Het huis hier staat nog steeds te koop. hahhaahaha dus je bent nog welkom!

Wij zijn dus net terug uit frankrijk. Was gezellig bij opa! en vooral warm.... 35 graden! puf puf

Frouk had het af en toe wel moeilijk, ze verveelde zich snel. Weinig eigen speelgoed en ze mocht ook niet alleen de tuin in aangezien het huis op een berg ligt en dus de tuin steil naar beneden afloopt.

Wel veel gerelaxed en lekker gegeten.

de terugweg was minder leuk, we hebben er 15 uur over gedaan dus we waren bij thuis komst gaar en kapot. gelukkig is frouk helemaal weer blij dat ze thuis is en dat ze haar eigen rotzooi weer om zich heen heeft!

Ik ga de frouk maar eens even in bed leggen.

tot later meisjes!

Belle
he Joep heeft jouw meisje een Sultana knuffel???? Zo ja, hoe kom je daaraan???
oh ik zie het al, ik moet sultana's gaan inslaan en naar het postkantoor rennen!
Korte update: kraamhulp weg; nog steeds kraamtranen; voor het eerst met Dochter (en Zoon) er op uit geweest met kinderwagen
Hallo hallo!

Hier semi-Remi Lel! S is toch vertrokken naar Algerije vanavond. Hij belde net, is nog 20 km. van de Belgische grens verwijderd. Hij moet de hele nacht doorkachelen naar Marseille, dan leuk 18 uur op de boot naar Algiers (de hoofdstad), en dan nog 3 a 4 uur de rimboe in. Prijs de Heer dat ik hier 3 hoog achter mijn ouwe laptoppie zit (de zgn. 'nieuwe' is nml. geconfisceerd en is ook op weg naar de Belgische grens). Er kon werkelijks niks meer in de auto gepropt worden, de halve schuur staat nog vol. Mijn moeder had ook nog 4 zakken staan, maar dat paste er echt niet bij. Dus ik bellen dat S toch vanavond gaat (Nijn, je had het dus goed ingeschat, hahaha), en eigenlijk is het een soort van traditie dat degene die op vakantie gaat nog even een bakkie gaat doen bij de koningin..., eh, ik bedoel mijn moeder Kon nu dus niet ivm tijdgebrek, zegt ze met dramatisch gebroken stem:'Wens hem maar een goeie reis -ondrukt gesnik- en geef hem maar een dikke kus! (op de achtergrond: boehoehoehoe)' Hahahaha, 3 jaar geleden wilde ze hem nog aangeven bij de politie (bij wijze van). Niks veranderlijker dan een mens, zo zie je maar. En ik ben natuurlijk rete-blij dat het inmiddels zo is

Ach Mill, die arme Kasper toch! Hopen dat het idd zijn kiesjes zijn en niet zijn oortjes :(

Hee Eef, stoer zeg, met de kids op pad! Dat doe je toch maar mooi even. Toen S net wegging heb ik ook heerlijk een potje zitten janken, lucht zo lekker op, gewoon af en toe doen! Je moet wel je traanbuisjes vrij en open houden

Lees ik dat goed, hebben we een date de 7e, Belle? Leuk leuk leuk! Nou, als het idd zo heul heet gaat worden is onze flat niet de leukste plek waar je kan zijn; ik vind zwemmen ook een goed idee! We hebben een nieuw zwembad, met allerlei kleine ondiepe watertjes voor de blaagjes. Dries vindt het altijd hartstikke leuk! We kijken wel even.

Lab, aangezien toch niemand weet over wie ik het heb (mag ik aannemen)... Vriendin is zwanger van een jongetje! Helemaal leuk!

Ik heb trouwens toch mijn slag geslagen in Den Haag (hahaha, hoog 'Bi-aaah!' gehalte daar )! Mijn zus wilde een schoenenzaak in wat niet echt mijn ding was, dus ik hopte even snel de Prenatal in. Hadden ze zwangerschapskleding van Mamalicious en eigen merk voor 2 en 3 euro! Dacht meteen aan ander zwanger vriendinnetje en smste of ik wat mee moest nemen. Ze smste niet meteen terug, maar bedacht me dat ik het altijd nog kon bewaren of anders op MP kon gooien. Ik heb de zak hier, even uitrekenen wat anders de prijs zo zijn geweest...Ha, normaal is alles bij elkaar 190 euro, ik heb er (drums, please) 15 euri voor betaald! 1 3/4 spijkerbroek, 1 tuniek en 5 t.shirts! En ik had een lol, joh! Vriendinnetje smste later dat het haar wel wat leek, dus komt mooi uit. Voor mezelf ook nog een blouseje en linnen broek gescoord. Ik = alweer heppiedepeppie! En zo'n schattig ienieminie shirt voor nieuwe boreling van andere vriendin... Wit met een 'Delfts blauwe'- rand met daarin met sierletters: Oost West, thuis best.

Verder alles goed met de andere dames? Ik plof nog even op de bank, ik was vanochtend zo beroerd, stond al bij de wc om over te geven. Even voor de mensen onder ons wiens vingers meteen naar het toetsenbord vliegen om 'Toch maar eens een testje halen!' te typen: Lel is gewoon aan de pil, zal wel een rare bacterie zijn geweest

Garoetjes maar weer! xxx C.
Lel koopt zwangerschapskleding...

Lel misselijk....

Lel zwanger door pil heen?

.........
Lel bedenkt het zelf, denkt Lel Een soort fantoom-verzinsel. Kan niet anders. Zal ik een topic openen?!
quote:Oh_life schreef op 30 juni 2008 @ 23:05:

Lel bedenkt het zelf, denkt Lel Een soort fantoom-verzinsel. Kan niet anders. Zal ik een topic openen?! "Help, mijn 'forumdinnen' denken dat ik zwanger ben" ?
ooohhh, wat is het toch heerlijk om uit te slapen!!!! Of in ieder geval om half 9 wakker te worden gewoon uit jezelf, en niet van een brabbelend of huilend meisje. Rosa slaapt gewoon nog. Ondertussen wordt ik ook weerbang, dat er iets gebeurd is, gestikt in haar slaap ofzo. En ik ga zo ook echt kijken, maar nog heel even niet. nog heel even van mijn rust genieten.

Open ik net mijn mailbox, zie ik dat er een wonder is gebeurd, lab op hyves. Leuk hoor! Dat doe je ook snel je hebt nu al 5 vrienden binnen 1 dag.

Eef: laat je kraamtranen vloeien. En ik vind je stoer hoor om met zoon en dochter op pad te gaan.

Remi-lel: moeilijk he nu S. echt weg is. Je weet wekenlang dat het gaat gebeuren en zodra hij de strsaat uit is mis je hem al.

Zwangerschapskleding kopen, misselijk...een voorgevoel??? Weet je echt zeker dat je niet.....?????

fien: sterkte met Kasper. En anders toch nog even naar de huisarts?

Er wordt iemand wakker tot later
Nou ...ja..... *bloos*..... het had een reden hoor, die hyves. De Viva-kleding-ruil-hyves. Dus toen moest ik wel.

Joeppie, wil jij mij even een stoomcursus waterpokken geven??? Hoe herken ik ze precies en dergelijke......?

Fiepje is afgelopen weekend weer ziek geweest (niets erg aan, is goed voor haar weerstand), maar het was te merken dat mijn weerstand erg laag was, mede dankzij stomme buurman. Ik snotter en piep me te pletter en heb zelfs koorts. Ik krijg zelden koorts, dat kan mijn lichaam niet echt, maar of dat het nu een goed of een slecht teken is? Geen idee.

Zeg Lellebel van me, is Dries nu mee op de 1001-nacht reis, of zitten jullie lekker met zijn tweetjes naar S. te snakken?

Bon, ik ga even wat in het rond snuiten, tot later!
Helloe,

Ah poor Lel, helemaal onliedeloonlie... niej leuk

Heb je je aftelkalender al hangen?

Manderley, lekker he, uitslapen? Hier doet Zoon vrolijk met ons mee, vanochtend was het weer half negen, jippiejajee... alleen mama (=moi) was wakker, want die had mega-stuwing. Het is soms net zo erg als op dag 3/4... omdat Dochter paar dagen lekker heeft lopen clusteren, loop ik nu dus over. Vandaag kwam ze prompt weer een keer pas na vier uur, dus toen heb ik wel even het wilhelmus gejubeld toen ik haar ging aanleggen... Ze ligt nu weer te pitten. Zoon ook. Ik denk dat ik ook maar even ga liggen!

Vanmorgen het centrumpje van onze stad in geweest met Man, Zoon en Dochter. Schoenen gescoord voor Zoon, bij zo'n professionele kinderschoenenzaak, voor 25 euro in de uitverkoop... jaja!

Oh ga er vandoor, stroom van laptop is op... baai!
Hello!!

Lel: Jeetje nu dus toch echt alleen? Hoe vindt Dries het?

Ben jij er al een beetje aan gewend?

S gaat dRies vast en zeker vreselijk missen...

Lab: jeetje ik was ook he-le-maal verbaasd een uitnodiging van jou voor Hyves...WOW

Joep: JAAAA daten! Leuk!

Ik voel me ook niet erg appetijtelijk in een bikini hoor...er blubbert hier ook heel wat..WIl een nieuwe bikini die wat hoger is, maar blijkbaar is dat onmogelijk...

Eef: lekker hoor uitslapen...Yara was vanmorgen op mijn mama-dag om half 7 wakker...Niet leuk...zijn pas om 8 uur naar beneden gegaan, maar toch niet leuk.

Zul je net zien, moet ik haar morgen wakker maken, omdat ze naar KDV moet.

Ik heb vannacht helemaal niet lekker geslapen, alleen maar rot-dromen gehad over planningen en dingen die fout gaan/gingen op kantoor enz enz. en toen werd ik wakker door gilletjes van Yara om 1 uur en toen dacht ik nog Joeppie, die is dan ws morgenochtend heel moe en slaapt dan lekker lang, maar nee hoor...

Het gaat dus kut bij mij op werk. Mijn nieuwe collega's maken er een zooitje van en natuurlijk is het logisch dat ze nog niet zo snel en goed zijn als ik (niet opschepperig bedoeld natuurlijk, maar als je er al 5 jaar zit, weet je dondersgoed hoe het allemaal werkt), maar als ik toch iets vraag, dan is het toch normaal dat ze dat dan ook doen? Of als ze het niet doen even terugkoppelen dat ze het niet hebben gedaan, want.....

Nou ne ehoor, dat is blijkbaar niet meer heel normaal.

En als we daar dan een gesprek over hebben is het allemaal ja en amen en dan blijkt nog geen halve dag later dat het gewoon nog steeds niet goed gaat.

En ja ik ben zo'n muts die dat niet naast zich neer kan leggen. Dus loop ik te malen, te denken, te piekeren, te balen en allerlei oplossingen te verzinnen, maar blijkbaar heeft ook dat geen zin, wnat het gaat gewoon niet...en dan kan ik niet slapen, voel me chagi en ga zo ook naar werk en dna reageer ik weer stom enz enz...

Nouja ik hou op met zeuren, ik ben vandaag vrij, maar ben dan ook weer benieuwd hoe dat dan zit als ik morgen terug kom. Is dan alles wel geregeld, is alles wel gedaan enz enz BAH

Voor de rest allemaal een knuf!
nijn..... bedoel je belle ipv joep? hahahahahahaah

Lel: 7 juli dus???

Ik naar jou? En dan maar even zien wat we gaan doen? Ik heb gewoon mijn luxe deawoo tot onze beschikking.

groetjes

Belle

lab ik ga je zo weer even tikken!
Haidiehai!

Remi-Lel heeft het priiiiiiiima naar haar zin, kan ik wel zeggen Dries heeft namelijk nog niks in de gaten en het huis schoonmaken en opruimen is een stuk leuker als je weet dat het nog heel lang netjes zal blijven Soms moet S weleens heul vroeg beginnen (05.15 weg) en komt dan ook nog weleens laat thuis (na 21.00) dus Dries is het wel gewend om S soms een dag of wat niet te zien. Het kwartje gaat pas over een paar dagen vallen, ben ik bang. En je weet inderdaad dat het eraan zit te komen, en soms wenste ik S al maanden/weken/dagen eerder weg, maar nu het eenmaal zo is kan ik weleens overvallen worden door zo'n unheimlisch-gevoel. Het is dus een beetje dubbel, ik geniet er namelijk ook van. Heerlijk mijn eigen ding doen. Ik kon me vroeger al heel goed alleen vermaken, nu ook. En het is niet de eerste keer dat S 'lange' tijd weg is. Toen we bezig waren met zijn visum enz. zag ik hem amper 1 x per week en hij moest ook een keer 2 x 3 maanden naar Algerije, dus...

Maar Belle, gezellieieieieieieie! Ik heb nu dus geen auto, zin om deze kant op te komen dan? Hoe laat? Dries snurkt meestal tussen 12 en 2, zeg maar. We horen nog wel van hoe en wat

Nijn, balen van je werk, zeg Je bent er per dag zo lang, dan is het echt balen als het niet loopt. Gewoon flink duidelijk blijven en korte metten, he? Die gasten hoeven niet je beste vrienden te worden (zegt ze stoer, hahaha, vind het soms ook moeilijk, hoor).

Labje, balen dat je je zo niet lekker voelt! Kunnen die dagen zo lang duren, he? Hoop dat je je snel beter voelt!!!

Goh Eef, volgens mij gaat het (op een lekkende boezem na dan) heel goed met jullie, he? Echt zo leuk om te lezen dat het goed gaat en dat het leven gewoon doorgaat. Ja, dat snapte ik natuurlijk al wel (ahum), maar een 2e kindje lijkt me toch wel een behoorlijke impact hebben.

Hee Manderley, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms heeft Dries er ochtenden bij dat hij ook wat langer slaapt, maar nu is het standaard 10 over 7 dat 'ie zo'n beetje wakker wordt. Behalve 2 nachten terug, toen werd 'ie wakker om een uur of 4, schat ik (ik kijk nooit op de wekker; ik wil het niet weten) en duurde het een eeuwigheid voordat hij weer ging snurken.

Joep en Joan en Mill, dikke knuf!

'k Ga nog even een was ophangen, dan vroeg naar bed!

Alle liefs, C. (die zich kiplekker voelde vandaag, niet misselijk, hahaha!)
Weet je... ik wil even zeuren. Van mijn collega's heeft bijna niemand wat van zich laten horen. Ik vind het zo STOM. Misschien heeft er een fout in het mailsysteem gezeten, want ook van mensen van wie ik gezworen had dat die wel een mailtje zouden sturen heb ik niets gehoord.

(Ik ben dan ook nog zo'n muts dat ik me zorgen ga maken, en me af ga vragen of ze soms boos op me zijn ofzo, en dat ik ineens een persona non grata -of hoe je dat ook schrijft- ben geworden. Maar heb gekeken en ook mensen die daar normaal gesproken echt boven zouden staan hebben niets van zich laten horen. Dat kan het dus bijna niet zijn... hoop ik...)
Och Eef wat haal je je nou in je hoofd? Natuurlijk ben je geen persona non grata geworden. Dat geloof ik echt niet. Wat zou je in vredesnaam gedaan moeten hebben, waardoor ze je allemaal niet meer moeten. Je zegt zelf al, dat er genoeg collega's zijn die daar boven staan.

Ik denk echt dat er iets mis is gegaan met je mail. Is er niet een van je collega's waar je buiten werktijd contact mee hebt? Dat het zou kunnen vragen.

Of anders stuur je nog een mail waarin je ook inzet hoe je je voelt. Of je stuurt een waarin je heel sneaky zegt dat jullie pc een storing had en dat je niet zeker weet of de mail is aangekomen, en vandaar je tweede mail.
Laatste optie van Manderley vind ik een heeeeeeele goeie! Doen!!!!

(misschien is het 'het de tweede is niet zo bijzonder syndroom? Dan ook knap stom!)

Mag ik jouw Dochter Nootje blijven noemen? Dat vind ik zo lief klinken.....
Haha, die Google-ads hier onder de bladzijde...!

We zitten een beetje te geinen of Lel niet zwanger zou zijn en prompt: 'Zwanger en misselijk?'

Zal ik voor Joan eens heel vaak het woord tweeling noemen? Tweeling, tweeling, tweeling.....
Pffffrt: 'Personeelsvoordeel".......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven