Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik heb nopg niks op was vanmorgen naar tandarts geweest om een vulling te herstellen heeft die de andere ook maar meteen gedaan en meteen maar even mijn controle gedaan. Doet nog zeer met warm eten....

Maar aruba het ziet er heerlijk uit!
Mijn NOD kan in het lijstje. 29 juli. Manlief is wat terughoudend omdat we eerst eind van dit jaar hadden afgesproken, toen werd het al september, en nu is het nog maar juli!! Voor mij maken die paar maandjes niet zoveel uit, maar hij vind het we ''geen haast hebben''. En dat is ook zo. Maar mijn eierstokken hebben nu éénmaal wél haast. Lekker hoor dat jullie kunnen aftellen voor vakanties. Bij mij zit het er al weer op!! Nou ja, deze week nog vakantie, dan een paar daagjes werken en dan een weekendje zonder de kids en met een heleboel vrienden weg.

Ik heb trouwens net een paar bruine bammetjes met 30+ kaas en cherrytomaatjes op. Even een beetje streng na de vakantie

Trouwen op 8-8. Hoop dat het lekker weer is dan. Mooie datum hoor, geloof dat half Nederland gaat trouwen dan

Ik ben getrouwd in een wit broekpak (ik was toen 23 weken zwanger, en nee dat was niet de reden dat we gingen trouwen).
@Aruba, is dat filet americain? Ik moest wel ff goed kijken om er wat van te maken..

Ik moet nog wat eten, eet echt nooit goed als ik aan t leren ben. Heb alleen plakje cake op vanmorgen.

Morgen om deze tijd weet ik of ik t gehaald heb of genadeloos gezakt ben. Ben echt al zó zenuwachtig aan t worden...

@Revival, ik ga 2 weken met de familie (ouders, zusjes, broertje en aanhang) naar Tunesie. Ouders zijn dit jaar 30 jaar getrouwd.

Maar heb ook nog een paar weekendjes gepland staan. De eerste is 18 juli. Ga ik met een vriendinnetje lekker naar Valkenburg
Spannend Romi, succes!!! Wel ff een broodje eten he Lekkere vakantie heb je in het vooruitzicht!
Ik denk dat het Martino filé is Romi. En dat had ik ook. Ga jij maar gauw wat eten. Een plakkie cake kan niet he.
Romi: Ik duim voor je!

@ Revival: Wij gaan 10 augustus 14 dagen naar oostenrijk dat is onze huwelijksreis. Dank je wel dat je onze site leuk vindt!
Ohhh vakantie, daar heb ik ook zin. Helaas nog even een maandje werken.....

Al die lekkernijen zien er trouwens lekker uit Aruba. Ik ga nog even wachten op vriendlief met eten. Lekker buiten eten met dit weer.
W
Zo, dat was weer een dagje!

Ik heb pasta van gisteren opgewarmd. En vakantie is pas in oktober, destination unknown!

Bij de NOD's zit er steeds 2 dagen tussen, wel heel toevallig!

@T&G, volgens mij moeten we een paar weekjes wachten met de aanvulling, roadster is op vakantie.

En pfffff, wat is het heet vandaag! Morgen ook, maar dan ben ik gelukkig vrij!

Enne, Aruba, natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met je titel!!!
Btw, tijdens mijn studententijd lagen er bij het leren voor tentamens bergen eten in de koelkast en de kasten. Denk dat ik per tentamenperiode 4 kg aankwam....
De vieb-verlootlijst

ik ga voor nr. 8
...
...
Lisa, dat gaat over de link die ik hierboven neer heb gezet
...
Ik ben gestopt met leren, ben helemaal gesloopt.

Hoop zo dat ik morgen slaag........

Oeh ik sta ook op de vieb verlootlijst. Groot gelijk dat je die zelf houd
@ Romi: SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik sta ook op de lijst JEEE!! hihi
Jippie ik sta er ook op, op de lijst!

@ Romi: Ik duim nog steeds

Wat is het toch een heerlijk weer he vandaag? Alleen fietsen met een rok aan moet ik volgens mij nog een beetje oefenen!

De NOD's zitten inderdaad dicht bij elkaar!
Goedemorgen! Is het bij jullie zulk lekker weer? Hier nog niet hoor.
@ Aruba: Hier schijnt de zon volop en vanochtend was het al over de 20 graden buiten.
quote:Lisa1977 schreef op 01 juli 2008 @ 20:35:

[...]

Wat is nr 8 Mogalie? Lekker taartje...of een grote puntzak met heerlijke frietjes? Of een broodje filet americain. Of een broodje kroket wahahaha (sorry kon het toch niet laten)

Lekker aandoenlijk! Ben je er al uit? Ik kies nr. 8 voor de verloting van Aruba, gewoon nummertje kiezen....

Hier ook heerlijk weer en.....lekker vrij!!!

@Poca, fietsen met rok: continu een hand op je been hebben liggen, dus fietsen met 1 hand moet je wel kunnen, maar dat zal wel toch?

@Romi, duim voor je!!!

Ga even verder ontbijten en dan genieten van het weer (i.p.v. poetsen).

Tot later!!!
zit hier ff te duimen voor Romi

@all; blij dat ik ongesteld ben, maar het lijkt wel of ik er nog nooit zoveel last van heb gehad als nu. En dan ook nog eens 30 graden buiten pfff
@T&G, same here, same here! Balen is dat hè! Maar goed, ik vond het ook wel fijn om te weten dat het nog werkt!
Donkere wolken hier....oh oh. Nou geeft niets..ben toch aan het werk

Zag dit, even een lichtpuntje voor mezelf (samen met peuteruitspraken; hilarisch) tussen alle moeilijke verhalen over kinderen. Toch wel leuk om dit ook even te lezen, word er blij van!

Trots op je kind

Wanneer is ongesteldheid bij jullie over dames? Hoop snel, vervelend als het zo heftig tekeergaat met dit benauwde weer! Veel drinken hé..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven