Mode & Beauty alle pijlers

Welke concealer/corrector?

20-03-2014 11:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen wallen maar wel blauwe/paarse gedeeltes onder mijn oog bij mijn neus en ernaast zeg maar. Ik gebruik zelf nu Bare Minerals original poeder wat fantastisch dekt op alle andere plekken (ook rode plekjes) maar niet op die blauwe plekken.. Ik heb fancy spul van Bobbi Brown gebruikt wat heel weinig deed en een vloeibare concealer van Bare Minerals die je ook amper zag. Wat nog het beste werkte was een concealer in een zwart potje van MAC alleen is het probleem dat het in mn lijntjes ging zitten, samen ging klonteren zeg maar, na een aantal uur. Dat zie je vaker met vloeibare foundation en dat vind ik niet mooi.

Weet iemand een fantastische concealer die echt dekt (die plekken zijn echt best donker :() maar die niet het typische 'ik heb er een spulletje opgesmeerd' ?
Volgens Lisa Eldridge is de Airbrush Concealer van Clinique erg goed.
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Hallo!

Ik ken je probleem, en alle adviezen zijn top, maar je moet t zelf uitproberen!

Ik ben helaas ook gezegend met blauwe kringen en vooral zijn ze erg donker. K heb echt een donkere vlek.

Ik ben al jaren aan het kijken wat werkt.

Het is logisch dat bare minerals met iets vloeibaars niet zo goed werkt.

Dus gebruik sowieso eerst je concealer en dan pas je poeder van bare.

Wat iedere vrouw moet hebben met een beetje donkere wal is een goede oogcreme. Lijntjes en droogte krijg je snel onder je ogen. Ook hier zijn de meningen over verdeeld. Ik kan je wel vertellen wat ik gebruik.

Ik gebruik van MAC, vibrancy eye. Voor onder mijn ogen. Dit gebruik je voor je dagcreme.( altijd voor je dagcreme anders doet die niks) Dit voedt en heldert je oog opslag op.

Dit zou al een begin kunnen zijn.

Daarna is het echt een kwestie van proberen.

Ik heb bobbi brown gehad, clinique airbrush, collection,estee lauder, Burberry.

Maar waar ik nu op uit ben gekomen is de minerale concealer van mac, met daar over heen, de prep en prime higlighter in een stickje.( heb je in gele en roze ondertoon)

En vooral niet te veel afpoederen!

En wat ook helpt als je toch beetje wil poederen, gebruik een poeder met lichtreflecterende deeltjes.

Zoals een msf van mac in natural.

Jeeetje wat een verhaal haha!

Hoop dat je er wat aan hebt!

Succes!
ik heb de concealer van Mac maar vind m voor de donkere kringen toch nog niet dekkend genoeg (gekgenoeg is mijn linkeroog donkerder eronder)

Ik gebruik nu ook een speciale creme voor onder mijn ogen (nu van Lancome) maar dat wil ook nog niet echt helpen.

Maar vibrancy Eye is dus ook fijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven