Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 dagen wordt het forum eeeeenoooorrmmmm laaaannnngggg uiiiiiiitttttgereeeeekkkktttt weergegeven op mn mobiel en tablet. Ik bekijk de gewone website en niet de mobiele. Voorheen was dit geen enkel probleem, nu echter wordt het opeens enorm raar weergegeven.
Hi JMV,

Is het ook mogelijk om onderwerpen van 2007 en eerder terug te vinden? Via de zoekfuntie kom ik maar tot 2007 en ik zou graag verder terug gaan.
Ik ben op de mobiele website ingelogd, maar op de desktopversie krijg ik de melding 'mislukt: ongeldige gebruikersnaam of e-mailadres'. Terwijl ik daar dezelfde credentials gebruik.

Laat maar, het werkt weer!
may_ka wijzigde dit bericht op 25-02-2014 16:10
Reden: werkt weer
% gewijzigd
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Ik word ook regelmatig uitgelogd deze week en bij inloggen geeft de website dan een foutmelding.
test
Sorry, mijn vorige reactie werd om een of andere reden niet geplaatst. Ik krijg sinds een paar dagen op elke forumpagina een venster met de vraag: groupm-nl.js van ds.serving-sys.com openen of opslaan? Ik heb zelf IE, en als ik google begrijp ik dat dit een niet goed werkende banner op jullie site moet zijn. Dit overigens NAAST die gruwelijke SBS-popups die overal opduiken. Het is al met al wel een beetje overkill zo, en dat vergalt het leesplezier nogal. Kan iemand daar even naar kijken?

Dank!
Komt er in de topics bovenaan nog weer te staan wanneer de laatste reactie is geplaatst?
Om obscure redenen lukt het niet meer om in te loggen via mobiel.viva.nl . Als ik naar de gewone site ga wel. Ook na wissen van cookies, blijft dit probleem zich voordoen.
Gaan jullie die zwart-roze kleurencombi van de nieuwe-topics lijst aan rechts nog aanpassen? Op de ipad is echt niet te lezen wat er staat, en het is toch al maanden duidelijk dat het een slecht leesbare kleurcombi is?
Zeg maar Spijker.
Beetje jammerdat ik niet eens antwoord krijg.
Zeg maar Spijker.
(Sorry; geplaatst in verkeerd topic.)
World of Warcraft: Legion
quote:Spijk-er schreef op 13 maart 2014 @ 23:12:

Gaan jullie die zwart-roze kleurencombi van de nieuwe-topics lijst aan rechts nog aanpassen? Op de ipad is echt niet te lezen wat er staat, en het is toch al maanden duidelijk dat het een slecht leesbare kleurcombi is?Ik wacht helaas al zó lang op het beantwoorden van deze vraag dat het niet lang meer duurt voordat ik een ons weeg.
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
De app geeft steeds aan dat mijn wachtwoord niet klopt als ik probeer in te loggen (terwijl dit wel zo is), inloggen is nu eindelijk gelukt maar ik moest het zeker zeven keer proberen ofzo. Ook op de site kon ik zojuist niet inloggen (meerdere keren), zelfde probleem.
Hoe staat het met de zoekfunctie? En ik begrijp niet waarom we google nodig hebben om in deze site te kunnen zoeken? Als ik hier een forummer zoek of een topic over Celblok H, gaat dat toch buiten google om?
quote:Krullevaer schreef op maandag 24 maart 2014 13:32 De app geeft steeds aan dat mijn wachtwoord niet klopt als ik probeer in te loggen (terwijl dit wel zo is), inloggen is nu eindelijk gelukt maar ik moest het zeker zeven keer proberen ofzo. Ook op de site kon ik zojuist niet inloggen (meerdere keren), zelfde probleem.Hallooo? Ook fijn dat er zo lekker vlot gereageerd wordt.
Ik zou het in het moderator topic melden. Geloof niet dat er hier nog iets gebeurt....
Beste forummers,

Alle bugs liggen bij de TD, zodra dingen opgelost zijn of wij er meer informatie over hebben, zullen we dit hier melden

met vriendelijke groet,

Junior
Ik hou steeds de melding dat ik een ongelezen privébericht heb.... maar die heb ik helemaal niet
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:felice71 schreef op 10 april 2014 @ 12:10:

Ik hou steeds de melding dat ik een ongelezen privébericht heb.... maar die heb ik helemaal niet

Beste Felice71,

Ik zal het doorgeven aan de TD, heb je bovenin je scherm die melding staan?

met vriendelijke groet,

Junior
Ja, net onder de tabbladen...

Bedankt voor het doorgeven!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hij zit er nog steeds.............
quote:felice71 schreef op 14 april 2014 @ 17:35:

Hij zit er nog steeds.............

Het ligt bij de TD en ik hoop dat ze het snel oplossen. Sorry voor het ongemak

met vriendelijke groet,

Junior
quote:felice71 schreef op 10 april 2014 @ 12:10:

Ik hou steeds de melding dat ik een ongelezen privébericht heb.... maar die heb ik helemaal niet Dat heb ik ook! Zou dat komen omdat we ge-pmt hebben
Beste Phoolan,

Ook jouw melding ligt nu bij de TD

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Phoolan schreef op 14 april 2014 @ 19:52:

[...]

Dat heb ik ook! Zou dat komen omdat we ge-pmt hebben Dat denk ik dan, we hebben het probleem uitgewisseld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven