Het 30ste Tetter Topic!!
maandag 28 oktober 2013 om 20:52
maandag 21 april 2014 om 15:30
Leuke kleren Splint, vooral dat rode jurkje.
Ik ben blij dat ik geen exen heb op fb.... Of heel veel vervelende familie.
Tuincentrum viel hartstikke mee hoor! We waren eigenlijk gelijk aan de beurt bij de kassa. Ik moest voedingskegeltjes hebben voor een paar planten. Dat was het. Komen thuis met spruitjeszaad, een bol voor in het aquarium en kattenvoer...
Ik ben blij dat ik geen exen heb op fb.... Of heel veel vervelende familie.
Tuincentrum viel hartstikke mee hoor! We waren eigenlijk gelijk aan de beurt bij de kassa. Ik moest voedingskegeltjes hebben voor een paar planten. Dat was het. Komen thuis met spruitjeszaad, een bol voor in het aquarium en kattenvoer...
maandag 21 april 2014 om 20:51
Heerlijk een lente topic!
Leuk al die kleren. Vind het allemaal leuk!!
Die stars op het t-shirt errug leuk en dat rode jurkje van Splint ook super!!
Ik heb gelukkig ook alleen maar leuke FB'ers. Oh en dronken ben ik ook nog nooit geweest en ik ben 49 Maarrrr lijkt me niks fijn, ik zie hier ook nog wel eens een kater voorbij kom
Hoe is/was jullie Pasen. Hier vieren ze Goede Vrijdag maar maandag is hier weer "gewoon".
Hier is de lente nog erg wiebelig, va morgen voor de rest vd week regen, regen en nog meer regen. En wij gaan donderdag voor ons weekendje weg, en de vooruitzichten zijn heel belabberd
Nou zullen we sowieso wel plezier hebben.
Geniet lekker van jullie vrije dag en de eitjes
Leuk al die kleren. Vind het allemaal leuk!!
Die stars op het t-shirt errug leuk en dat rode jurkje van Splint ook super!!
Ik heb gelukkig ook alleen maar leuke FB'ers. Oh en dronken ben ik ook nog nooit geweest en ik ben 49 Maarrrr lijkt me niks fijn, ik zie hier ook nog wel eens een kater voorbij kom
Hoe is/was jullie Pasen. Hier vieren ze Goede Vrijdag maar maandag is hier weer "gewoon".
Hier is de lente nog erg wiebelig, va morgen voor de rest vd week regen, regen en nog meer regen. En wij gaan donderdag voor ons weekendje weg, en de vooruitzichten zijn heel belabberd
Geniet lekker van jullie vrije dag en de eitjes
Optimist tot in de kist!
maandag 21 april 2014 om 23:37
Een ex heb ik wel op fb. Maar dat is nu een brave huisvader-sul. Doet geen vlieg kwaad.
Ja, doe maar een lente-topic. Dat kan inmiddels wel.
Gaaf Plou, brommerT kijken! Wat voor kleur heeft ie?
(om maar gelijk mijn meest intelligente moto-vraag te stellen)
Leuke shirts, Bieb, die zwarte met dat gezicht vind ik prachtig!
Die jumpsuit ben ik erg benieuwd naar, kan me niet voorstellen dat dat echt staat. Maar ik wil het wel even weten. En dat grijze broekje is vooral voor in de ochtend als ik uit bed kom.
Fant, ik heb helemaal niks gedaan met Pasen. Het eieren zoeken bij mijn ouders hebben we maar overgeslagen.
Hier trouwens wel meerdere keren goed aangeschoten van de drank, en maar 1 keer echt dronken. Dat was op vakantie met een stel vriendinnen, we zouden een avondje thuisblijven, want met al dat stappen werd er steeds zoveel gezopen. Nou ja, nog nooit zo dronken geweest als die avond natuurlijk.
Ja, doe maar een lente-topic. Dat kan inmiddels wel.
Gaaf Plou, brommerT kijken! Wat voor kleur heeft ie?
(om maar gelijk mijn meest intelligente moto-vraag te stellen)
Leuke shirts, Bieb, die zwarte met dat gezicht vind ik prachtig!
Die jumpsuit ben ik erg benieuwd naar, kan me niet voorstellen dat dat echt staat. Maar ik wil het wel even weten. En dat grijze broekje is vooral voor in de ochtend als ik uit bed kom.
Fant, ik heb helemaal niks gedaan met Pasen. Het eieren zoeken bij mijn ouders hebben we maar overgeslagen.
Hier trouwens wel meerdere keren goed aangeschoten van de drank, en maar 1 keer echt dronken. Dat was op vakantie met een stel vriendinnen, we zouden een avondje thuisblijven, want met al dat stappen werd er steeds zoveel gezopen. Nou ja, nog nooit zo dronken geweest als die avond natuurlijk.