Amerika

25-08-2007 16:56 2877 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik vroeg me af hoeveel mensen hier in Amerika wonen. Naar aanleiding van iemand die iets vroeg over een auto huren leek het mij wel leuk om met elkaar te praten . De eerste stappen om juist naar Amerika te vertrekken. Ik heb het emigreren topic gezien. Maar is al zo lang.En ik heb me net een paar dagen geleden aangemeld.

Ik ben bijna elf jaar geleden naar Amerika vertrokken. Ik was van plan rond te trekken.Maar omdat ik ook iemand online had ontmoet wilde ik het houden op California. We hebben bijna een jaar online gepraat en gebeld met elkaar .En ook zo nu en dan een tape met gewone dagenlijkse dingen die we zo deden in ieder zijn land. (deze zijn nu erg leuk om terug te luisteren)

Hij zou er staan met een rode roos en red bull. En ja hoor daar stond hij . Voor het vliegtuig landde dacht ik nog even van "Wat als hij er niet staat" Maar om goed voor mezelf te zorgen had ik mijn hotel enz allemaal netjes geregelt ALS hij er niet zou zijn.

Maar hij was er wel,met zijn roos en red bull.... een heerlijke tijd heb ik gehad en na de vakantie vond ik het erg om weer naar huis te gaan . Niet alleen ik had het maar ook mijn nu man. Dus veel praten en binnen drie maanden was ik weer terug in Amerika.Ik ben er niet meer weg gegaan en heb alles in volle gang gezet om mijn verblijfsvergunning te krijgen. Dat is allemaal gelukt al was het zo nu en dan wel vervelend. Achteraf gezien was het me alles wel waard. long distance relaties zijn mogenlijk als je er beide uit komt van hoe wat en waar .........Zijn hier meer mensen die hun verhaal willen doen? En wat je leuk en minder leuk vind. Wat je belevenissen zijn etc.
kodak,,... wat klinkt zo serieus,..hoop dat alles goed met je is....

ik heb Ohio op stetle gezet met een 80's party hahahahahah

SFO,.... ik ben juist aan genomen omdat ik het met de HR was aangegaan,..... ze vonden het prachtig dat ik mijn eigen menig bleef houden en me niet van mijn stuk liet af brengen....

hoe is het met de bos branden?
Kodak ik zou zeggen kop op meid en we zien je hopenlijk snel weer terug.

Dutchie heerlijk een 80's party, word tijd dat wij ook weer eens weer wat gaan organiseren. Maar ik wacht nog even mijn slag af bij het bedrijf. De recruter vertelde mij vandaag dat ze zeker met mijn in gesprek willen aangaan, die heeft namelijk na de gang van afgelopen vrijdag met hen gebeld. We zullen zien, ik weet dat ik goed ben en een eigen mening heb en daar zal ik ze ook van overtuigen ook.

Nu wat betreft de branden hier in California, wij hebben er gelukkig niet last van nu er een zacht briesje staat maar nu heb ik ook al begrepen dat rond de I-80 bij Lake Tahoe ook al een brand woed. Ik neem mijn petje dan ook af voor de spuitgasten die al weken in de weer zijn zonder dat ze een paar dagen rust krijgen.
Kodak, dat klinkt heftig, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat we je snel weer zullen zien.

Dutchie, dat klinkt niet verkeerd...zouden hier ook wel eens mogen doen.

SFO, het zal vast lukken..het houdt eigenlijk maar niet op met die branden he.
SFO je houd het wel erg spannend he!
Ik probeer het inderdaad spannend te houden Dutchie maar ik verheug mij er nog niet op. Eerst de job binnen hebben voordat er een party is.

Vanmiddag kwam mijn vriend en zoon uit Kentucky voorrijden om hier 2 dagen door te brengen. Erg gezellig maar ik probeer ondanks dat toch te blijven posten.
wow hoe lang hebben ze er over gedaan? hahaha wie weet sta ik wel voor je deur voor het feestje als je baan binnen is hahahahaha
De auto tocht is van Kentucky richting San Antonia Texas, Las Vegas, Reno, Shingletown (in de buurt bij Kodak) vervolgens hier in de East Bay en morgen vliegen ze naar NL.

Ben even de tel kwijt maar ik dacht dat hij ze er een week over hadden gedaan.

Dutchie je bent van harte welkom als het zover is. Zo nu maar eerst met de vrienden richting The City.
Veel plezier SFO..met je vrienden..

Dutchie, dan kom ik me je mee..

Kodak, ik hoop dat je niet te lang wegblijft.
bloem ik kom je onderweg wel op halen!
Jullie doen maar, en ondanks dat ik misschien niet zal scoren zijn jullie van harte welkom en maken er een gezellige boel van.

Om de spanning erin te houden Dutchie. Ik had vandaag op mijn vrije dag de mobiele telefoon in de wagen liggen. gevolg is dat ik rond half vijf een voicemail van de recruter kreeg om haar terug te bellen. Spanning blijft want ik was te laat met bellen.
girls, ik gluur nog af en toe op jullie topic. gebeurt bij jullie genoeg. Kodak, veel sterkte. SFO, zet hem op met die job (dat rijmt!), vergeet ik nog iemand? (edit: ja dus, bloem met de ziekenhuis bezoekjes. jij ook sterkte)

hier (helaas) nog geen nieuws. mijn plan is voorgelegd aan de opperbaas (boss van NL en US afdeling), en werd niet gelijk afgefakkeld (wat ook had gekund). Is nu een kwestie van ogen openhouden en goed project zien te creeren wat mijn uitzending rechtvaardigt. meende van de week een goede insteek te hebben gevonden, dat ook gemeeld naar mijn direct chef, die op vakantie is. die meelde terug (lang leve de blackberry) dat hij het toch anders zag.... hmm. volgende week (alsie terug is) nog maar even over bomen, want dit leek me écht een goede kans! Dus dames, als jullie nog even willen doorduimen voor mij......
anoniem_38188 wijzigde dit bericht op 03-07-2008 13:20
Reden: bloem vergeten
% gewijzigd
hahah Buiten SFO houd DJ MONO het ook erg spannend hier!
De spanning is nu te snijden, als we het toch over immigratie dienst hebben. Heb vorige week mijn brief ingezonden richting die mensen met certified mail en nog zo'n groen kaartje wat ze terug moeten sturen. Wat blijkt nu, het kaartje van de certified mail is niet door mij geschreven en natuurlijk met een ander adres. Nu probeer ik mijn herinnering op te halen of de dame van het postkantoor uberhaupt wel het goede kaartje er op heeft geplakt. Dus wat doe je, de logge instantie bellen en te vragen wat te doen. Opnieuw mailen en de checks blokkeren? Nee dat laatste mochten wij niet doen. We zitten ons dus aardig op te vreten.

DJ Mono houdt de moed er in.

Dutch en Bloem als jullie een party willen dan maken wij er een party van ongeacht de uitslag van de nieuwe baan.
quote:dutchie1976 schreef op 03 juli 2008 @ 14:27:

hahah Buiten SFO houd DJ MONO het ook erg spannend hier!

anders wordt het maar een saaie boel, toch?

niet om te zeuren ofzo hoor, maar mijn nick is dj moMo. met een M dus, geen N.
Wel maak het nog spannende voordat ik de deur uit ga.

De Recruter heeft de job afgeblazen, zij vonden dat de HR manager en de dame waar ik mee had gesproken het verkeerde pad insloegen. Ze wilde mij voor een vervolg interview maar zonder iemand die mijn vragen kon beantwoorden. Aan de ene kant jammer maar aan de andere kant goed. Had namelijk zelf al aangegeven dat ik geen interview wilde zonder een technisch persoon erbij.

Zo ik ga maar wat van de dag maken en oja. De party uitnodiging blijft staan, lol.
DJ Momo ...sorry,..ik type en leest te snel

ge

SFO jammer..... zeg....... maar ja als ze nu al ingewikkelt doen zegt dat meestal al iets...... heb dat ooi tgehad met een baan bij P&G zo erg streng etc...heb er toen ook maar van af gezien, dat vonden ze blijk baar wel wat vant ze hebben daarna nog 5x terug gebeld voordat ze door kregen dat ik er ECHT van afzag hahaha
Wel Dutchie, ze hebben hun eigen glazen in gegooit zal ik maar zeggen. Mochten ze ooit terug komen dan zet ik verdomd hoog in. Ik wacht dan rustig af tot dat ze met andere baan komen.

Nu zal ik toch echt de pc uitzetten en de deur uit gaan. Het is reeds 10.13am pacific time en moet nodig aan het werk.

Een fijne en gezonde dag allemaal
oeps, dubbel
jammer SFO. volgende keer beter

(enne, geeft niet hoor dutch... )
DJ Momo (nu wel goed gespeld) het is jammer maar ik had van te voren mijn standpunt kenbaar gemaakt.

Ondertussen geniet ik gewoon van deze baan en heb zoals jullie allemaal hier een lang weekend. Dat begon overigens met shoppen bij de GAP. Dochter lief belde op dat er weer een Sale was en aangezien zij daar nu een vakantie baantje heeft kregen we nog extra korting. Nu ben ik geen shopper maar als het dan moet dan doe ik het ook goed zodat ik het eerste half jaar klaar ben.

Morgen vier ik July 4 in Napa met vrienden en een glaasje wijn.

Ook meteen een goede reden om daar te overnachten en de volgende morgen aan het zwembad wakker te worden.
happy 4th.....wordt hier geviert met zelf gemaakte bitterballen en grolsh!
Mmmm een LPG-tje (lekker Potje Grolsch) Proost
Pfff het waren mij twee lange dagen vol met plezier.

Zijn jullie nog een beetje de tijd doorgekomen.
Jawel hoor SFO...fijn dat je zulke leuke dagen hebt gehad..

We zijn net uiteten geweest en het is niet goed gevallen:(((
Gatverdamme Bloem, dat is niet zo leuk.

Wat die leuke dagen betreft, ik geniet hier bijna elke dag dus veel kan er bij mij niet mis gaan. Het vuurwerk was goed, de wijn smaakte goed en vrouw lief was de Bob. Vanmorgen na het ontbijt lekker een paar baantjes gezwommen om vervolgens weer eens paar nieuwe Winery's te bezoeken. Echter wij viertjes beginnen zulke wijn snobs te worden dat geen van drie een tweede bezoekje krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven