Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
goedemorgen deze morgen.......

euh....alles gelezen, maar het grootste gedeelte ook alweer kwijt. (sorry)

@Frans, wat Ibbeltje zegt (mooi trouwens, het is een dogeatdog world) is idd een lastige situatie, maar ik zou toch kiezen voor eerlijkheid duurt het langst.....nee heb je en een ja kun je krijgen toch?

@Bluester, GEFELICITEERD!!!!!!!!! mooi he zo'n hartje.....

@Lein, wat een lap tekst! dapper hoor. Maar de zin in geprakte banaan is wel weer weg eigenlijk. Heb afgelopen maandag de augurken meester gemaakt (met boterhamworst) :-D heb eigenlijk steeds bij vlagen dat ik ergens een enorme trek in heb en dan moet en zal het er ook komen. Bij de vorige zwnagerschap had ik een enorme trek in worteltjes met daarom heen salami en een knoflookdipje........of salami met van de cremekaas...hmmmmm momenteel zijn kersen erg favoriet (je krijgt er alleen van die vieze handen van)

misselijk eignelijk ook niet.....tis dat m'n borsten pijn doen en dat er toch echt iets in zit. anders zou ik niet weten dat ik zwanger ben.

voor het schema: 18 juli (weer) een echo (ff een kijkje door het luikje van m'n buikje) en 23 juli weer naar de vk

was mijn bijdragen weer voor vandaag, straks werken met dit bloddy hete weer (BAH!!!!)
Oh ja, ik heb op 10 juli een eerste afspraak bij de VK. Krijg dan helaas nog geen echo....
Oei, Frans, lastig!! Moeilijk om te kiezen zeg, wanneer je het dan vertelt. Sterkte ermee, je zal er wel steeds mee in je hoofd zitten!

Ik voel me trouwens 's avonds zo vreselijk DIK. En dan is m'n buik ook dik. Nu gaat het wel weer.. Maar ik eet idd ook wel iets meer, gewoon omdat als ik dat niet doe, ik erg misselijk word. Maar buik begint nu wel te groeien hoor, merk dat mijn broeken iets strakker worden. Op mijn werk hebben we van die mooie groene zit-als-een-pyjama-pakken aan, maar moet nu toch wel een M hebben hoor, S zit niet lekker meer. (nu niet denken dat ik maatje 36 heb hoor.. Je kan daar beter een maat (of 2) te klein aan doen, anders zwem je er in)

Ik ga weer naar mijn munt-theetje..
Jaaa, het DIKKE gevoel s'avonds is zooo herkenbaar. Echt helemaal niet fijn. Gisteravond had ik alleen de behoefte om te liggen, voelde mij zo opgeblazen.Gelukkig ging het vanochtend weer beter. Leuk he, zwanger zijn?

Nou, ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik steeds meer een band met mijn kindje begin te krijgen. Het idee dat ik een kindje draag, dat in mij groeit (vind ik nog steeds wonderbaarlijk), dat ik mama wordt en manlief papa. Ik hoor zulke mooie verhalen over het moederschap dat ik het nu steeds leuker begin te vinden.

Ik vind zwanger zijn ook wel erg romantisch, ik merk ook wel dat het iets met je relatie doet....
goeiemorgen

ik voel me s'avonds ook enorm dik maar s'morgens is dat gelukkig weer voorbij. Toch kan ik al veel kleding niet meer aan. Mijn zwangerschapsbroeken durf ik nog steeds niet aan.

frans ik hoop dat je de juiste beslissing neemt en wens je daar veel kracht bij.

Ik heb net als Ringel 18 juli weer een echo. Loewz, wil je dat in het schema zetten?

vandaag uitgeslapen. Gisteren late dienst gehad en pas om 1 uur in het nestje.

Met manlief wordt het idd heel romantisch, gezellig en spannend. Hij is superlief en heel attent. Zei gisteren voor de eerste keer in onze relatie (in aug 10 jaar) Je hebt je haar geknipt!

Normaal ziet hij dat nooit en moet ik 10 keer vragen: zie je niet iets aan me? hahahaha.

Hij vindt me misschien ook erg lief omdat ik een kaartje voor Lowlands gehaald heb voor hem. Maar ik denk toch voornamelijk omdat hij het ook heel erg speciaal vind dat ik zijn baby draag.

O, ja mijn schoonouders willen in mei volgend jaar met ons en zwager en schoonzusje naar Lesbos vliegen. Mag een baby van 4 maanden wel mee in het vliegtuig? En hoe zit het met melkpoeder? Weet iemand dit toevallig?

Morgen komt Babyboom er weer op. Ik ga zeker de opname bekijken, want ik moet werken. Maar ik volgde dat altijd op de voet.

Zo tot zover.
Hoi,

Even een update

Ik heb het toch maar verteld. Werd sowieso even apart genomen door de directeur omdat hij volgend jaar wilde bespreken. Ik ga nu weer 2 dagen in een andere groep draaien en ook op een andere school, die wel onder dezelfde organisatie staat. Haha inmiddels heb ik bij alle groepen er al een keer bijgestaan . Ik denk dat ze me op zich wel graag willen houden eigenlijk, maar uiteindelijk toch egoistische keuzes zullen maken. Tja. Maar in ieder geval blijf ik nu tot de kerstvakantie in groep 4 en daarna zouden we wel zien. Nou ja, ik zie het dus inderdaad wel. Het is niet zo dat de banen voor het oprapen liggen in mijn regio helaas. Er zijn juist te weinig banen. Maar invallers zijn altijd nodig en anders ga ik die 2 dagen wel invallen, ook prima.

Ik voel me in ieder geval beter dat ik het gezegd heb. En tuurlijk kun je het juridisch enzo maken om het lange tijd niet te zeggen, maar ik kan dat voor mezelf niet maken. Dus dan maar zo. De rest van mijn collega's vertel ik het nu wel vlak voor de zomervakantie. Dat is over twee weken. Met een beetje geluk heb ik dan ook een echo gehad.

Floortje en Ringel, wat leuk dat jullie veel echo's hebben zeg!

Ik denk dat je met een baby van vier maanden wel kan vliegen hoor. Als je bv geeft, aanleggen tijdens het opstijgen en landen en anders een speentje geven. Ik weet iet precies hoe de regels mbt tot vloeistoffen en babyvoer zijn, maar volgens mij mag je wel die kant en klare pakjes meenemen. Naar Lesbos is een uurtje of 4 vliegen toch?

Wat hebben jullie allemaal lieve mannen zeg! De mijne is op zich ook wel lief, maar niet romantisch ofzo. Ach ja hij troost wel lief als ik weer eens om niks aan het brullen ben

Sjaanie, sorry als je het al gezegd hebt, maar wat voor werk doe jij ook al weer? Ik denk nu dat je iets in een lab doet, maar ik weet het niet zeker meer Omdat je wat over pakken schreef, stel ik me jou nu in zo'n ruimtepak voor

Ringel wortels met salami.. Was jou nu ook degene met dat vieze yoghurtje (waar was dat ook al weer me gecombineerd?)?

Ik heb zoiets eigenlijk niet. Mijn vorige zwangerschap had ik steeds zo'n zin in griesmeel (en dan zelf gemaakt). Maar dat heb ik nog niet zo. Ik heb eigenlijk sowieso niet zo'n honger.

Krijg wel al een dikkere buik. Poeh savonds moet ik soms echt met de knopen open hoor. Oeh dat wordt nog wat
Frans,

Wat goed dat je het verteld hebt. Worst case scenario; stel dat je tot aan de kerstvak kan blijven en daarna niet, dan heb je via het uwv altijd nog recht op een zwangerschaps- en bevallingsuitkering. Voorwaarde is dat je minimaal 10 weken voor aanvang van je zwangerschapsverlof een baan moet hebben gehad. Dus financieel zit je dan in ieder geval prima (voor de duur van je verlof dan).

Zwanger ze verder allemaal!

Doei,
Frans, fijn dat dat eruit is! Zal toch wel een opluchting zijn denk ik.

Meike, ik ben blij te lezen wat jij schrijft. Mijn baan is ook niet helemaal zeker. Geldt voor al mijn collega's en ik weet zeker dat mijn zwangerschap het voor mij persoonlijk niet nog erger zal maken zeg maar. Als het voorbij is, is het voor iedereen voorbij. Sowieso werken we gewoon door tot 31 december, maar wat er daarna gaat gebeuren is nog maar de vraag helaas. Als alles goed gaat heb ik pas begin volgend jaar verlof en dan zit ik dus binnen die 10 weken grens. In mijn verlof zou ik dan op zoek kunnen naar iets anders. Pfoeh, dat stelt weer een beetje gerust. Want moet bekennen dat naast het financiele gedeelte ik ook niet veel zin heb om de hele week met twee kinderen thuis te zitten.

Heb vanochtend heerlijk gedut, maar ben nog steeds moe haha. Wat zal ik blij zijn als die vermoeidheid verdwijnt over een paar weken!

Heb net wat kasten opgeruimd en kwam daarbij het foto album tegen met foto's van de geboorte van zoon. Zo, wat zag ik eruit zeg net na die bevalling! Zie eruit alsof ik 3 jointjes gerookt heb! Helemaal stoned was ik.

(ik vond zoon de mooiste baby ter wereld toen, maar moest wel even slikken net. Denk dat ik maar moet toegeven dat echt alle babies, ook die van mij, wat rimpelig zijn ahum) Heb net even een kleurtje uitgeprobeerd, eens zien wat daarvan geworden is.

Nou, ik ga nog even stofzuigen. Dan ben ik weer nuttig genoeg geweest vandaag.

kleurtje mislukt, volgende keer beter...
Haha, ik heb foto's van toen ik net bevallen was waarop ik helemaal scheel kijk. Leuk....

En ik vond dochter ook de allermooiste baby van de wereld. Dat vond ik echt. En ik dacht nog, dat vinden natuurlijk alle ouders, maar Milena is echt prachtig. Ze had zo'n lief klein neusje enzo. Haha heb pas de foto's zitten kijken en toen zag ik dat Milena voor een baby toch best een grote neus had en ook flapoortjes

Nu vind ik Milena de allermooiste twee jarige die ik ken

Hey Meike, dat is inderdaad fijn, dat ik tijdens mijn verlof iig goed zit!
Haha ja Frans. Ik weet nog dat ik het er toen met mijn man over had. En dat ik heel serieus verkondigde dat natuurlijk alle ouders hun kind de mooiste vinden, maar ons kind was echt mooi. Natuurlijk zei al het bezoek dat we een mooie zoon hadden en toen was het voor mij helemaal bevestigd. Ons kind was echt, serieus waar de mooiste! Grappig hoe dat eigenlijk voor iedereen hetzelfde werkt.
Ben vandaag weer eens doodmoe. En het vervelendste is dat ik na mijn slaapje van 1,5 uur nog meer vermoeid ben. Durf niet eens meer te gaan liggen. Ben ook al sinds 10 mei verkouden. Begint nu zelfs weer erger te worden. Heb totaal geen weerstand dus.

Slik toch wel braaf vit. pillen voor zwangeren maar helaas.

Het is ook zo snikheet!

Vandaag kraamzorg geregeld en bezig geweest met KDV. Heb ik eindelijk een keuze gemaakt doet dat KDV niet aan flexibele opvang. GRRR.

Maar dat is niet zo erg als wat mijn vriendin overkwam. Vandaag was haar geplande keizersnede wegens een volkomen stuit. En wat denk je? Het ging niet door, kind was gedraaid. En ze wilde zo graag vandaag moeder worden. balen dus!

Ach ja, ik heb mijn supervrolijke momenten ook wel hoor.
Pfff het is hier erg benauwd en heb de hele dag erg moeten puffen. Hebben jullie dat dan ook dat je direct denkt dat dat wel zal komen omdat je zwanger bent? Ik dus wel

Heb vandaag op het werk heel veel tijid verkletst want moest natuurlijk in geuren en kleuren vertellen hoe mooi dat rijstekorreltje was. Ik heb het nu al Biaha dus dat wordt nog wat als er straks een baby is.

Frans, wat goed van je dat je het gewoon verteld hebt. Kon me de twijfels wel voorstellen maar heb zelf de ervaring dat open kaart spelen uiteindelijk altijd het beste is. En gelukkig is dat nu voor jou ook het geval.

Ringel, moet erg lachen om jou eetpatroon Niet te geloven zeg...dat kan wat worden de komende maanden

Floor, een eigenzinnige baby dus voor jouw vriendin. Nu ze over de eerste teleurstelling heen is, vind ze het niet fijn om op een natuurlijke manier te bevallen. Toch wel een slimme baby die er op het laatste moment achter komt dat een stuit niet de fijnste manier is.

Meike, wat leuk om te lezen hoe jij je zwangerschap al ervaart en het over een band met je baby hebt.
Hoi hoi,

Nou, ik weet ook even niet wat ik moet doen nu...Vlak voordat ik wist dat ik zwanger was, heb ik mijn baan opgezegd. Ik had het er namelijk niet naar mijn zin en wilde mij verder oriënteren op iets anders. Een week nadat ik mijn ontslag heb ingediend, ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben (geheel overwacht, nu wel blij mee, hoor!). Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was had ik al wel een eerste gesprek voor een andere functie gehad. De uitkomsten hiervan waren positief en er zou een 2e gesprek volgen. Ik wist toen even niet wat te doen, ik zal al in een traject en kwam dus achter de zwangerschap. Ik heb toen besloten dit sollicitatietraject voort te zetten. Je weet namelijk maar nooit, mijn zwangerschap was pril en het kon nog mis gaan. En ik wist natuurlijk ook niet zeker dat ik wel verder zou komen in de procedure. Ik besloot het over mij heen te laten komen en verder in gesprek te blijven voor die leuke functie. Nu, nog een aantal gesprekken later hebben ze aangegeven dat ze mij graag willen hebben en dat ze mij een aanbod gaan doen! Dit is natuurlijk erg fijn om te horen (ben er ergens toch wel trots op dat ik het vertrouwen heb weten te winnen). Maar ik zit nu met een heel dubbel gevoel. Zij willen mij graag hebben, maar weten niet dat ik zwanger ben. Ik wil geen contract tekenen als ze niet weten dat ik zwanger ben. Dus ik wil er vantevoren wel eerlijk over zijn, de keus is dan aan hen. En aan de andere kant, ik heb over een paar weekjes pas een echo, dus weet ook helemaal niet eens zeker of ik een kloppend hartje heb.

Er komt op dit moment echt zoveel op mij af, zie soms door het bomen even het bos niet meer....weet echt even niet wat ik moet doen....
Hey Meike, dat was dus precies mijn dilemma. Lastig he? Nou ja ik heb het dus verteld. Wilde mezelf niet schuldig voelen (en ik weet dat dat niet hoeft, maar ja zo voelde ik het nu eenmaal). Het ergste wat er kon gebeuren is dat ik die baan niet zou krijgen. Nou ja, dan zou ik wel iets anders zoeken.

Maar het is moeilijk he?
Floor, oeh je vriendin zal aan de ene kant teleurgesteld zijn, maar het lijkt me toch wel fijn om het zelf te kunnen gaan proberen.
hoi hoi.....

mijn eetpatroon valt wel mee hoor (gelukkig) het is alleen in deze 1e drie maanden dat ik echt trek krijg in rare combies. Met de 1e zwangerschap ben ik 20 kilo aangekomen (best wel veel en woog op het laatst bijna 100 kilo) maar dat is er allemaal weer af gegaan. (heb net nog een blok kaas zitten weg kauwen) Kraamzorg heb ik nog niet geregeld, wil daarmee wachten tot na de 12 weken...op de 1 of andere manier ben ik toch nog niet helemaal gerustgesteld.....

@Floortje, zou je een gastouderbureau kunnen overwegen. Die is nl een stuk flexibeler dan een creche of Kdv (en kleinschaliger wat voor mij ook een groot plus punt is, los van de flexibele opvang)

ben nu moe, maar kom morgen ergens in de middag wel ergens langshobbelen
Meike, lastig! Is die nieuwe functie op je oude werk of helemaal bij iets nieuws? Ik denk dat ik het bij het arbeidsvoorwaardengesprek wél zou zeggen. Maar het ligt ook een beetje aan het soort werk waarvoor je solliciteert. Als jij de enige bent in die functie bij dat bedrijf en collega's je werk niet zomaar even kunnen opvangen, vind ik het anders dan wanneer jij een van de velen bent en jij makkelijk vervangbaar bent.

Gaan jullie eigenlijk nog op vakantie deze zomer? Lein, jij bent net terug, waar ben je geweest?

Wij gaan over drie weken kamperen in Frankrijk. We hebben net een nieuwe zes!persoonstent. We hebben al een weekendje proefgekampeerd en dat ging helemaal goed.

Frans, hoe kom jij aan die mooie naam van je dochter? Ik ken namelijk een kinderboek met die naam erin.
Goeiemorgen!

Floortje, wat jammer voor je vriendin. Maar goed, het is toch ook veel fijner om op de natuurlijke manier te bevallen. Daar zal ze achteraf echt veel minder last van hebben!

Meike, moeilijk hoor. Even afwachten wat hun aanbod is. In het geval van een nieuwe baan zou ik het wel zeggen. Dan begin je gelijk met een basis van eerlijkheid. Als het redelijke mensen zijn zullen ze het denk ik erg waarderen dat je eerlijk bent waar dat eigenlijk niet hoeft. Als ze je niet aannemen om die reden weet je gelijk dat je daar waarschijnlijk ook niet wilt werken toch? Heb je wel geen baan, maar goed.

Ik heb gisteren ook een uitspatting gehad. Heb man zowat gesmeekt om bij de supermarkt yoghurtijs te halen. En hoe cliche, ik eet heel veel augurken de laatste tijd! Verder niet zo heel veel honger eigenlijk. Wel eet ik de hele dag door steeds kleine beetjes tegen de misselijkheid. Maar daarvoor heb ik volkorencrackers gekocht zodat ik daar tussen de maaltijden door op kan knagen.

Ik begin nu met ongeveer 7 kilo meer dan de vorige keer. Baal ik best wel van, want dat betekent dat ik straks zo'n 15 kilo zwaarder zal zijn dan voor mijn eerste zwangerschap. Moet er flink aan gaan trekken als deze baby err eenmaal uit is! Wil echt gewoon weer op mijn 67 kilo komen! ( Nu dus 74, 75 kilo ongeveer)

Wij zijn een paar weken geleden tegelijk met Lein weggeweest. In september staat er nog een weekje op de planning. Weet nog niet wat we dan precies gaan doen, even kijken hoe ik me dan voel ook. Ik moet namelijk rijden, want manlief heef geen rijbewijs. Haha, volwassen vent van 33 jaar en hij is sinds een paar weken pas bezig met rijlessen!!!!

Trouwens, Lein, hoe was het bij de vk? Alles goed gegaan? Ik mag volgende week eindelijk. Zie alleen een beetje op tegen het bloedprikken. Bij de vorige keer bloedprikken had ik drie weken lang een stijve arm, omdat ik hem zo gespannen had gehouden. Haha, na mijn bevalling kreeg ik nog een prik in mijn been met het een of ander om weer wat weeen op te wekken voor de placenta. Ik heb heel hard NEE geroepen! Had ik er net een heel kind uit geperst, was ik nog bang voor een naaldje! Dat wordt wat volgende week.

Nou, ik ben weer een paar keer flink afgedwaald. Heb een behoorlijk boekwerk getypt volgens mij. Ik ga me ook maar eens aankleden, ga zo even bij mijn moeder langs.

Tot gauw!
Toch even een vraagje.

Hier zijn ook al een aantal vrouwen die nu in verwachting van de 2e zijn.

Ik ben sinds ik zwanger ben zo onzeker en ook zo bang dat het fout gaat.

Nu werd ik vanochtend wakker van een stekende pijn net boven mijn schaambeen.

Naar even wat met mijn benen te hebben bewogen ging de pijn weg.

Maar nu weer zo onzeker.

Ik heb volgende week weer een echo dus hoop maar dat die goed is.

Ook heb ik de meest vreemde dromen.

Ik zit nu in mijn 7e week.

Zijn er meer vrouwen die daar last van hebben of hebben gehad tijdens hun eerste zwangerschap?

Liefs Kim
Hoi!

Steken en krampjes horen erbij. Als het weer weg is gegaan, zou ik me geen zorgen maken. Ik heb regelmatig krampjes en ook het gevoel dat mijn bekken wat losser zit, dat moet af en toe weer even terugklikken . Ook als ik bv ingehouden nies doet dat zeer. Maar dat was de vorige keer ook allemaal. Het wordt dus echt afwachten tot de echo. Geen zorgen maken om steken en krampjes dus!

Ringel, ik heb ook nog geen kraamzorg en kdv geregeld hoor. Ik wil ook wachten tot de echo. Toch ook niet helemaal zeker.

Ik ben vorige zwangerschap 13 kilo aangekomen, waarvan er nu nog 10 zitten. Bah. Ik wil n dus ook echt niet teveel aankomen. Tot nu toe gaat dat wel lekker, door al dat gekots, is er nog nix bij . Ik heb wel steeds zin in op zich normale dingen, maar dan op een gek tijdstip. Nu zit ik bv echt te kwijlen bij het idee dat ik strax een kopje tomatensoep ga eten .

Ibbeltje, welk boekje is dat? Dat vind ik wel leuk eigenlijk. Mijn man heeft familie in Slovenie en Milena is vernoemd naar zijn oma. Ik hou wel van vernoemen, ze heet dan ook voluit Milena Maria Elisabeth, naar mans oma, mans moeder en mijn moeder. Nu vonden we dat wel allemaal mooie namen hoor, anders hadden we het niet gedaan denk ik.

Wij gaan als het goed is op vakantie naar Slovenie. We moeten even afwachten hoe het met schoonpapa gaat, want die is ziek.

Biaha, haha augurken zijn idd cliche. Oeh ik moet erg echt niet aan denken zeg!

Oeh en dat je zo'n last had van het bloedprikken. Ik heb er gelukkig niet zo'n probleem mee. Wel met het op de weegschaal staan, bleh. Ik had trouwens na mijn bevalling ook zo'n prikje in mijn bovenbeen gehad voor de placenta.
Bedankt voor je reactie Frans.

Zal maar gewoon afwachten meer kan ik nu toch niet.

Wel grappig dat er veel vrouwen zin hebben in ander eten.

Ik heb daar nog niet zoveel last van.

Alleen beetje zelfde als Frans op rare tijden zin in iets.

Ook heb ik kraamzorg nog niet geregeld wil net als de meesten wachten tot de 12e week.

Wel doe ik mee aan moeders voor moeders.
Frans, google maar eens op Per Nilsson, Zweedse jeugdromandschrijver. Hij schrijft puberboeken, in in ieder geval drie boeken van hem komt het personage Milena voor, volgens mij is zij Kroatisch in zijn boeken.

Moeders voor moeders heb ik de vorige keer aan meegedaan. Maar in tegenstelling tot wat op hun site staat werden bij mij de kratten helemaal niet discreet opgehaald, maar gewoon voor de deur buiten van de flat neergezet. Daar moest ik dus ook de volle kratten neerzetten, lekker dan... En ik heb drie keer moeten bellen voor mijn cadeau, nooit gekregen. Dat mens dat langskwam deed ronduit onbeschoft, feliciteerde me niet eens, dus ik doe niet meer mee.
Nou ik ben gisteren wezen bloedprikken en het voel me best mee eigenlijk......vertelde ook dat ik eigenlijk een enorme schijtlijster ben en best bang voor een prikje. Die mevrouw zat toch een eind tegen me aan te lullen, heb er helemaal niks van gemekrt! (nou ja het zetten van het prikje) en met 3 buisjes was het klaar.

nu ff met meisje op schoot.....vandaag vertelde 1 van beste vriendinnetjes dat ze ook al 8 weken zwanger is! zoooooo gaaf, we lopen dus bijna gelijk op. komende dinsdag heeft ze termijn echo......(je schrijft toch niet al hier he?) zo grappig dat ze een week later dan ik is uitgerekend!

meisje heeft haar lakschoentjes gevonden, is echt een meisje altijd m'n make up jatten en met "meisjes" schoenen rond paraderen....tis gewoon aangeboren.

ga nu stioppen en proberen om meisje een tuk te laten doen...kan ik zelf ook nog ff plat.
@lbbeltje dat is ook niet netjes dan.

Ze is afgelopen maandag hier geweest en heb meteen alles gekregen ook kado enzo.

En kon de bussen hier op laten halen maar dat wou ik zelf niet.

Er zit een ophaal punt zon 300 meter hier vandaan dus dat is wel te doen voor mij.

Zolang het goed gaat doe ik gewoon mee ik spaar ik wat ik kan.

Doe het wel alleen thuis.
Hoi Meike, kan me je dillema wel voorstellen. In je verhaal zeg je het eigenlijk zelf al...je wilt het contract niet tekenen als ze niet weten dat je zwanger bent. Ik denk ook dat je erop moet vertrouwen dat ze je graag willen om wie je bent en dat ze deze zwangerschap dus zullen accepteren. Als je het niet verteld en je vertelt het snel na tekening van het contract (ze zullen het natuurlijk aan je zien) dan kun je in een situatie terecht komen waarin het vertrouwen geschaadt is en dat is ook geen fijne situatie om in te werken. Maar het blijft natuurlijk een moeilijk dillema.

Bij mij ging de afspraak met Moeders voor Moeders ook heel goed en kreeg het gevoel dat ze heel discreet met de situatie omgaan en mij werden de kado's direct gegeven. Had van mij trouwens niet gehoeven maar vond het erg attent.

Vandaag vroeg de receptioniste of ik zwanger was want ze kon het aan me zien. Nou zeg...en ik maar denken dat er weinig veranderd was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven