loom armbandjes

28-04-2014 20:29 134 berichten
Mijn dochter wil graag armbandjes maken met die gekleurde elastiekjes.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Heeft ze zo'n groot bord nodig? Of juist een kleintje? Ik hoorde iemand over een soort haaknaalden...

Elastiekjes schijn je ook bij de Action te kunnen kopen, is dat wat?

Kortom wie behoedt mij voor een miskoop.
Alle reacties Link kopieren
Ga gewoon naar de Action.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Even wat plaatjes.

Dit is dus een groot bord.

of een kleine

quote:Fame schreef op 28 april 2014 @ 20:30:

Ga gewoon naar de Action.Ik dacht dat ze daar alleen elastiekjes verkochten, maar dus ook van die borden?
Koop gewoon een basispakket bij de Intertoys/BartSmit/Blokker van Fun Loom. Voor een tientje zit daarin een groot bord, haaknaald, elastiekjes en sluitinkjes. Op internet vind je tig filmpjes met voorbeelden. Dat kleine ding is leuk maar daar kun je maar 1 soort van maken en kun je het beste vergelijken met punniken. Met dat plankje (de loom) kun je onwijs leuke dingen maken.

of zoiets?
Bij de Action hier verkopen ze trouwens geen elastiekjes.
Bij de action verkopen ze hem niet meer, is uit het assortiment.

bart smit 10 euro lang recht bord

En 5 euro halve maan loom

en pipoos heeft ook elastiekjes
Hoe oud zijn jullie kinderen? Mijn dochter is 7, maar ze is wel handig.
Halve maan loom??????

En Pipoos inderdaad voor de elastiekjes.
Ik ga eens kijken bij de Bart Smit voor een groot bord denk ik.

Laatst stonden ze op de markt ook met die dozen. Dat zal toch wel hetzelfde zijn als de BS?
quote:bubbelwijn schreef op 28 april 2014 @ 20:39:

Hoe oud zijn jullie kinderen? Mijn dochter is 7, maar ze is wel handig.

7,5 jaar is ze. De basisarmbandjes (inclusief kralen) kan ze zelfstandig. De moeilijker wil ik nog weleens bij helpen.

En 's-avonds is de loom voor mij......
Pipoos ken ik niet. Wat is dat voor winkel?
quote:Gravinnetje schreef op 28 april 2014 @ 20:41:

[...]

7,5 jaar is ze. De basisarmbandjes (inclusief kralen) kan ze zelfstandig. De moeilijker wil ik nog weleens bij helpen.

En 's-avonds is de loom voor mij......
Google is your best friend. Kan ook online shoppen.
quote:bubbelwijn schreef op 28 april 2014 @ 20:41:

Pipoos ken ik niet. Wat is dat voor winkel?Een hobbywinkel, wel een prijzige.
In de grote steden bij claire's kan je de elastiekjes ook kopen. Pipoos heeft nu een actie 5 zakjes halen 4 betalen a 1,95 per zakje. De set van de blokker zijn vier rijen met 15 pinnetjes op een "vast" stuk. Je hebt ook looms die los zitten. Dat zijn vaak 3 rijen van 13 pinnetjes die meer open zijn aan de onderkant wat handiger is voor het haken. Deze 3 riien zitten met dwarsstukken aan elkaar zodat je ze ook kan verschuiven. Ik heb ze allebei en vind dat laatste fijner als je de charms maakt omdat je dan vaak veel elastiekjes op 1 pin hebt
Ik wil ook een pipoos!
Pipoos heeft een webshop volgens mij.
En Google even op mirrorbeads in pijnacker. 100 voor 1 euro
quote:katrien1974 schreef op 28 april 2014 @ 20:46:

In de grote steden bij claire's kan je de elastiekjes ook kopen. Pipoos heeft nu een actie 5 zakjes halen 4 betalen a 1,95 per zakje. De set van de blokker zijn vier rijen met 15 pinnetjes op een "vast" stuk. Je hebt ook looms die los zitten. Dat zijn vaak 3 rijen van 13 pinnetjes die meer open zijn aan de onderkant wat handiger is voor het haken. Deze 3 riien zitten met dwarsstukken aan elkaar zodat je ze ook kan verschuiven. Ik heb ze allebei en vind dat laatste fijner als je de charms maakt omdat je dan vaak veel elastiekjes op 1 pin hebtDit vind ik nog best ingewikkeld klinken.
Valt wel mee hoor. Als je op you tube kijkt hebben ze bijna allemaal de doorzichtige loom. Dat is de losse en die is het prettigst.
Hier bij de Action liggen nog zakken vol met elastiekjes!

Zou je een complete bejaardensoos ( lees Vivasoos) mee kunnen versieren.
Katrien heb je een plaatje van een "losse" loom? Want ik heb werkelijk geen idee.
Die je net plaatst Is de juiste. Dit is de "losse" loom met 13 pinnen. Hier kan je de meeste creaties mee maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven