loom armbandjes

28-04-2014 20:29 134 berichten
Mijn dochter wil graag armbandjes maken met die gekleurde elastiekjes.

Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Heeft ze zo'n groot bord nodig? Of juist een kleintje? Ik hoorde iemand over een soort haaknaalden...

Elastiekjes schijn je ook bij de Action te kunnen kopen, is dat wat?

Kortom wie behoedt mij voor een miskoop.
Alle reacties Link kopieren
Ok troelalaatje ga ik woensdag gelijk kijken
Wat maken jullie er dan mee?

Op een gegeven moment heb je toch wel genoeg elastieken armbandjes...
Ok, dan ga ik daar naar op zoek. Dank je.
quote:riannerianne schreef op 28 april 2014 @ 21:35:

Op een gegeven moment heb je toch wel genoeg elastieken armbandjes...

Als je heel handig bent kan je er ook figuurtjes mee maken. Op internet zie ik plaatjes van kuikentjes en pandaberen.

Maar dat is voor mij nog een heleboel bruggen te ver hoor.
Ik heb de halve dierentuin al gemaakt. Het is grappig maar nou niet echt mooi of zo. Dochter van 9 vindt het geweldig en die maakt sieraden. Zelfs de disneyfiguren staan op

Youtube.

Als je het stap voor stap nadoet is het niet moeilijk hoor
Oh wat leuk dit!
quote:riannerianne schreef op 28 april 2014 @ 21:35:

Op een gegeven moment heb je toch wel genoeg elastieken armbandjes...Daarom waren er ook zoveel te koop op de oranjemarkt ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vind dit leuk!! Welke basisset kan ik het beste nemen? Iemand een linkje van bv bart Smit ofzo wat goed is? Ik snap niks van Katrien haar uitleg en ik zie van bubbelwijn alleen het eerste plaatje, van de grote plaat zeg maar. Is die goed?

Ik heb gisteren deze gekocht voor dochter bij Intertoys voor ¤ 6,99. Bevat zo'n bord zoals Bubbelwijn hierboven plaatst en 600 elastiekjes, sluitingen en een haaknaald.

Elastiekjes waren daar ¤ 0,99 per zakje
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Huh? Op de website is die 9,99. Maar ik ga binnenkort maar eens in de stad kijken.
Ja zag ik ook. In de winkel stonden ze op zo'n aktiedisplay.
De loom op het plaatje van bubbelwijn is het handigst. Die witte zoals het laatste plaatje zit vast. Is een grote plastic plaat en echt niet handig. Vaak moet je diep met je haak naald en ik merk dat dat met die grote witte plaat niet gaat.

Op het eerste plaatje van bubbelwijn is de loom doorzichtig. Dit zijn drie plasti rijen van elk 13 pinnetjes die met een soort dwarsbalkjes aan elkaar geklikt worden. Die kan je dus ook verschuiven. Als je op YouTube een willekeurig filmpje bekijkt hebben ze die allemaal. Zoek maar op eveline maureen. Ik heb ze allebeinen vind die laatste gewoon handiger met name voor het maken van charms
Oh, dan hebben we dus niet die van 't plaatje want wij hebben hetzelfde als 't plaatje van Bubbelwijn. Daarom waarschijnlijk ¤6,99.
Oja, op 't doosje dat wij hebben staat 6+ en op mijn foto 8+. Verkeerde gepost dus.
Ah oke, zo'n doorzichtige dus zoals in de post van Bubbelwijn waar onder staat "dit is dus een groot bord". Plaatje van het kleine bord eronder zie ik niet
Ik bedoel het plaatje dat bubbelwijn gepost heeft op 28-4 om 20.34 het eerste plaatje. Die is doorzichtig en het plaatje dat gatti plaatste is een soort bord met pinnen
Nee het tweede plaatje

Doet het bij mij ook niet
Dan hebben we het over hetzelfde plaatje. ik ga op zoek naar zo 1!
Pipoos heeft hem. Mirrorbeads heeft hem. Blokker en intertoys hebbe die andere. Die is niet slecht hoor mijn dochter zweert bij die maar ik vind de andere lekkerder werken omdat je vaak heel veel elastiekjes om een pinnetje hebt
http://www.bartsmit.com/S ... e&searchSource=Q&pageView

de halve maan loom is bij de bart smit. 4,99 als je er 2 tegen elkaar aan zet heb je een rondje.

weet niet of het nou makkelijk werkt.

ikzelf heb de loom van de action.

nu hebben ze bij de action alleen elastiekjes voor 0,79 in glitter, geur en multicolor!!!
Ik dacht ik gebruik dit topic even, hoef ik geen nieuwe aan te maken

Ik zit al een paar dagen tutorials te kijken en zit er aan te denken om toch ook een loom aan te schaffen. Ik wil er een die je kunt verzetten zoals de originele en dus geen vaste plaat en had er een gevonden bij intertoys voor 6,99. Maar ik vraag me af of die stevig genoeg is want volgens mij staat er soms best veel spanning op die pinnetjes en of je hem ook op dezelfde standen kan verzetten als de originele.
Ik wil toch even reageren op deze topic, er zit veel verschil in de looms. Zoals al gezegd tussen de witte en de transparante, maar ook die van de action (als ze nog te krijgen zijn) zitten soms haaltjes aan de pennen waardoor de elastiekjes kunnen knappen. De elastiekjes zijn altijd goed, merk maak niet uit. Ze zijn allemaal latex vrij en zolang ze niet te veel in de zon liggen verkleuren en drogen ze niet uit.

Ik heb zelf de voorkeur van de [spam]

google maar eens op [spam] startpakket en je vind de iets betere, zijn alleen vanaf 12,49

of ga voor de loom bands startset en kijk na de rainbowloomset, die beginnen vanaf ongeveer 10 euro.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 12-05-2014 15:05
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd
Bart Smit voor 5 euro een bord, de haaknaald en paar 100 elastiekjes.

Ik heb extra elastiekjes besteld op Amazon.de...
quote:happymama3 schreef op 29 april 2014 @ 18:45:

http://www.bartsmit.com/S ... e&searchSource=Q&pageView

de halve maan loom is bij de bart smit. 4,99 als je er 2 tegen elkaar aan zet heb je een rondje.

weet niet of het nou makkelijk werkt.

ikzelf heb de loom van de action.

nu hebben ze bij de action alleen elastiekjes voor 0,79 in glitter, geur en multicolor!!!Werkt prima, wij hebben hem ook.
quote:toinny schreef op 03 mei 2014 @ 23:35:

Ik wil toch even reageren op deze topic, er zit veel verschil in de looms. Zoals al gezegd tussen de witte en de transparante, maar ook die van de action (als ze nog te krijgen zijn) zitten soms haaltjes aan de pennen waardoor de elastiekjes kunnen knappen. De elastiekjes zijn altijd goed, merk maak niet uit. Ze zijn allemaal latex vrij en zolang ze niet te veel in de zon liggen verkleuren en drogen ze niet uit.

Ik heb zelf de voorkeur van de band-it!,

google maar eens op band-it! startpakket en je vind de iets betere, zijn alleen vanaf 12,49

of ga voor de loom bands startset en kijk na de rainbowloomset, die beginnen vanaf ongeveer 10 euro.Geen haakjes aan die goedkope van de Bart Smit, effe gevoeld net.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven