Bar Toooooo Much *167*
donderdag 3 juli 2008 om 10:58
I'll light the fire
You put the flowers in the vase
That you bought today
Staring at the fire
For hours and hours
While I listen to you
Play your love songs
All night long for me
Only for me
Come to me now
And rest your head for just five minutes
Everything is good
Such a cosy room
The windows are illuminated
By the sunshine through them
Fiery gems for you
Only for you
Our house is a very, very fine house
With two cats in the yard
Life used to be so hard
Now everything is easy
'Cause of you
And our la,la,la, la,la etc
And our
I'll light the fire
And you place the flowers in the jar
That you bought today
You put the flowers in the vase
That you bought today
Staring at the fire
For hours and hours
While I listen to you
Play your love songs
All night long for me
Only for me
Come to me now
And rest your head for just five minutes
Everything is good
Such a cosy room
The windows are illuminated
By the sunshine through them
Fiery gems for you
Only for you
Our house is a very, very fine house
With two cats in the yard
Life used to be so hard
Now everything is easy
'Cause of you
And our la,la,la, la,la etc
And our
I'll light the fire
And you place the flowers in the jar
That you bought today
donderdag 3 juli 2008 om 11:36
donderdag 3 juli 2008 om 11:37
Ik meld twee kinderen aan voor het vervelende-kinderen-huis. Ze vallen momenteel alles mee, maar ja, dat kan niet duren natuurlijk. Dus om dat voor te zijn............
Ze zijn gek op katten, planten bewateren vinden ze dan weer minder.
Goedemorgen trouwens. Wat zijn jullie matineus.
Ze zijn gek op katten, planten bewateren vinden ze dan weer minder.
Goedemorgen trouwens. Wat zijn jullie matineus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 3 juli 2008 om 11:39

donderdag 3 juli 2008 om 11:46
quote:Helaholalalala schreef op 03 juli 2008 @ 11:43:
Uit onmacht tuuk, Mik Andere ouders slaan hun kinderen verrot uit onmacht..... Sja, dan maar een kamer overhoop!Mijn kinderen halen zelf hun kamer wel overhoop. Daarom sla ik zo vaak.......... Wel op de billen tuuk.............
Uit onmacht tuuk, Mik Andere ouders slaan hun kinderen verrot uit onmacht..... Sja, dan maar een kamer overhoop!Mijn kinderen halen zelf hun kamer wel overhoop. Daarom sla ik zo vaak.......... Wel op de billen tuuk.............
David Dunning
David Dunning
donderdag 3 juli 2008 om 11:48

donderdag 3 juli 2008 om 11:50
Ook flauw dat je zoon je schoenen niet aan mag.....
De kamer van dochter 1 is ook altijd, echt altijd een puinhoop. Dat interesseert mij verder niets maar wel dat wij hier beneden een tekort aan glazen, serviesgoed e.d. en aan handdoeken oplopen door haar gekloot!
Ze heeft een huisstofallergie, dus speciale hoes, kussen, eigen stofzuiger, kat van dochter 3 de deur uit gedaan. Nâh, je wilt niet weten hoe goor het daar op zolder is.
Dus ik heb nog even geholpen door alle spullen uit haar kast bij de kleren, schoon dan wel vies, op de grond te gooien en ook alle zooi van haar bed erbij.
Mèn, wat was ik pissig!!
De kamer van dochter 1 is ook altijd, echt altijd een puinhoop. Dat interesseert mij verder niets maar wel dat wij hier beneden een tekort aan glazen, serviesgoed e.d. en aan handdoeken oplopen door haar gekloot!
Ze heeft een huisstofallergie, dus speciale hoes, kussen, eigen stofzuiger, kat van dochter 3 de deur uit gedaan. Nâh, je wilt niet weten hoe goor het daar op zolder is.
Dus ik heb nog even geholpen door alle spullen uit haar kast bij de kleren, schoon dan wel vies, op de grond te gooien en ook alle zooi van haar bed erbij.
Mèn, wat was ik pissig!!
donderdag 3 juli 2008 om 11:53
Oeh op serviesgoed en handdoeken na klinkt dochter 1 wel een beetje als ik in de puberteit. MIjn kamer was altijd een puinzooi, alleen had ik geen allergie.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk was als mijn moeder dan alle zooi op mijn bed mikte om ervoor te zorgen dat ik ging opruimen, pakte alles aan gooide het zo weer op de grond
Moet eerlijk zeggen dat ik niet onder de indruk was als mijn moeder dan alle zooi op mijn bed mikte om ervoor te zorgen dat ik ging opruimen, pakte alles aan gooide het zo weer op de grond

vrijdag 4 juli 2008 om 09:32
Goedemorgen.
Yet, waar haal je die leuke smiley nou vandaan?
Pfffffffffffffffffffffft, de kinderen zijn tot middernacht bezig geweest om te bedenken wie waar ging slapen. Moet echt de teugels weer wat aantrekken.
Maar nu eerst: decaf.
Yet, waar haal je die leuke smiley nou vandaan?
Pfffffffffffffffffffffft, de kinderen zijn tot middernacht bezig geweest om te bedenken wie waar ging slapen. Moet echt de teugels weer wat aantrekken.
Maar nu eerst: decaf.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 4 juli 2008 om 10:07
vrijdag 4 juli 2008 om 10:11
hoi
tsja, die smiley, gewoon via Gem. Had hem ooit ergens gezien en kon hem gelukkig vrij snel vinden. Bij de eerste poging 'bye cry smiley' vond ik dit trieste gevalletje maar de tweede poging 'farewell smiley' was meteen raak.
Dus.
Oh nee, geen dus meer.
Da's is een vervelend stopwoordje.
Moet ik mee stoppen.
Dus.
tsja, die smiley, gewoon via Gem. Had hem ooit ergens gezien en kon hem gelukkig vrij snel vinden. Bij de eerste poging 'bye cry smiley' vond ik dit trieste gevalletje maar de tweede poging 'farewell smiley' was meteen raak.
Dus.
Oh nee, geen dus meer.
Da's is een vervelend stopwoordje.
Moet ik mee stoppen.
Dus.
vrijdag 4 juli 2008 om 10:37