Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Jane, wat wil jij nu diep van binnen met jouw leven?

Zie jij nog ruimte om samen met jouw man de veranderingen

die jij nodig hebt om voor jouw gevoel jullie relatie

weer aan te kunnen door te zetten?

Jij hebt voor jezelf erkent dat jij verliefd op jouw minnaar bent

en dat dat gevoel niet tot een leuk leven samen kan leiden.

Wat voor duidelijkheid heb jij dan nog van hem nodig??
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:barbarella70 schreef op 30 april 2014 @ 10:46:

Wat een generalisatie. Er zijn zat singles die dat best kunnen scheiden, liefde en lust.Bepaalde leeftijdscategorieën zullen dat inderdaad heel goed kunnen, mijn 'ervaring' is dat een 40+ vrouw toch iedere strohalm vastgrijpt
quote:Heeeidi schreef op 30 april 2014 @ 08:43:

.

Pacht is overgemaakt, over 24 uur heb ik de sleutel in handen!!! Shit, shit, shit.

Superspannend! Wanneer wil je open gaan?

@ Jane, ik heb je teruggepbt.
Nieuwkomertje, natuurlijk heeft jouw vrijgezelle minnaar ook seks met anderen.

Waarom zou hij die kans laten liggen?

Als jij jezelf met het idee van andere vrouwen in zijn bed gek zit te maken

verbreek jouw seksrelatie dan voor jouw eigen welzijn.
Was jij die strohalm Area51?
quote:margotttt schreef op 30 april 2014 @ 10:52:

[...]

Een kick? Het samen delen van het geheim dat je je partner bedriegt? Nou, dat heb ik dus helemaal niet. Het is niet iets waar ik trots op ben.Je vult het ook anders in dan ik bedoel
koekies zijn lekker
quote:margotttt schreef op 30 april 2014 @ 11:05:

Was jij die strohalm Area51?Ik heb het haar niet rechtstreeks gevraagd, maar alles wees er wel op
quote:ano*k schreef op 30 april 2014 @ 09:38:

Een fijne vibrator doet ook wonderen hoor Barb Leukkkk, heb inmiddels wel begrepen dat mijn dates een vleselijk vervanging van de plastic en batterij vretende apparatuur graag zien komen.. en de inhoud ook
quote:highlander schreef op 30 april 2014 @ 10:55:

Jane, wat wil jij nu diep van binnen met jouw leven?

Zie jij nog ruimte om samen met jouw man de veranderingen

die jij nodig hebt om voor jouw gevoel jullie relatie

weer aan te kunnen door te zetten?

Jij hebt voor jezelf erkent dat jij verliefd op jouw minnaar bent

en dat dat gevoel niet tot een leuk leven samen kan leiden.

Wat voor duidelijkheid heb jij dan nog van hem nodig??

Op dit moment zie ik die ruimte niet meer hl. Daar hebben man en ik het gisteren over gehad.

Wat voor duidelijkheid ik verder nog van jager nodig heb weet ik ook niet zo goed. Ik wil gewoon graag weten hoe hij er nu in staat denk ik.
quote:highlander schreef op 30 april 2014 @ 11:04:

Nieuwkomertje, natuurlijk heeft jouw vrijgezelle minnaar ook seks met anderen.

Waarom zou hij die kans laten liggen?

Als jij jezelf met het idee van andere vrouwen in zijn bed gek zit te maken

verbreek jouw seksrelatie dan voor jouw eigen welzijn.Dat lijkt me ook het verstandigste. Ik doe steeds alsof het me geen moer kan schelen maar het valt me steeds zwaarder die schijn op te houden. Ik denk er teveel over na en ik word stilletjes aan gek van mijn eigen gedachten.
quote:area51 schreef op 30 april 2014 @ 10:25:

[...]

Klopt, want zodra één van de twee beschikbaar is komen er problemen. Zelf meegemaakt...

Dat lijkt mij dus ook. Ik ben ook blij (klinkt misschien gek) dat we allebei een nr1 hebben en niet maar 1 van ons. Ik zou het trouwens niet leuk vinden als hij meerdere minnaressen zou hebben, er waarschijnlijk zelfs mee kappen. Zo ben ik dan weer wel (al eerder gezegd volgens mij trouwens). Maar gelukkig speelt dat niet in onze situatie.

Ander item:nr2 is bijna jarig. Doen jullie daar iets aan? In de zin van hem/haar iets geven als jullie er voor of er na daten? (behalve jezelf dan). Tips? Nog niet meegemaakt namelijk. Daten pas weer sinds oktober.
quote:area51 schreef op 30 april 2014 @ 10:58:Bepaalde leeftijdscategorieën zullen dat inderdaad heel goed kunnen, mijn 'ervaring' is dat een 40+ vrouw toch iedere strohalm vastgrijptMijn ervaring is anders.

Verschillende van mijn platonische vriendinnen zijn alleenstaande vrouwen van 40+.

Zij zitten helemaal niet op een vaste partner te wachten.

Ik denk dat het vastklampen onafhankelijk is van leeftijd en

wel afhankelijk is van hoe hoog het gevoel van eigenwaarde is dat die vrouw heeft.

Hoe lager haar gevoel van eigenwaarde hoe meer zij denkt dat

haar geluk afhankelijk is van het hebben van iemand.

Zij maakt zichzelf dan afhankelijk van de aandacht van een ander

om lekker in haar eigen vel te zitten.

Zodra zij geen aandacht heeft heeft zij de neiging zich waardeloos te voelen.

Hoe hoger haar gevoel van eigenwaarde hoe meer zij denkt dat zij

met zichzelf alleen ook een gelukkig leven kan hebben.

Zij heeft dan geen ander nodig om zichzelf met aandacht te kunnen verzorgen

en ziet de aandacht van een ander als toegevoegde waarde voor haar leven.
quote:lotje_42 schreef op 30 april 2014 @ 11:15:

[...]

Dat lijkt mij dus ook. Ik ben ook blij (klinkt misschien gek) dat we allebei een nr1 hebben en niet maar 1 van ons. Ik zou het trouwens niet leuk vinden als hij meerdere minnaressen zou hebben, er waarschijnlijk zelfs mee kappen. Zo ben ik dan weer wel (al eerder gezegd volgens mij trouwens). Maar gelukkig speelt dat niet in onze situatie.

Ander item:nr2 is bijna jarig. Doen jullie daar iets aan? In de zin van hem/haar iets geven als jullie er voor of er na daten? (behalve jezelf dan). Tips? Nog niet meegemaakt namelijk. Daten pas weer sinds oktober. Koop hem een klein kadootje. Bedenkt iets dat hij makkelijk thuis kan verbergen. Mss iets praktisch, een pen ofzo. Een kleine attentie van iemand krijgen is altijd leuk.
Ik zeg het niet goed...

"een 40+ vrouw die net uit een relatie komt en gedumpt is door haar echtgenoot na bijna 20jaar huwelijk en 2 kinderen baren zal iedere strohalm vastgrijpen"
quote:nieuwkomertje schreef op 30 april 2014 @ 11:20:

[...]

Koop hem een klein kadootje. Bedenkt iets dat hij makkelijk thuis kan verbergen. Mss iets praktisch, een pen ofzo. Een kleine attentie van iemand krijgen is altijd leuk.Beter is dat je hem verrast denk ik met iets leuks regelen (dagje uit etc) of een spannend setje/pakje voor jezelf. Een cadeautje heeft nogal de kans uitgelegd te moeten worden thuis
koekies zijn lekker
Highlander is me voor, ik denk ook niet dat de leeftijd er mee te maken heeft dat een vrouw zich vastklampt. Eigenwaarde en onafhankelijkheid zorgen ervoor dat een single vrouw zich helemaal niet hoeft vast te klampen, juist misschien een gebonden minnaar wel handig vindt, omdat hij niets meer van haar verwacht dan alleen seks.

Edit: ik lees nu de post van area, en ja, dat denk ik ook wel.
quote:dymo9 schreef op 30 april 2014 @ 11:24:

Highlander is me voor, ik denk ook niet dat de leeftijd er mee te maken heeft dat een vrouw zich vastklampt. Eigenwaarde en onafhankelijkheid zorgen ervoor dat een single vrouw zich helemaal niet hoeft vast te klampen, juist misschien een gebonden minnaar wel handig vindt, omdat hij niets meer van haar verwacht dan alleen seks.Indeed. Gedumpt of niet, kids of niet. Dat jij toevallig die ervaring hebt, wil niet zeggen dat dat de standaard is.
quote:area51 schreef op 30 april 2014 @ 11:22:

Ik zeg het niet goed...

"een 40+ vrouw die net uit een relatie komt en gedumpt is door haar echtgenoot na bijna 20jaar huwelijk en 2 kinderen baren zal iedere strohalm vastgrijpen"

Er lopen veel vrijgezelle 40+ mannen die ook op zoek zijn naar een strohalm.

Ik ken ook veel 40+ vrouwen die heel gelukkig zijn met hun vrijgezelle leven.
quote:barbarella70 schreef op 30 april 2014 @ 10:19:

Ik zou dat dus nooit vragen. Gaat me geen donder aan. Wat heb je aan die informatie? Je zou het je niet eens af moeten vragen.

Hoezo gaat je dat geen donder aan. Hij stopt zijn snikkel in jou, mag je dan niet weten waar die nog meer in gaat?

De vraag is volgens mij meer of je dat wel wil weten. Vraag nooit dingen waarvan je het antwoord niet wil weten.

Persoonlijk wil ik het wel weten of ik 1 van de vele ben. Niet dat het mij wat uit maakt, maar ik weet wel graag waar ik sta en met hoeveel ik de aandacht moet delen.
quote:nieuwkomertje schreef op 30 april 2014 @ 11:27:

[...]

Er lopen veel vrijgezelle 40+ mannen die ook op zoek zijn naar een strohalm.

Ik ken ook veel 40+ vrouwen die heel gelukkig zijn met hun vrijgezelle leven.

En zo is elk persoon gelukkig anders

@lookolook: ik wil niet 1 van de velen zijn. Geen exclusiviteit maar een klein beetje vind ik toch wel zo fijn
koekies zijn lekker
quote:cljane schreef op 30 april 2014 @ 11:12:Op dit moment zie ik die ruimte niet meer hl. Daar hebben man en ik het gisteren over gehad.

Wat voor duidelijkheid ik verder nog van jager nodig heb weet ik ook niet zo goed. Ik wil gewoon graag weten hoe hij er nu in staat denk ik.Begrijp ik nu goed dat jij wilt scheiden van jouw man en

stiekem hoopt dat het gevoel van jouw minnaar ook van verlust veranderd is in verliefd?
quote:zoetjerminder schreef op 30 april 2014 @ 11:23:

[...]

Beter is dat je hem verrast denk ik met iets leuks regelen (dagje uit etc) of een spannend setje/pakje voor jezelf. Een cadeautje heeft nogal de kans uitgelegd te moeten worden thuis Vandaar een onopvallend kadootje. Iets wat niet opvalt maar waar hij toch iets aan heeft. Het is leuk om af en toe eens thuis aan je minnaar te worden herinnerd.
quote:highlander schreef op 30 april 2014 @ 11:32:

[...]

Begrijp ik nu goed dat jij wilt scheiden van jouw man en

stiekem hoopt dat het gevoel van jouw minnaar ook van verlust veranderd is in verliefd?Dat idee krijg ik ook. Maar Jane, je minnaar is daar vanaf het begin duidelijk over geweest he, dat is niet zijn bedoeling en zal ook nooit gebeuren...quote:nieuwkomertje schreef op 30 april 2014 @ 11:35:

[...]

Vandaar een onopvallend kadootje. Iets wat niet opvalt maar waar hij toch iets aan heeft. Het is leuk om af en toe eens thuis aan je minnaar te worden herinnerd.

Alles wat hij meeneemt naar huis moet hij in principe kunnen verklaren, en is dus lastig.

Ik zou toch ook een extra leuke date/nieuw setje/mooie foto/filmpje oid doen.
quote:highlander schreef op 30 april 2014 @ 11:32:

[...]

Begrijp ik nu goed dat jij wilt scheiden van jouw man en

stiekem hoopt dat het gevoel van jouw minnaar ook van verlust veranderd is in verliefd?haar minnaar is dus de volgende strohalm
Jane, als je serieus overweegt weg te gaan bij je man, hou dan voor ogen dat je dat alleen moet doen. Alleen en op eigen benen staan. Denk niet dat je nr 2 je met open armen zal ontvangen. Dat moet je ook niet willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven