Walgen van buurvrouw

05-05-2014 23:15 126 berichten
Mijn buurvrouw haalt het bloed onder mijn nagels. Ze is een apart type. Wekelijks een andere man, flirten met alle buurmannen. Onnodig vaak bukken en spreiden.

Ik probeer haar te vermijden maar als het mooi weer is dan moet het wel. Ze komt ook op me af huppelen zodra ze me ziet en wil dan doen alsof we close zijn. Vooral als mijn vriend erbij is dan spreid ze extra en moet ze weer bukken en dingen laten vallen. . Hoe los ik mijn walging op want het bederft ondertussen zo wat mijn woonplezier.
quote:Thordis schreef op 06 mei 2014 @ 00:21:

Dat móet wel een fantastische buurt zijn trouwens. Ex die regelmatig agressief voor de deur stond, teveel drinkt, nu geen ex meer is, to die regelmatig opstapt en buitensporig jaloers is, en dan een spreidende buurvrouw die er ook nog tussendoor loopt.O sjampa please plaats een webcam zodat we allemaal mee kunnen genieten..
quote:diamond-gloss schreef op 06 mei 2014 @ 00:16:

[...]

Jeetje wat erg voor je om dan hier zo'n topic van je buufie te moeten lezen..

En dan houd ze hier nog netjes hè in dat andere topic noemde ze jou een vieze vieze vieze slet. tsss

Inderdaad! Dank je wel voor jouw begrip. Ik bukte pas in mijn hotpants toen ik in de voortuin bezig was met onkruid en niemand begrijpt dat dat best lastig is op 10 cm hakken, terwijl je wilde lok blijft plakken aan lipgloss. Staat zij weer achter het gordijntje te gluren. Ik had gewoon even gevraagd of hij me kon helpen met die vervelende paardenbloem. Iedereen heeft daar hulp bij nodig, zeker een alleenstaande vrouw. Dat begrijpt toch iedereen?

(Sorry buuf!, off topic, die zit hier ook..hahaha!)

dank voor dit vermakelijke topic!
quote:molly-bee schreef op 06 mei 2014 @ 00:21:

Wat spreidt je buurvrouw dan? O ik zie een tegenreactie van degene die hier beschreven wordt... Was jij je auto met je tepels? Das verdacht, met billen gaat het echt veel sneller maar dan loop je misschien de buurman mis. geweeeeeeldige tip! Het gaat mij niet om die goddelijke buurman. Met jouw handige tip kan ik tenminste zien of hij er wel of niet is. En ik hou rekening met de buuf. Zodra hij er is, zal ik meteen het sop van mijn lijf spoelen met verkoelend water.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 06 mei 2014 @ 00:21:

en dan een spreidende buurvrouw die er ook nog tussendoor loopt.Jongens ik hEb het niet meer....
quote:dubiootje schreef op 06 mei 2014 @ 00:22:

[...]

Dan doe je het verkeerd. Doe eerst wat stretchoefeningen, dan loop je wat losser en gaat het spreiden ook beter.Zíjn het misschien de stretchoefeningen? Dat de buurvrouw een mopje wil hardlopen en alvast wat stretched op de oprit de stoep? (Een oprit zal er wel niet zijn, ik heb beeld bij de buurt)

Even de benen spreiden, bukken, enkels vastpakken enzo, en húp de andere kant?
Spreid de buurvrouw soms ouderwetsch de lakens uit op het bleekveldje? Op maandag wasdag? Dat verklaart het bukken en spreiden ook.
Verspreid ze folders? Die ze dan laat vallen?
quote:catacarax schreef op 06 mei 2014 @ 00:27:

[...]

kan ik tenminste zien of hij er wel of niet is. En ik hou rekening met de buuf. Zodra hij er is, zal ik meteen het sop van mijn lijf spoelen met verkoelend water.Had ik nog geeneens over nagedacht, maar je hebt dan idd nog beter overzicht ook! Ik ga snel patent aanvragen! Jij mag de reclame doen als je wilt, probeer ik zendtijd te regelen tijdens de reclame tussen de rijdende rechter
Ben jij dit Cat?

Fijn dat jullie er wel om kunnen lachen!
Gaaaatver, dan zou ik nog liever willen dat ze aantrekkelijk is en mn man er naar kijkt
Is het dan echt?
quote:diamond-gloss schreef op 06 mei 2014 @ 00:33:

Ben jij dit Cat?

[img]http://www.lozeshit.nl/wp-content/uploa ... straat.jpg[/img]

Ik wil graag anoniem blijven Diamond, graag verwijderen.... Heb je mijn foto van mijn buuf? Jullie zitten vast in een clubje samen!

Op deze foto had ik mijn tanktop per ongeluk verkeerd om aangetrokken. Kon ik niks aan doen! Was na een fles sherry! Dat overkomt toch iedereen weleens in een week?
quote:molly-bee schreef op 06 mei 2014 @ 00:39:

Is het dan echt?Schandalig he!?
anoniem_186708 wijzigde dit bericht op 06-05-2014 00:43
Reden: duhuh
% gewijzigd
met je benen in spreidstand staan en dan voorover bukken

je moet ze gewoon een keer in dr knieholtes trappen, dat ze voorover flikkerd
quote:catacarax schreef op 06 mei 2014 @ 00:41:

[...]

Schandalig he!?Ja echt wel! Een beetje roken op een brug waar mensen graag willen hardlopen... Dat had niet gehoeven, maar verder valt het wel mee.
quote:diamond-gloss schreef op 06 mei 2014 @ 00:33:

Ben jij dit Cat?

[afbeelding]
Maar buurvrouw, wat doet u nu?
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 06 mei 2014 @ 01:01:

Maar buurvrouw, wat doet u nu?

Lekker gelachen.

Bedankt buurvrouw.
quote:sjampa schreef op 05 mei 2014 @ 23:15:

Vooral als mijn vriend erbij is dan spreid [de buurvrouw] extra en moet ze weer bukken en dingen laten vallen.Misschien is ze gewoon een beetje onhandig met dingen.
World of Warcraft: Legion
Er is weinig nodig om jouw dag te verpesten, is het niet?
Spreiden en sluiten, zo leer je toch de schoolslag?
verba volant, scripta manent.
quote:annelaure schreef op 06 mei 2014 @ 08:53:

Er is weinig nodig om jouw dag te verpesten, is het niet?Nah sjampa heeft haar fijne vriend wel mooi weer terug dat is toch best positief..
quote:MarianneDavids schreef op 06 mei 2014 @ 08:55:

Spreiden en sluiten, zo leer je toch de schoolslag?

Kikker,vliegtuig,potlood..

Joehoe sjampa misschien is jouw buurvrouw wel gewoon aan het oefenen voor zwemles..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven