Auto kapot, maar stage?
dinsdag 6 mei 2014 om 09:39
Ik moest vanochtend om 8 uur op mijn stage zijn. Toen ik om half 8 mijn auto wilde starten hoorde ik niks anders dan tikken. Heb het lang geprobeerd en toen maar stage gebeld dat ik met een kapotte auto sta. Als antwoord kreeg ik: Oh das niet handig, zien je zo wel verschijnen.. Ja maar hallo ik heb elke dag de auto nodig en zit dan morgen met hetzelfde probleem.. Dan heb ik gewoon van 9 tot 5 school..
Daarom vind ik nu 1,5 uur lang reizen met met ov en de auto maar kapot laten staan geen optie. Ik wil vandaag er alles aan doen om de auto te repareren.. Ik heb de garage gebeld en die kunnen hem pas om half 1 komen weg slepen..
Wat moet ik nou zeggen tegen stage? en vinden jullie het logisch dat ik vind dat de auto nu voor gaat? omdat ik anders de hele week met hetzelfde probleem zit..
Daarom vind ik nu 1,5 uur lang reizen met met ov en de auto maar kapot laten staan geen optie. Ik wil vandaag er alles aan doen om de auto te repareren.. Ik heb de garage gebeld en die kunnen hem pas om half 1 komen weg slepen..
Wat moet ik nou zeggen tegen stage? en vinden jullie het logisch dat ik vind dat de auto nu voor gaat? omdat ik anders de hele week met hetzelfde probleem zit..
dinsdag 6 mei 2014 om 09:44
Ik ben geen lid van de ANWB dat is het probleem, ik laat dus de auto zelf ophalen door een garage en die gaan er naar kijken. Als ik nu niet mijn auto kan laten weg slepen betekent dat dat ik elke dag met het ov moet de rest van de week. En dat kost me aardig wat centjes + de kosten om de auto te laten maken..
Ik verdien op mijn stage helemaal niks. En zoveel geld heb ik niet..
Ik verdien op mijn stage helemaal niks. En zoveel geld heb ik niet..
dinsdag 6 mei 2014 om 09:46
dinsdag 6 mei 2014 om 09:50
dinsdag 6 mei 2014 om 09:53
Wat een luxe probleem.
Ik kon vroeger hooguit een lekke band hebben van mijn fiets wanneer ik naar school ging, zat 5 kwartier op de fiets.
Misschien voor jou ook een optie om een fiets te pakken ?
Overigens, pak een hamer en geef daarmee een tik op de startmotor, dikke kans dat de auto dan gewoon weer start. En morgen ook weer.
Ten slotte zou ik je willen adviseren om je prioriteiten wat beter te kiezen. Straks je stage kwijt zijn door domme keuzes lijkt mij niet wat je wilt. Mag je een jaar school over doen. Erg slecht voor je studiefinanciering ook.
Ik kon vroeger hooguit een lekke band hebben van mijn fiets wanneer ik naar school ging, zat 5 kwartier op de fiets.
Misschien voor jou ook een optie om een fiets te pakken ?
Overigens, pak een hamer en geef daarmee een tik op de startmotor, dikke kans dat de auto dan gewoon weer start. En morgen ook weer.
Ten slotte zou ik je willen adviseren om je prioriteiten wat beter te kiezen. Straks je stage kwijt zijn door domme keuzes lijkt mij niet wat je wilt. Mag je een jaar school over doen. Erg slecht voor je studiefinanciering ook.
Niet geschoten is altijd mis