Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Oh jammer, het was een foto van mij en Lot en van Danny Zuco en Sandy (van grease). Zoek de 10 verschillen....heel leuk. Ik mail je het wel even.
Zou ik er eerst moeten inloggen?
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 05-07-2008 00:32
Reden: *zucht*
% gewijzigd
Ja, cool! Je had me wel al verteld van die foto! Ben benieuwd.
you've got mail
Hahaha...ik vind 'm geweldig!

Wie heeft dat bedacht? Hoe kom je erop!
Noukie en Sietje hebben het bedacht
Geweldig! Geef die meiden een dikke pluim!

'k heb ondertussen ook de tekst erbij even gelezen...hilarisch!
Grappig he, ik zal ff posten dat je ze grappig vind. Of meld je aan op PF en wordt vriendjes met ons, en dan kan je het zelf doen. Voor nu zal ik even voor jou posten

Zo ben ik he? Altijd behulpzaam hahaha
Ik ga trouwens even tv kijken en dan mijn mandje opzoeken...

'k spreek je gauw weer!
Ik ook. Dikke En tot schnell!
Oh nog ff......Reheeeeeeeeeeeeeeeed............. je ligt toch niet te babipangangen he?
Hahaha...post jij dat maar voor me. Ik zal zelf via hyves nog iets zeggen...ik geloof niet dat PF een site voor mij is, maar ik denk er ff over, ok?
quote:Chardonnay schreef op 04 juli 2008 @ 23:07:

je ligt toch niet te babipangangen he?

foe yong báááááááyyyyy!!!

We kunnen zou naar de olympische spelen Grappigste chinezen gerechten noemen op de 50 meter voor vrouwen.

Ik gok op goud.
Foe yong Háááááyyyy!!!

Ben ik weer...kwam toch weer eventjes aangesneld...programma dat ik wilde zien is al een half uur bezig en dus niet meer te volgen...

Ik doetookmôinie voor minder dan goud!
Tuurlijk niet, anders heeft het geen zin op naar Nasi Bejing te gaan.

Sambal bij?
REEEEEEEHEEEEEHEEEEEEHEEEEEED!!!!!!!!

Waar ben je nou??????

Moeten we je uit de kroeg komen plukken?

Hé, psssssstttt, Sjar....moet je horen.....

*bbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbbzbbzbzbzzbzb*

Wist je dat al?
Als zij de pisang goreng krijgen, geef mij dan maar de pisang ambon. Tuurlijk, is wat aan de zoete kant, maar hé......het ontsmet wel
quote:ildiko schreef op 04 juli 2008 @ 23:22:

Hé, psssssstttt, Sjar....moet je horen.....

*bbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbzbbzbbzbzbzzbzb*

Wist je dat al? Echt? Ik had wel iets gehoord maar dacht: hé waar rook is, hoeft geen vuur te zijn! Maar toch? Tjeeeezus...tss...nou echt...sta ik echt van te kijken..........serieus? Echt waar? Jeetje he? Hoe kan dat nou he? tssss, raar hoor! En nu?
Hahaha...ik heb net per ongeluk mijn eigen berichtje overschreven...ik snapte al niet dat ik mijn bericht met meer dan 80% had gewijzigd...
quote:Chardonnay schreef op 04 juli 2008 @ 23:26:

Als zij de pisang goreng krijgen, geef mij dan maar de pisang ambon. Tuurlijk, is wat aan de zoete kant, maar hé......het ontsmet wel Deze reactie, hoewel erg grappig , slaat nu dus eigenlijk helemaal nergens op, zogezegd als kut op Dirk!
Dus je was niet serieus? Jezus man, zit me hier helemaal op te winden, druk te maken. Ging bijna 06-11 bellen..

pfffffffff is dus maar net goed gegaan
quote:Chardonnay schreef op 04 juli 2008 @ 23:29:

Echt? Ik had wel iets gehoord maar dacht: hé waar rook is, hoeft geen vuur te zijn! Maar toch? Tjeeeezus...tss...nou echt...sta ik echt van te kijken..........serieus? Echt waar? Jeetje he? Hoe kan dat nou he? tssss, raar hoor! En nu?

Ja, het is echt waar! Je zou het niet zeggen. Ik had het ook absoluut niet verwacht, maar toch...tsja, je hebt van die mensen, hè?! Maar hé, je moet het natuurlijk wel realistisch blijven bekijken en de wereld vergaat niet...

*hoopt Red zo uit de tent te lokken, want vrouwen schijnen nieuwsgierig te zijn*
quote:Chardonnay schreef op 04 juli 2008 @ 23:32:

Dus je was niet serieus?

Over die pisang goreng was ik wel degelijk serieus, maar mijn berichtje is ineens weg...misschien dat idd 06-11 daarmee kan helpen?

Wat dacht je dan...pisang goreng niet serieus nemen, dan ben je helemaal in de koe loe yuk gelogeerd...
anoniem_51619 wijzigde dit bericht op 04-07-2008 23:42
Reden: typo...nagels worden ècht te lang, hoor!
% gewijzigd
In de koe loe yuk gelogeerd? Duhhh, hoe kom ik anders aan mijn melk? Moet je toch echt een koe voor loe yukken? Of naar de winkel gaan, maar hé, ben toch zeker niet op mijn bakabana gevallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven