Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
Jeee wat is die vriendin lelijk. Dat moet een afleidingsmanoeuvre zijn om zijn homoseksualiteit te verdoezelen.
Frigidie hahahahahah
quote:vla-flip schreef op 13 mei 2014 @ 21:10:

Zagen jullie Nicky in front Hij heeft d'r tanden scheefgemept in een sessie.
Ik vind die kinderen ook wel onbeschoft hoor, gewoon die vriendin van hun vader compleet negeren. Kom op, ze zijn volwassen. Geef haar een hand en zeg hallo, ze woont met je vader samen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:AmyFarahFowler schreef op 13 mei 2014 @ 21:10:

[...]

Nee. Dat kruiperige van die vent. BrrHij is sub dat kan niet anders
Ja het is wel heerlijk (leed) vermaak.

Ojee.

Wat zegt dat over mij...
Huts!
quote:AmyFarahFowler schreef op 13 mei 2014 @ 21:10:

[...]

Nee. Dat kruiperige van die vent. BrrJa. Brrrr. Geen prettige man.
Zelfs mijn dochter, die normaal vindt dat ik geen opmerkingen mag maken over iemands uiterlijk, vond het hilarisch dat hij van alle jongere vrouwen uitgerekend zo'n lelijk ding uitkiest.
Matt is echt de grootste dweil van Nederland en Duitsland zusammen.
Ik denk dat zij sowieso niet wil seksen hoor.
Lekker matten
Ik ben ook allergisch voor mannen met zo'n stem.
Maar als ik haar was, had ik ook geprobeerd om op die manier onder die praktijk uit te komen. Mooie meevaller wat dat betreft
Matt legt ineens zijn lul op tafel hoor
wat een kleintje
quote:himalaya schreef op 13 mei 2014 @ 21:11:

Ik vind die kinderen ook wel onbeschoft hoor, gewoon die vriendin van hun vader compleet negeren. Kom op, ze zijn volwassen. Geef haar een hand en zeg hallo, ze woont met je vader samen.

Je weet niet wat er zich heeft afgespeeld.

Vader ziet eruit alsof hij blijer met zijn vriendin is dan met de komst van zijn kids.
Wat een dweil.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 13 mei 2014 @ 21:13:

Ik denk dat zij sowieso niet wil seksen hoor.Kijk eens goed naar Matt. Wie wil wel? Niekie telt niet mee
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 mei 2014 @ 21:14:

Matt legt ineens zijn lul op tafel hoor

Wat een mietje die man, mijn hemel
quote:waterval70 schreef op 13 mei 2014 @ 21:14:

[...]

Je weet niet wat er zich heeft afgespeeld.

Vader ziet eruit alsof hij blijer met zijn vriendin is dan met de komst van zijn kids.Ja, duh, anders krijgt ie klappies.
quote:boerderijgeit028 schreef op dinsdag 13 mei 2014 21:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="AmyFarahFowler in "Divorce hotel RTL 4"" class="messagelink">AmyFarahFowler schreef op 13 mei 2014 @ 21:10</a>:</b>

[...]

Nee. Dat kruiperige van die vent. Brr</div></blockquote>Hij is sub dat kan niet anders Sub?
Normaal gesproken zijn de vreemgangers een stuk ruimhartiger. Het verbaast me wel dat hij zo op de centen zit. Ik zou denken "Huppakee, streep eronder. Stik er maar in oud kreng.'
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 mei 2014 @ 21:15:

[...]

Kijk eens goed naar Matt. Wie wil wel? Niekie telt niet meeEensch, maar Frigidie is toch ooit vrijwillig met hem de huwelijksnacht ingegaan.
Ik kijk ook!

Wat een typisch verhaal zeg. Lulhannes die besluit SM te willen, dr dan maar een chickie bij neemt en vrouw daarvoor inwisselt.. Vervolgens moet alles wel gigántisch eerlijk zijn blablabla lusten en lasten.. Ik denk dat deze man veel meer last heeft veroorzaakt dan waar hij ooit verantwoordelijkheid voor gaat nemen.
quote:Bergje65 schreef op 13 mei 2014 @ 21:16:

[...]

Sub?Van "subway" de broodjeszaak, weet je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven