Mode & Beauty alle pijlers

Primark Eindhoven

14-05-2014 17:07 34 berichten
Ik ben nog niet in Primark Eindhoven gegaan. Zijn er al mensen die al geweest zijn? Hebben ze leuke kleren en is het de moeite om er naar toe te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Primark is Primark. Zelfde collectie dus. Vaak goedkope kwaliteit voor weinig geld, ideaal voor 1 seizoen. Soms zijn er goede stukken bij, gewoon even zoeken.

Ik vind het de moeite niet, maar ik heb dan ook een grote maat. Ook de drukte vind ik gruwelijk.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
@ Clementien niet alle primark winkels in nederland hebben dezelfde collectie.
Ligt er aan van hoever je moet komen denk ik, en wat je eisen of verwachtingen zijn......

Ik woon in de buurt van de Primark en loop regelmatig even binnen. Ik ben nog nooit met lege handen weer weg gegaan, maar ik vind het dan ook heerlijk om voor weinig geld veel verschillende dingen te kunnen kopen, en dus prima als iets van 2 euro het na 2x dragen weer de vuilnisbak in kan.

Als je wilt gaan, ga dan in de ochtend als ie net open is, dan is het nog niet zo druk.
Nou, dan zit er niets anders op dan zelf te gaan kijken he?
Oh, dat wist ik niet. Ik zie gewoon altijd een zee van meuk voorbij komen, lijkt allemaal hetzelfde, Duitsland, Londen, hier.

Ik vind de accessoires wel leuk om even te neuzen, en de nagellaksetjes.

Voor de rest vraag ik me altijd af wie er hebben moeten sloven voor al die kleren. Iemand wordt uitgebuit.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Horror. Ik ben vanmiddag met mijn puber naar de Primark geweest. Wat vind ik dat toch altijd vreselijk. Puber kan daar gerust anderhalf uur rondlopen en gaat dan meerdere malen naar de paskamer. Zelf heb ik na een uur al de neiging om met mijn handen op mijn oren onder een kledingrek te gaan zitten (zoals mijn jongste vroeger ook daadwerkelijk deed ).

Ik heb me trouwens bij de paskamers wel verwonderd over wat mensen daar daadwerkelijk passen. Fluoriserend groene en roze shirts, voor een vrouw van een jaar of 40

Dochter raakte ook wel wat gefrustreerd vanmiddag. Dat ene jurkje waar ze al maanden naar op zoek was klopte niet qua maatvoering. Ze kon zich met moeite persen in maat 10 (=38) maar kon haar armen niet meer bewegen. Dat terwijl ze normaal maat 34, hooguit 36 heeft.
quote:clementien schreef op 14 mei 2014 @ 17:58:

Oh, dat wist ik niet. Ik zie gewoon altijd een zee van meuk voorbij komen, lijkt allemaal hetzelfde, Duitsland, Londen, hier.

Ik vind de accessoires wel leuk om even te neuzen, en de nagellaksetjes.

Voor de rest vraag ik me altijd af wie er hebben moeten sloven voor al die kleren. Iemand wordt uitgebuit.Ik heb een programma gezien op tv en die kleren van primark worden in India en Bangladesch gemaakt.
Ik ben er vrijdag geweest in Eindhoven. Na 5 minuten stond ik weer buiten, wat een verschrikking!! Druk, 1 grote puinhoop, totaal geen logica van wat waar hangt en ik zag echt overal gewoon een berg kleding en graaiende mensen. En dat 3 verdiepingen hoog!! Ik kan daar heel slecht tegen. De H en M is een verademing ten opzichte van de primark.
Ik wil er niet heen, omdat het druk is, er rommel ligt dat niet lang mee gaat, en ik twijfels heb over hoe de arbeidsomstandigheden zijn van de mensen die het maken.

Ik zoek liever naar tijdloze kwaliteitsstukken, en maak zelf ook kleding.
Als je zorgt dat je om 9 uur op de stoep staat is het goed te doen qua drukte.

's Middags is het inderdaad behoorlijk druk en ontzettend chaotisch.

De collectie wisselt heel snel, dus gewoon een keer gaan kijken!
quote:betjebig schreef op woensdag 14 mei 2014 18:05 Horror. Ik ben vanmiddag met mijn puber naar de Primark geweest. Wat vind ik dat toch altijd vreselijk. Puber kan daar gerust anderhalf uur rondlopen en gaat dan meerdere malen naar de paskamer. Zelf heb ik na een uur al de neiging om met mijn handen op mijn oren onder een kledingrek te gaan zitten (zoals mijn jongste vroeger ook daadwerkelijk deed ).

Ik heb me trouwens bij de paskamers wel verwonderd over wat mensen daar daadwerkelijk passen. Fluoriserend groene en roze shirts, voor een vrouw van een jaar of 40

Dochter raakte ook wel wat gefrustreerd vanmiddag. Dat ene jurkje waar ze al maanden naar op zoek was klopte niet qua maatvoering. Ze kon zich met moeite persen in maat 10 (=38) maar kon haar armen niet meer bewegen. Dat terwijl ze normaal maat 34, hooguit 36 heeft. Dan pakt ze toch 1 of 2 maten groter?? Die zijn er dan nog makkelijk, vervelend is dat als je maat 42 hebt en de maatvoering klopt niet.. Of was de 38/40 er niet meer?
Ik ben er een paar keer geweest. Veel te druk, na 1 minuut ben ik al stikchagrijnig en de collectie vind ik ook niks. Heeeeeeeel af en toe dat er 1 leuk item tussen hangt.
quote:masque schreef op 14 mei 2014 @ 18:34:

[...]

Dan pakt ze toch 1 of 2 maten groter?? Die zijn er dan nog makkelijk, vervelend is dat als je maat 42 hebt en de maatvoering klopt niet.. Of was de 38/40 er niet meer?De 10 was véél te krap en de 14 te wijd. 12 was er helaas niet meer.
Ik vind het echt een verschrikking,wat mij betreft ''hel op aarde nummer 2"

Nummer 1 is de Ikea.
quote:betjebig schreef op woensdag 14 mei 2014 18:58 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="masque in "Primark Eindhoven"" class="messagelink">masque schreef op 14 mei 2014 @ 18:34</a>:</b>

[...]

Dan pakt ze toch 1 of 2 maten groter?? Die zijn er dan nog makkelijk, vervelend is dat als je maat 42 hebt en de maatvoering klopt niet.. Of was de 38/40 er niet meer?</div></blockquote>De 10 was véél te krap en de 14 te wijd. 12 was er helaas niet meer. Ahhh das k*t
Ik vind het een vreselijke winkel. Veel te druk, je struikelt over de 16-jarigen en als je wil passen; vergeet het maar, of je moet bereid zijn een half uur in de rij te staan of je midden in de winkel om te kleden. Qua collectie vind ik het niets bijzonders, soort H&M meets Zeeman.

Laatst ging de Primark in Nijmegen open en er stonden dagenlang drankhekken voor de winkel. Geen enkele behoefte om er naar binnen te gaan.
Primark is een slechte winkel. Altijd heel druk ja. En goedkope kleding, letterlijk en figuurlijk. Allemaal geproduceerd in lageloonlanden waar mensen voor krom hebben gelegen voor een karig loontje, allemaal omdat wij zo nodig goedkope lelijke kleding willen. Beschamend vind ik het. En veel mensen maar klagen dat veel Oost-Europeanen hier voor een habbekrats komen werken en onze banen inpikken. Terwijl we zelf indirect net zo schuldig zijn aan dat soort praktijken door kleding bij Primark en meer van dat soort kulwinkels te kopen. Maar goed, dat is mijn mening. De wereld zit krom in elkaar. Maar wat doen we eraan?
Ik vind de H&M al erg, maar volgens mij, wist niet dat het nog kon, is de Primark nog veel erger.. Uit nieuwsgierigheid ben ik in Zaandam even binnengelopen om direct rechtsomkeert te maken.

Sorry, je vroeg naar ervaringen van Eindhoven, maar ik zou het dus niet doen
quote:dolfje schreef op 14 mei 2014 @ 19:04:

Ik vind het echt een verschrikking,wat mij betreft ''hel op aarde nummer 2"

Nummer 1 is de Ikea.Nr. 1 Ikea? Stel je niet zo aan zeg.
Idd, nr 1 ikea?? Ik vind de ikea heerlijk! Genoeg ruimte overal, opgeruimd, netjes en goede prijzen. En ze verkopen geen rotzooi
Ik ben er vorige week geweest, alles is al gezegd eigenlijk; druk, chaos, goedkoop, slechte kwaliteit enz. En toch.....ik moest ¤65,- betalen.

Waar ik enorme spijt van had, ik had de kinderen bij me! Nou, dat nooit meer, ze zijn 3 en 6 en rete-sjachrijnig na 2 minuten. Ik snapte het ook nog eens.
Niet doen. Het is net oorlogsgebied met een hele hoop tokkies en flodders. De kleren zijn allemaal in massa aanwezig, zien er zo duidelijk goedkoop en low quality uit!
Ik ben er één keer geweest en ik was na een paar minuten blij dat ik de uitgang terug vond.

Met heel veel geduld, grote verdraagzaamheid van je medemens en heel goed zoeken, kun je er vast wel iets leuks vinden.
Inderdaad een hel, Primark shoppen in Nederland. Druk en een enórme rommel.

Maar ik ben ook al bij Primark in Londen en Lissabon en Pennys in Dublin geweest en daar was het echt heerlijk rustig en prachtig opgeruimd.

In het buitenland staat dus altijd wel een keer Primark-shoppen op onze agenda.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven