Hippe bril?
donderdag 22 mei 2014 om 19:07
Ik moet een bril, mijn lenzen verdraag ik niet meer. Alleen brillen staan me totaal niet en de meeste vind ik saai.
Heeft iemand tips voor een leuk montuur. Ik ben op zoek in omgeving Amsterdam - Haarlem. Dus al iemand daar een leuke brillenwinkel weet of plaatjes van mooie monturen. Het mag best met een beetje kleur of beetje gek zijn.
Heeft iemand tips voor een leuk montuur. Ik ben op zoek in omgeving Amsterdam - Haarlem. Dus al iemand daar een leuke brillenwinkel weet of plaatjes van mooie monturen. Het mag best met een beetje kleur of beetje gek zijn.
donderdag 22 mei 2014 om 19:25
Winkels afgaan met verkopers die je echt kunnen helpen. Ik heb zelf brillen verkocht en meestal zag ik aan het gezicht al welke bril ik uit de lade moest halen.
Maar je moet dan dus een beetje mazzel hebben met degene die je helpt en als je niets leuk vindt, ga je gewoon weer weg.
Op ´misterspex´ kun je trouwens een foto uploaden en brillen uitproberen. Je kunt ze er ook bestellen maar dat zou ik zelf dan weer niet zo snel doen. Om de doodeenvoudige reden dat er ook nog afstanden afgetekend moeten worden. Ik ken misterspex alleen van de reclames trouwens dus eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat het nog best goed zou kunnen zijn.
Maar je moet dan dus een beetje mazzel hebben met degene die je helpt en als je niets leuk vindt, ga je gewoon weer weg.
Op ´misterspex´ kun je trouwens een foto uploaden en brillen uitproberen. Je kunt ze er ook bestellen maar dat zou ik zelf dan weer niet zo snel doen. Om de doodeenvoudige reden dat er ook nog afstanden afgetekend moeten worden. Ik ken misterspex alleen van de reclames trouwens dus eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat het nog best goed zou kunnen zijn.
donderdag 22 mei 2014 om 19:41
donderdag 22 mei 2014 om 19:58
donderdag 22 mei 2014 om 20:30
Naar een goede opticien gaan in de buurt, waar je desnoods nog een paar keer binnen kunt lopen voordat je iets beslist. In mijn geval was dat een lokale zaak, geen specsavers of Hansander of iets dergelijks.... Wel meteen een duurder segment, maar wat was ik er uiteindelijk blij mee. Heb in mijn brillenjaren (ik kon ook geen lenzen verdragen en inmiddels heb ik mijn ogen laten laseren) verschillende modellen van 'Theo' gehad. Niet-alledaags, ik vond ze in elk geval geweldig.
Succes!!
Succes!!
donderdag 22 mei 2014 om 23:34
je kunt geen tips voor brillen geven als je iemand niet kent. Ga gewoon een winkel in en ga passen. De laatste keren was ik gewoon bij Hans Anders, maar degene die me hielp had er kijk op. Hij zocht er een uit, als voorbeeld, heb er daarna nog zelf andere gezocht, maar die eerste is het toch geworden.
En ga niet teveel op de mode af: Hoeveel mensen ik de laatste jaren niet gezien heb met zo'n donkere bril, waar ze echt niet mooier van werden, ofwel: die echt niet stond, omdat ze er te bleek voor waren. of het verkeerde hoofd voor hadden. Vraag me wel eens af hoe de verkoper het over zijn /haar hart kon verkrijgen om juist die bril te verkopen
En ga niet teveel op de mode af: Hoeveel mensen ik de laatste jaren niet gezien heb met zo'n donkere bril, waar ze echt niet mooier van werden, ofwel: die echt niet stond, omdat ze er te bleek voor waren. of het verkeerde hoofd voor hadden. Vraag me wel eens af hoe de verkoper het over zijn /haar hart kon verkrijgen om juist die bril te verkopen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zondag 25 mei 2014 om 17:23
http://www.anneetvalentin ... odele=ANNETTE&id=O&ms=449
Even verder gezocht. Volgens mij is dit hem. Ik zie nu pas dat hij er ook in allerlei leuke kleurcombinaties is. Dinsdag bestel ik hem, dus ga nog even over de kleur nadenken.
Even verder gezocht. Volgens mij is dit hem. Ik zie nu pas dat hij er ook in allerlei leuke kleurcombinaties is. Dinsdag bestel ik hem, dus ga nog even over de kleur nadenken.