Minnaar deel 23.

15-04-2014 22:14 3008 berichten
Al 22 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Zo zeg !!!

Look en rooss weer op jacht ....;-)

Ligt het aan het weer dat iedereen ineens weer meer zin heeft ??!!

Een hete geile zomer is toch zoveel leuker !!!

Heb deze week al 2 dates gehad maar er wordt alweer driftig een vervolg gepland
Silver, heb jij thuis ook nog seks?

En de anderen, hebben jullie thuis nog (leuke) seks of is het een ingekakt zootje?
Ik heb thuis de beste sex ooit én mag buiten de deur snoepen. Maar volgens mij krijg ik het nergens meer zo lekker!
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden
Dat is fijn snoespoes. Waarom zoek je dan ook nog buiten de deur seks? Vanwege de jacht?
@ roosss ja ik kom thuis eigenlijk niets tekort op sex gebied .

Ondanks dat het niet zo spannend en nieuw meer is is het gewoon nog erg goed, na tig jaar ben je ook totaal op elkaar ingespeeld

Dat is ook niet de reden waarom ik een nr 2 heb.

Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar hoe dat bij anderen is ?
Verdorie Tik ik een post is het weg !!!

Ik heb thuis een goed sexleven , kom wat dat betreft niets tekort

Uiteraard is de spanning en de nieuwigheid eraf maar na zoveel jaar zijn we zo op elkaar ingespeeld dat het altijd gewoon erg goed is

Ben ook wel benieuwd hoe dat bij de anderen is .
Dubbel dussss
Ik merk dat het flirten, de jacht idd dus, zo ontzettend lekker en goed voor je ego is. Ik doe weinig met m'n vrijheden, terwijl ik 2 jaar geleden compleet los ging. Misschien toen toch genoeg geloederd . M'n laatste date was met een getrouwde man (terwijl ik me had voorgenomen dat nooit meer te doen) en dat voelde vreemd, na ruim een jaar alleen sex met dezelfde man. De sex met die date was prima, maar niet spectaculair. Ik ben te verwend denk ik .

Het lijkt me wel zo netjes om te melden dat ik "vroeger" onder een andere nick heb meegeschreven, tot ongeveer een jaar geleden. De verhalen zijn nog steeds (pijnlijk) herkenbaar. Achteraf zie je pas dat de ervaren minnaressen toch gelijk hadden en de tips hier erg nuttig zijn.
Oe, ben ik wel benieuwd wie je bent lamaar!
We hebben een maand of 4 geleden nog gemaild Roos.

Ik heb veel overeenkomsten met Dymo.
Aaaaah ja, was helemaal vergeten dat dit je nieuwe nick is! Welkom terug!

Doet me eraan denken dat ik nog ff een mailtje moet beantwoorden aan je eetpartner van afgelopen week, over hoe t met me gaat nu. Die leest mss nog wel mee, mailtje volgt later hoor!
Vaaaaaaaage bel maar ik kan het niet vinden! Naja, maakt niet uit, wederom welkom!
Thnx!

We zouden thee gaan drinken, maar daar was het toch echt te warm voor. Werden wat glaasjes fris . Ik heb begrepen dat hij niet meer meeleest, maar misschien is hij daar ondertussen op terug gekomen.

Dit topic blijft toch interessant. Heb een hele tijd niet meegelezen omdat ik geen minnares meer was en ik ook eigenlijk niet meer durfde en te druk was met "overleven". Nu zit ik eindelijk in rustiger vaarwater en het begint toch weer te kriebelen.

Ik heb aardig bijgelezen en zie veel herkenbare situaties. Vooral goed om te lezen dat Lookolook terug is!

Jullie zijn niet bij te houden! Echt niet! Ik kom er overdag niet meer toe om de pagina's bij te houden, en lig tegenwoordig nog een uur later in bed omdat ik probeer wel bij te lezen.. Tegen die tijd zijn reacties als mosterd..

Welkom alle nieuwe meeschrijvers/sters..

@juf, fijn te lezen dat je het voor jezelf onder controle lijkt te hebben.

@Anouk, herkenbaar zoals je schrijft hoe het voelt om tegenover elkaar te zitten tijdens een etentje. Wij hebben dat altijd heel bewust gemeden.. Te bang dat het te echt zou lijken en zou leiden tot meer..

@roos, grappig.. Ik was juist niet bezig met de hotelkamer, totaal geen oog voor.. We gaan al in elkaar op op het moment dat de deur achter ons dicht valt.. Wellicht ook omdat ik jaren voor het werk veel in hotelkamers heb doorgebracht, dan leer je dat wel af.

@lotje, een zware situatie, en ik snap het helemaal. Wij hebben kennissen waarbij het leeftijdsverschil net zo groot is als bij jou.. Alleen is hij 80 en zij eind 50.. Maar hij staat echt nog midden in het leven, en als je niet beter weet schat je hem midden 60.. Toch stel ik je een gewetens vraag. Wat nu als je man niet door "ouderdom" maar door ziekte zou zijn als hij nu is.. En dan terwijl hij jou leeftijd zou hebben.. Zou je er dan ook zo over denken?

Hier gaat alles zijn gangetje, volgende week een date, en ik heb nog geen idee wat voor date.. Lunch of een "date" date.. Grappig genoeg vind ik het niet belangrijk om daarbij stil te staan.. Beiden ook behoorlijk druk met zakelijke beslommeringen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Hoi sense, laat nog op!

ik vind het moeilijk te zeggen hoe ik zou reageren als het alleen ziekte was, en hij mijn leeftijd zou hebben. (Hij heeft nu ook ziektes he, niet alleen leeftijd. Eigenlijk dubbel op.) En dat we dan ook 20 jaar bij elkaar zouden zijn. Waarschijnlijk t zelfde, niet in de steek laten. Wat ik zei, je belooft in voor- en tegenspoed. Misschien dat het dan wel anders zou zijn, dat een jongere man meer zoiets heeft van ik geef niet op. Mn schouders eronder, al is het voor mn vrouw en kinderen... ipv geen puf en "ik ben met pensioen, ik ben oud, ik mag dat".

2 jaar geleden maanden helemaal nagelopen, en met liefde hoor, en dat zou ik voor een andere, jongere, partner ook doen. En ik geef ook niet zomaar op. Maar heeeeel eerlijk, zou ik het niemand aanraden, zo'n groot leeftijdsverschil. Hoeveel geluk en mooie kinderen t me ook heeft gebracht.

Jij lekker een date? Onverwachts, dat je nog niet weet wat? Mmm heerlijk! Met lunch heb ik daar geen last van, om tegenover elkaar te zitten. Diner niet gedaan met nr2. En hotelkamers, nee, als we bij de kamer zijn begint t al. Klooien met de deur, snel naar binnen, en de kamer zien we volgens mij niet eens. Alhoewel hij ook altijd graag ff plafond-staart samen. Soort wolkjes kijken, maar dan anders.

Welkom alle nieuwelingen! Gezellig!
quote:lamaar_snoespoes schreef op 24 mei 2014 @ 00:57:

Thnx!

We zouden thee gaan drinken, maar daar was het toch echt te warm voor. Werden wat glaasjes fris . Ik heb begrepen dat hij niet meer meeleest, maar misschien is hij daar ondertussen op terug gekomen.

Dit topic blijft toch interessant. Heb een hele tijd niet meegelezen omdat ik geen minnares meer was en ik ook eigenlijk niet meer durfde en te druk was met "overleven". Nu zit ik eindelijk in rustiger vaarwater en het begint toch weer te kriebelen.

Ik heb aardig bijgelezen en zie veel herkenbare situaties. Vooral goed om te lezen dat Lookolook terug is!

Leuk om jou ook weer te lezen!

Al had ik net een (héél) klein updateje gehad.

Jij en maar in man? Joh! Fijn dat het dan wel meteen de lekkerste is
quote:Rooss4 schreef op 23 mei 2014 @ 23:25:

Die wisselende stemmingen heb ik ook hoor Look, overdag taal ik niet, nergens noppes nada naar maar 's nachts droom ik afschrikkelijk en s morgens wil ik maar één ding!

Mja, als ik zo'n bui heb, dan duik ik gewoon bovenop mijn lief, dat is het probleem niet (en ja, thuis ook nog goede seks).

Maar het is wat je in je mail schreef: ik wil een man die net iets slimmer, scherper en doortastender is dan ik, die het kan laten schuren. En ondanks het aanbod, kan ik die niet vinden. Ja eentje, maar die is er niet. Vet stom.

Dus wat nu? Ik wil weer léven, die rush, adrenaline. Maar ik wil niet goed genoeg, ik wil super. Verwend kreng ben ik, dat is mijn probleem.
Roos, ik vind het niet verwend dat je iemand wilt die al jouw knoppen kan bespelen.

Lust is niet zomaar iets.

Mijn minnares drijft mij tot waanzinnige vurigheid.

Ik zou niet anders willen dan functioneren op de toppen van mijn kunnen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Het is dus meer zijn berusting in het oud zijn (of te wel achter de geraniums gaan zitten) dan het ziek zijn... En weet je, hij "moet" nog 20-30 jaar..

Ik vind dat je hem best op dat gedrag aan mag spreken..

Ik weer al een weekje dat hij volgende week wil afspreken, en omdat ik ondertussen bijna gewend ben aan seksloze dates ben ik er niet zo mee bezig.. Ik wil hem ook niet pushen dus zal de dag ervoor vragen waar hij wil afspreken. De dates zonder seks zijn ook heerlijk, al mis ik het dan wel..

Zo.. Weer aan het werk!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Anouk, alweer met beide beentjes op de grond?

Ik wel, op zich, in principe, zo ongeveer...

Roos, je schreef het gister zo mooi... Heb je post drie keer gelezen en kreeg een brok in m'n keel. Ik vind jouw posts ontzettend fijn en goed verwoord. Dat wilde ik nog even zeggen.
quote:Rooss4 schreef op vrijdag 23 mei 2014 13:21 Die keren dat ik mezelf terugvond in een hotelkamer vond ik eigenlijk alleen de triodate en het weekendje Drenthe leuk. Verder vond ik het wat ongemakkelijk en nah... het was het allemaal net niet.

Ik denk dat ik een soort mannetjeskonijn ben, eerst de hele kamer doorsnuffelen en de ruimte eigen maken. Ik voel me niet thuis. En dat klopt want ik ben niet thuis maar goed.. u snapt.

Ik begrijp heel goed hoe hard je je kan verliezen in een minnaar en Dymo, jij hebt dat Tshirt ook in de kast. En ik weet ook hoe ongelooflijk kut je je kunt voelen door liefdesverdriet, door de wanhoop omdat je op een T kruising lijkt te staan en niet kan kiezen. Hoe hard je kan vallen omdat je zijn gedrag niet onder controle hebt en hoeveel pijn het doet om uiteindelijk een gedwongen keuze te maken.

De remedie is nog tijdens de minnaarrelatie vrij simpel. Pas--op--de--plaats.

Minder contact, minder dates, minder wijn, de focus op thuis en afleiding.

Maar dan moet je dat wel willen. En ik weet ook hoe ongelooflijk kut je je kunt voelen door liefdesverdriet, door de wanhoop omdat je op een T kruising lijkt te staan en niet kan kiezen. Hoe hard je kan vallen omdat je zijn gedrag niet onder controle hebt en hoeveel pijn het doet om uiteindelijk een gedwongen keuze te maken.

De remedie is nog tijdens de minnaarrelatie vrij simpel. Pas--op--de--plaats.

Minder contact, minder dates, minder wijn, de focus op thuis en afleiding.

Maar dan moet je dat wel willen.

(Deze bedoelde ik in mijn vorige post)
quote:mikmakk schreef op 24 mei 2014 @ 13:26:

Roos, je schreef het gister zo mooi... Heb je post drie keer gelezen en kreeg een brok in m'n keel. Ik vind jouw posts ontzettend fijn en goed verwoord. Dat wilde ik nog even zeggen.

Dank je!

Zet um op een tegeltje!
Oh, ik hou van tegeltjes! Kunnen we niet een serie tegeltjes uitbrengen met de belangrijkste adviezen hier op minnaar?
Leuk Oranje!

wat te denken van

"Bezint, eer gij begint"
Bemint dan he Engel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven