*Zucht*

28-05-2014 19:16 234 berichten
Hallo ladies,

Ik heb vandaag mijn dag niet en ik wil aandacht. Normaalgesproken zit ik prima in mijn vel en heb het ook altijd wel naar mijn, maar nu voel ik me allenig, zielug en verlaten.

In de woestenij van mijn zijn klinkt een denderende echo van overweldigende stilte. Heb al boodschapjes gedaan en me lekker in mijn shirtje nat laten spetteren, het nieuws bijgehouden, rolletjes boterhamworst met augurk gegeten en de nodige sigaretjes gerookt, koffie gedronken en mezelf getrakteerd op een doosje drop. Ook heb ik mij en mijn lamlendigheid al tot de orde geroepen en besloten om iets te gaan doen, maar de lamlendigheid wint het vandaag. Komt nooit voor en vraag me af hoe het komt. Misschien die eeuwige regen en dat ongezellige grijs gepaard gaande met voorjaarsmoeheid. Wie weet, ik weet het in ieder geval niet meer.

In tegenstelling van mijn vrolijke topics nodig ik jullie nu uit om uitgebreid je nood te klagen over alles waar je maar over mopperen wilt of het nou gaat over een laddertje in je panty, dat puistje op het puntje van je neus, dat kleine windje dat het luchtalarm deed afgaan, of de kat die er met het runderlapje voor vanavond vandoor is gegaan.

Klaag alsjeblieft, dan voel ik me er niet zo alleen voor staan.
Huh, jij was toch fervent damper geworden??
Alle reacties Link kopieren
Allereerst een glitterplaatje voor jou

Ik heb eigenlijk niks te klagen vandaag
Aah cateautje. Ik had dat gisteren. *Knuffel*
Ik zit me suf te piekeren maar ik heb niet echt iets te klagen, sorry, ik had je nood graag verlicht.

Dus dan geef ik je maar gewoon een !
Kan niet klagen vandaag, sorry, ben bij de oncoloog geweest op controle en heb te horen gekregen dat alles er fantastisch uitziet, dat er geen spoortje kanker meer te vinden is, dat mijn lichaam zich perfect heeft hersteld van alle chemokuren e.d. en dat ik pas over 3 maanden terug hoef. Yeah!

Klagen... tja... kon alleen maar lachen vandaag. Trein had 5 minuten vertraging en hoorde de leukste smoes ooit van de NS... de conducteur riep om dat de vertraging door de regen kwam... want de rails waren nat... en nu kon de trein niet zo goed optrekken... Het is toch wat met die NS in ons natte kikkerlandje!

Dus kan niet meeklagen vandaag, maar misschien word je wat vrolijker van dit soort dingen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Oh jawel, wel een kleine klacht.

Ik heb nu zin in een sigaret en ben al bijna 4 jaar gestopt.
quote:pejeka schreef op 28 mei 2014 @ 19:21:

Kan niet klagen vandaag, sorry, ben bij de oncoloog geweest op controle en heb te horen gekregen dat alles er fantastisch uitziet, dat er geen spoortje kanker meer te vinden is, dat mijn lichaam zich perfect heeft hersteld van alle chemokuren e.d. en dat ik pas over 3 maanden terug hoef. Yeah!

[...]

Dus kan niet meeklagen vandaag, maar misschien word je wat vrolijker van dit soort dingen?Wat fantastisch! Gefeliciteerd
Cateautje ik kom je een geven en plant me naast je op het "ik vind mezelluf heul sielug"-bankje.
Ik moest vandaag werken voor het eerst in zeven maanden. Nu heb ik gelukkig weer vrij, maar volgende week moet ik alweeeeeer werken.

Dat is pas erg!
quote:StoraHuntur schreef op 28 mei 2014 @ 19:19:

Huh, jij was toch fervent damper geworden??Tja, dat doe ik nu tussendoor, als ik te lamlendig ben om mijn gat op het balkon te parkeren.
Wow, pejeka!

Wat een geweldig nieuws!

Dus kan niet meeklagen vandaag, maar misschien word je wat vrolijker van dit soort dingen?Wat ontzettend fijn voor u!!!

Klagen... tja... kon alleen maar lachen vandaag. Trein had 5 minuten vertraging en hoorde de leukste smoes ooit van de NS... de conducteur riep om dat de vertraging door de regen kwam... want de rails waren nat... en nu kon de trein niet zo goed optrekken... Het is toch wat met die NS in ons natte kikkerlandje!

Dus kan niet meeklagen vandaag, maar misschien word je wat vrolijker van dit soort dingen?Wat fantastisch nieuws zeg! Heel fijn!
quote:Scamp schreef op 28 mei 2014 @ 19:20:

Allereerst een glitterplaatje voor jou

[afbeelding]

Ik heb eigenlijk niks te klagen vandaag

Dankjewel, dat doet me goed.

Wat geweldig voor je dat je het zo naar je zin hebt, maar ik ben wel groen jaloers.
Dank voor de knuffels.
quote:Scamp schreef op 28 mei 2014 @ 19:21:

[...]

Wat fantastisch! Gefeliciteerd Dank je wel!
Het is niet eens een klein dingetje, maar er is gewoon iets vreselijks gebeurd. Ik had een k*t-dossier waar ik al 6 (!) maanden aan bezig ben en wat door gebrek aan medewerking voor geen meter liep, en wij hebben voor het werk fantastische elektronische dossiers die helaas nogal vatbaar zijn voor spontaan *POEF* zeggen. Het klotedossier nadert nu eindelijk de afronding en de afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het rapport. Dat was na hard zweten af en toen deed mijn dossier *POEF*, en niet gewoon gisteren ofzo maar vanmiddag om 17.00 uur als er dus tot maandag HELEMAAL NIEMAND meer is die mij ermee kan helpen. Godzijdank had ik nog een reservekopie van mijn lijvige rapport, maar het hele dossier met ongeveer 168 gekoppelde documenten is in het grote gat dat automatisering heet gevallen.

Dus kan niet meeklagen vandaag, maar misschien word je wat vrolijker van dit soort dingen?Je raakt me diep met je mooie nieuws. Hartelijk gefeliciteerd met je schone lijf en ik hoop dat je nooit meer een zorgje aan de lucht hebt op dat gebied.
Zit je panty een beetje te strak? Das vaak een reden voor een pesthumeur :-)

Hier al een week een humeur om op te schieten..

Ik werk thuis (gastouder), en daardoor denken mensen blijkbaar dat ik de hele dag geen flikker uitvoer en wel allerlei zaken kan regelen, uitvoeren etc. Heb een vraagouder die soms even tijd wil voor zichzelf omdat ze zoveel werkt, eeeeeeh hoeveel denk je dat ik werk dan? Elke dag die zij werkt pas ik op haar kinderen, plus nog twee uur langer ivm haar reistijd. En ik sta er als alleenstaande ouder elke avond ook nog alleen voor, terwijl zij de 'avondshift' samen kunnen doen. Maar omdat ik altijd de lieve vrede bewaar zeg ik dus maar niks. Dan zijn er nog enkele familieleden die geregeld een beroep op me doen, en gekke gerrit gaat wel weer. Morgen een vrije dag, maar met vrienden weer wat gepland, bij mij thuis uiteraard, want das zo lekker makkelijk... Vrijdag blijf ik de hele dag in bed heb ik mezelf beloofd, nu al zin in!!

En maandag zit mn panty niet meer te strak en heb ik weer plezier in mn werk, maar nu vind ik mezelf even heeeeeeeel zielig
quote:Scamp schreef op 28 mei 2014 @ 19:21:

Oh jawel, wel een kleine klacht.

Ik heb nu zin in een sigaret en ben al bijna 4 jaar gestopt.

Jaja, plotselinge rust kan voor stress zorgen en dus trek in een sigaret.

Hou vol meid, die troep wil je echt niet meer.
Oh, en ik kwam er net achter dat er geen cola, ijsthee en vaatwastabletten meer zijn. Morgen zijn de winkels dicht, denk ik, dus ik moet nog door de regen
quote:bosuitje schreef op 28 mei 2014 @ 19:23:

[...]

Wat ontzettend fijn voor u!!!Zeg maar "jij" tegen "u":-) Maar erg bedankt!
Owww, ik klaag met je mee, het is een nationale klaagdag vandaag! Ik ben bij mijn zus geweest en ook daar niets dan geklaag. Nichtje over haar schoonfamilie, mijn mams over het weer en zus heeft flink geklaagd a/d telefoon bij haar provider. Ik kreeg daarnaast per mail geklaag te horen over het werk dat ik heb gedaan voor mijn vrijwilligerswerk, waarover ik weer heb geklaagd bij zus, mams en nichtje :(

Voel je je al wat beter Cateautje? Gedeeld geklaag is half geklaag zullen we maar zeggen.
quote:boerderijgeit028 schreef op 28 mei 2014 @ 19:22:

Cateautje ik kom je een geven en plant me naast je op het "ik vind mezelluf heul sielug"-bankje.

Plek zat, kom er maar lekker bij hoor!

Waarom ben jij sielug vandaag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven