*Zucht*

28-05-2014 19:16 234 berichten
Hallo ladies,

Ik heb vandaag mijn dag niet en ik wil aandacht. Normaalgesproken zit ik prima in mijn vel en heb het ook altijd wel naar mijn, maar nu voel ik me allenig, zielug en verlaten.

In de woestenij van mijn zijn klinkt een denderende echo van overweldigende stilte. Heb al boodschapjes gedaan en me lekker in mijn shirtje nat laten spetteren, het nieuws bijgehouden, rolletjes boterhamworst met augurk gegeten en de nodige sigaretjes gerookt, koffie gedronken en mezelf getrakteerd op een doosje drop. Ook heb ik mij en mijn lamlendigheid al tot de orde geroepen en besloten om iets te gaan doen, maar de lamlendigheid wint het vandaag. Komt nooit voor en vraag me af hoe het komt. Misschien die eeuwige regen en dat ongezellige grijs gepaard gaande met voorjaarsmoeheid. Wie weet, ik weet het in ieder geval niet meer.

In tegenstelling van mijn vrolijke topics nodig ik jullie nu uit om uitgebreid je nood te klagen over alles waar je maar over mopperen wilt of het nou gaat over een laddertje in je panty, dat puistje op het puntje van je neus, dat kleine windje dat het luchtalarm deed afgaan, of de kat die er met het runderlapje voor vanavond vandoor is gegaan.

Klaag alsjeblieft, dan voel ik me er niet zo alleen voor staan.
quote:goldmember schreef op 28 mei 2014 @ 20:17:

Ephina omdat ik een pittige tijd achter de rug heb, wil liever niet vertellen wat, want dan word ik erg herkenbaar, en dat mijn vriendinnen het een beetje af hebben laten weten. Ik ben nu al een dikke maand verhuisd en er is nog bijna niemand langs geweest, ondanks dat ik ze meerdere keren heb uitgenodigd. Het is wat langer rijden (40 min) en ik ben al meerdere keren hun kant op geweest. En deze week had ik heel wat afspraken staan maar ze worden wel erg makkelijk afgezegd. Niet zo'n zin, een beetje moe, liever wat anders doen, dan moet ik met de trein, blablablabla. Beetje jammer vind ik het.Ai meid, das idd niet leuk! Een vriendin van mij had hetzelfde. Ik +1 andere zijn de enige die langs gingen. Misschien kun je het zien als een mooie filter? Wat je overhoudt is werkelijk de moeite waard .
quote:Thordis schreef op 28 mei 2014 @ 20:15:

Ik had een paar enorm drukke weken achter de rug. Ik ben moe, chronisch slaapgebrek, hoofdpijn, pukkelig, mijn huis kan wel een beurt gebruiken en ik moet morgen gewoon werken. Dus ik had mezelf vanavond een avondje op de bank beloofd, kaarsje aan, iets lekkers erbij, leuke film op. Maar elke keer als ik zit moet ik weer opstaan: iemand aan de deur, poes die naar binnen wil, en naar buiten, en naar binnen, kind die iets nodig heeft, dan weer zitten en moeten plassen

En ik zit eigenlijk niet lekker ontspannen omdat ik eigenlijk nog heel veel dingen moet doen, de badkamer en mijn was staren me aan, net als de rommel op mijn tafel, maar ik had me voorgenomen om nu even níets te doen. En dat voelt dus helemaal niet lekker :(

Wat betreft die was, daar zou ik me pas druk om maken als je twee verschillende sokken aan moet. Het wordt trouwens lekker zonnig dit weekend, dan kan je de boel lekker buiten hangen.

De badkamer staart maar een end weg, zodra je over je eigen haarballen struikelt, ben je te laat, eerder niet.

Gooi je kont tegen de krib en geniet lekker van je avond, laat de boel gewoon de boel, al dat geschreeuw om aandacht van dode dingen, kom op hoor!
quote:Ephina schreef op 28 mei 2014 @ 20:19:

[afbeelding]

Issie nie sielug?!

Ik overweeg om vannacht in de gang te gaan slapen. Normaal gesproken slaapt hij namelijk altijd bij me. Op een dubbele deken als matras moet dat lukken.Heel zielig!
Goldmember, ik kan me voorstellen dat dat erg tegenvalt

Ach Ephina toch, lief dat je bij hem wil gaan slapen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 28 mei 2014 @ 20:19:

[afbeelding]

Issie nie sielug?!

Ik overweeg om vannacht in de gang te gaan slapen. Normaal gesproken slaapt hij namelijk altijd bij me. Op een dubbele deken als matras moet dat lukken.Wat een lekker ding
quote:Cateautje schreef op 28 mei 2014 @ 20:18:

[...]

En dan zet je een even een kartonnen doos neer en kat heeft spontaan z'n lievelingsonderkomen gevonden. Tja, kattebeesten..............Ze doen wat ze willen
quote:pino4 schreef op 28 mei 2014 @ 20:17:

Catootje, ik ken je totaal niet maar

Hier ook een zware off-day. Dus:

Op de bank, kaarsjes aan, boek, Tv stil op de achtergrond , en een glaasje wijn...Heb ik verdiend, werk me het apelazarus.

En veel te lonely.....bah...

Sorry? Waarom? Is toch nergens voor nodig!

Lonely is naar inderdaad, bah! Misschien loop ik zo wel eventjes naar buiten voor een kroel van een verbaasde voorbijganger.
Cateautje ik wil wel die voorbijganger zijn hoor. Alle knuffels welkom mits ze niet van mannen zijn!

Ik vind het zo knap dat je op iedereen reageert! Ik zou dat nooit bijhouden.

Maar ik moet zo weer stoppen want heb hier geen wifi, anders zit ik straks weer over m'n datalimiet.

En dat is dan gelijk m'n klaagzang, ik zit weer 2 dagen opgenomen, hoezee! (Wel vrijwillig, want het is beter dan thuis nu, maar toch is t k*t want ik mis m'n poezies). Beterschap voor die lieve kat die hier langskwam trouwens!
Even een dikke voor iedereen die een beetje of heel erg zielig is vandaag!
O en een dikke knuffel voor Ephina's kat, de arme schat!
Lief van jullie!

Het zijn al heel lang echt goede vriendinnen, maar iedereen heeft kinderen, (ik ook hoor), druk met werk etc. Ik vind het gewoon jammer dat ze tegenwoordig zo makkelijk afzeggen via de whattsap.
quote:SpringDing schreef op 28 mei 2014 @ 20:37:

Cateautje ik wil wel die voorbijganger zijn hoor. Alle knuffels welkom mits ze niet van mannen zijn!

Ik vind het zo knap dat je op iedereen reageert! Ik zou dat nooit bijhouden.

Maar ik moet zo weer stoppen want heb hier geen wifi, anders zit ik straks weer over m'n datalimiet.

En dat is dan gelijk m'n klaagzang, ik zit weer 2 dagen opgenomen, hoezee! (Wel vrijwillig, want het is beter dan thuis nu, maar toch is t k*t want ik mis m'n poezies). Beterschap voor die lieve kat die hier langskwam trouwens!Een knuffel van mij en ik hoop dat die dagen je goed zullen doen.
Dank dank. terug, en morgen weer vrolijk op.
Ik ben gestopt na: ik heb mijn dag niet. De reden boeit me niet, maar ik vind je echt een tof mens dus:

Dankjewel.
Geweldig, Pejeka! Ik ben blij voor je

Ik ga toch even over mijn 1e-wereldproblemen klagen, hoor. Ik heb ook een verschrikkelijke jank-brul-sim- en sipdag. Ik voel me alleen, onbegrepen, woorden met mijn lief, ongesteld. Blegh.

Ik ben ook lekker Criminal Minds aan het kijken, lekker zwelgen in de narigheid.
quote:Hilary schreef op 28 mei 2014 @ 20:14:

En ook een voor boerderijgeit028 en Manji!Dank je wel Hilary.
Net terug van een vergadering. Ben nu te druk ik mijn hoofd om te gaan slapen, maar ook weer te lam om nog een opgenomen aflevering van Criminal Minds te volgen.
Ik word GEK van de naaktslakken in huis. Werkelijk óveral slakkensporen en dat nu al maanden. En ik weet niet waar ze vandaan komen. Huis is vochtig ja, woningbouw weigert er iets aan te doen terwijl de hele straat met een vochtprobleem zit. Schimmel op de muren, laminaatvloer staat helemaal bol en dus die gore naaktslakken. Ik wil verhuizen, nu!!!

En nu heb ik ook nog een mierenkolonie in de keuken.
En een voor Cateautje natuurlijk! Hopelijk morgen een betere dag.
Nieuwe dag nieuwe kansen. Cateau, gaat het vandaag beter?
quote:Krullevaer schreef op 29 mei 2014 @ 01:31:

Ik word GEK van de naaktslakken in huis. Werkelijk óveral slakkensporen en dat nu al maanden. En ik weet niet waar ze vandaan komen. Huis is vochtig ja, woningbouw weigert er iets aan te doen terwijl de hele straat met een vochtprobleem zit. Schimmel op de muren, laminaatvloer staat helemaal bol en dus die gore naaktslakken. Ik wil verhuizen, nu!!!

En nu heb ik ook nog een mierenkolonie in de keuken. He bah :( Kun je niet samen met je buren stappen ondernemen tegen de woningbouw? Dit is toch niet meer leefbaar? Sterkte ermee!
quote:Penelopeia schreef op 29 mei 2014 @ 10:15:

[...]

He bah :( Kun je niet samen met je buren stappen ondernemen tegen de woningbouw? Dit is toch niet meer leefbaar? Sterkte ermee!Voor slakken en mieren? In elk tuincentrum kan je korrels/ lokdoosjes en andere spullen halen. Tegen mieren helpt het om kokend water in het nest te gieten (zoek naar de kolonie vlak bij de ingang van je huis) en slakken zitten niet in je huis want daar is geen voedsel voor ze, maar zijn waarschijnlijk onderweg naar je tuin of bossage. Die kan je vangen met escargo of nog makkelijker: biervallen. De woningbouw kan daar ook niks aan doen
MIjn kat heeft de printer gemold omdat ze vind dat een printer een leuk opstapje is naar mijn bureau. Daar kan zo'n ding niet tegen. Mijn Dolce Gusto heeft 't van de week begeven dus geen lekkere koffie. En vanochtend heb ik wormenpillen verstopt door mijn katten hun ontbijt.

En maar hopen dat ze het hebben opgeslokt, want ondanks mijn moeite trappen mijn katten daar niet altijd in. Het gebeurt dat het ontbijt is op en de rest van de pillen vind ik onderaan het bakje.
quote:redhothead schreef op 29 mei 2014 @ 10:14:

Nieuwe dag nieuwe kansen. Cateau, gaat het vandaag beter?

Hallo Red,

Nee niet echt, maar morgen komt m'n zoon de hele dag en in de avond gaan we naar de film en dan ben ik vast helemaal opgeknapt. Echt niet leuk om me zo te voelen. Er staat al een muziekje op en ik ga zo lekker koken, misschien dat het dan beter wordt.

Misschien valt er vandaag nog wat te lachen op het forum, dat werkt voor ons allemaal, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven