Bang voor seks.

28-05-2014 22:09 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een tijdje een vriend, en laatst zijn we verder gegaan. Ik ben vroeger misbruikt, later therapie gehad, en het lukt me nu aardig om alles los van elkaar te zien. Mijn vriend weet hiervan. Hij is dan ook heel lief en geduldig, en wilde alleen verder gaan als ik daar aan toe was. Vorige week heb ik aangegeven daar aan toe te zijn.

Helaas ging het mis. Alles ging opeens heel snel. Hij trok mijn kleren uit, en wilde direct zijn penis bij me naar binnen brengen. Helaas ging het niet, ik deed heel erg mijn best, maar het lukte gewoon niet. Hij werd gefrustreerd, snauwde dat ik me meer moest ontspannen, en begon steeds harder te duwen.

Eenmaal thuis was ik aardig in de war. Ik had zelf aangegeven het te willen, wat deed ik dan moeilijk. Verwachte ik teveel van hem ? Ben ik te preuts ? Doe ik gewoon moeilijk om niks ?

Zaterdag wilde hij opnieuw seks hebben, ik durfde alleen niet. Mijn hart ging tekeer, begon te trillen en moest bijna huilen. Hij was boos weggegaan toen ik hem vertelde niet te willen. Ik moest maar van me laten horen als ik van gedachten was veranderd. Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil hem echt niet kwijt.
Laat je ons nog weten wat je besloten hebt? Denk er maar rustig over na, slaap er een nacht over. En bij twijfel lees je alle reacties nog maar eens door.
Ook ik word hier verdrietig van... Bah, weg met die vent! Je hebt genoeg doorstaan, met hem komt daar alleen maar meer ellende bij. Dit is niet hoe het hoort te gaan met seks!!!

Met deze jongen hoef je niet eens het gesprek aan te gaan, hij is niet geschikt voor iemand met jouw achtergrond (of voor welke vrouw dan ook).

Krijg je nog hulp van een therapeut? Of misschien is een zelfhulgroep (online bv) voor misbruikslachtoffers iets voor je?

Hopelijk heb je iets aan deze sites:

http://www.seksueelgeweld.nl/partners/gevolgen.htm

http://www.hulpnaseksueelmisbruik.nl/

Ik wens je veel wijsheid en kracht toe om deze schoft de deur te wijzen voor het te laat is.
quote:optimaal2014 schreef op 28 mei 2014 @ 23:53:

WAT IS DIE VOOR ZIEK IETS WAT IK HIER LEES.

HIJ IS GEK.

IK KAN VAAK MET EEN MAN MEELEVEN, MAAR DIT IS ZIEK WAT IK HIER LEES, OPSLUITEN DIE GAST.
quote:ps1992 schreef op 28 mei 2014 @ 23:20:

Bedankt voor jullie reacties!

Het was niet mijn eerste keer, naja, wel de eerste keer vrijwillig.

Heel eerlijk gezegd had ik er ook op gehoopt dat het rustig en fijn zou zijn.

Ik heb net met hem gebeld, hij blijft bij zijn besluit, als ik hem niet tegemoet wil komen is het afgelopen. Wel wilt hij het de volgende keer rustiger aan doen. Het was gewoon te lang geleden, en hij had veel zin. Hij heeft ook best lang op me moeten wachten.

Morgen hebben we afgesproken, dan is de keus aan mij. Of we hebben seks, of hij zet er een punt achter. Ik hoop echt dat het lukt.

Ah.

Ok.

Succes morgen!
Waar woont die gast? Ik heb nog n zware koekenpan, mag ik die op zn lege bovenkamer laten landen?

Dan draai ik hem daarna zn ballen wel af.

Lief he dat ik.hem eerst wil.verdoven.

Ongeveer net zo lief als hij is.
Been there, done that, got the T-shirt.
Mijn hemel! Ik heb geen verleden zoals jij maar als tegen mij wordt gezegd: morgen presteren of anders.....ik zou er spontaan van op slot gaan!!

Lieve TO, na een vervelende ervaring is het logisch dat je tijd nodig hebt, zowel tot wanneer je er aan toe bent als tijdens het hele gebeuren in bed. Door je door deze 'vriend' zo te laten behandelen doe je meer vervelende ervaringen op waardoor het morgen natuurlijk niet zal lukken maar waardoor de drempel voor seks in de toekomst ook nog eens veel hoger komt te liggen...

Bel hem en zeg dat je je keuze gemaakt hebt, dat je je niet laat chanteren en dat je niet langskomt. En vindt iemand die het leuk vind om jou te zien genieten ipv als opblaaspop te gebruiken!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Jeetje meid dit is echt niet goed! Luister aub echt naar wat hier gezegd word. @eens met silvershadow wat je moet sturen en dat idee van apatura is ook een heel goed idee, ongeloofelijk!

Wat ontzettend rot dat je misbruikt ben geef je grenzen aan deze man is echt niet lief de woorden die in me opkomen gebruik ik maar niet
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Of we hebben seks, of hij zet er een punt achter. Ik hoop echt dat het lukt......

En wat nou als hij weer aandringt en doordrukt? Dan heb je sex gehad, maar ik kan me niet voorstellen dat het heel fijn is geweest. Hij draait het zo dat het om hém draait, dat jij hém moet geven waar hij om vraagt. Maar waar jij om vraagt....begrip, geduld, tederheid....dat kan hij jou niet geven... Schijnbaar is deze man niet zo lief als dat je denkt.

Doe het daarom niet. Echt niet. Want na morgen ga je er zn spijt van hebben. Slaap er eerst maar eens een nachtje over en misschien denk je dan morgen wel dat het maar beter is om helemaal niet meer af te spreken...
NEE TO, hij begint nu ook nog met dreigen! Jouw eerste keer vrijwillig moet je beschouwen als "jouw" eerste keer en dat hoort mooi en romantisch te zijn, voor zover dat al lukt na jouw ervaring.. zeg me aub dat je er morgen een punt achter zet en je niet laat overhalen! Het is niet leuk, je bent er bang voor, en de manier waarop het gebeurde klinkt als gedwongen,pijnlijk, ongeduldig en onplezierig! Allerlei dingen die een belletje moeten laten rinkelen dat dit niet de juiste persoon is! Hij is niet de gene die lang heeft moeten wachten en die zo zielig is dat je het maar moet accepteren, jij bent degene die je over een heel hoge drempel heeft heen gezet om vervolgens zo behandeld te worden.. Je bent veel meer waard dan dat! Weg met die klote egoïstische eikel!
Lieve TO, dat gaat gewoon niet werken en ergens weet je dat vast ook. Hoe leuk en lief hij nu ook lijkt, dat is hij niet. Wat verschrikkelijk dat je nu juist zo'n lamlul tegenkomt, want er zijn bakken met hele lieve mannen die uitstekend kunnen omgaan met zoiets, omdat ze van jou houden. Ik denk dat jij ook eens moet gaan beginnen met van jou te houden, dan hoef je dit niet. Doe het niet. Net als iedereen hier raad ik het je echt af. Laat je niet chanteren, niet dwingen. Dat hoeft in een liefdevolle relatie namelijk niet en dit gaat een negatieve impact hebben op jouw seksbeleving, lijf en psyche. Niet doen dus en heel erg aan jezelf denken en dat er een vent rondloopt die geen asshole is en op jou staat te wachten. Of niet, dat je gewoon erg blij en gelukkig kan zijn om jezelf. Trust oma Cat maar.
Eens met, eeeuh, iedereen.
Wat een mafkees. Zeg tegen hem dat het uit is en hij nooit seks met jou zal hebben.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jeetje, je laat je gewoon weer misbruiken. Ik snap niet dat je hiervoor kiest. Wat een eikel is het.

Ik heb net met hem gebeld, hij blijft bij zijn besluit, als ik hem niet tegemoet wil komen is het afgelopen. Wel wilt hij het de volgende keer rustiger aan doen. Het was gewoon te lang geleden, en hij had veel zin. Hij heeft ook best lang op me moeten wachten.

Morgen hebben we afgesproken, dan is de keus aan mij. Of we hebben seks, of hij zet er een punt achter. Ik hoop echt dat het lukt.Ik bedoel het niet onaardig, maar je bent stapelgek dat je het nog een keer gaat proberen met deze lamlul. (Zeg ik als man)
Gadverdamme, wat word ik hier pissig van. Op die lul van een eikel welteverstaan, niet op jou TO. Seks hoort leuk, fijn en vrijwillig te zijn. Iemand die jou niet respecteert, die je dwingt tot seks, die je chanteert omdat hij zo nodig seks wil, is een achterlijke lamlul die niet spoort in zijn bovenkamer. Je hoeft dit niet te pikken. Sterker nog, als ik je kende zou ik die gozer persoonlijk op gaan zoeken. Hoe durft ie.

Neem het maar aan van een ervaringsdeskundige: het gaat weer niet lukken, er gaat nog meer narigheid volgen, en je gaat hier nog veel meer beschadigd door raken. Doe dit jezelf niet aan. Je verdient dit echt niet.
Nou zeg, ik hoop bijna dat dit niet echt is. Wat kan ik hier verdrietig van worden.

Lieve TO, iemand die zo'n druk op je zet is niet goed. Nooit. Seks moet fijn zijn voor allebei, en plaatsvinden omdat je dat allebei op dat moment wil.
quote:annelaure schreef op 29 mei 2014 @ 09:56:

Jeetje, je laat je gewoon weer misbruiken. Ik snap niet dat je hiervoor kiest. Wat een eikel is het.Ik vind dit niet kunnen Annelure.
Het is anders wel zo. Die jongen maakt misbruik van haar en ze staat erbij en kiest ervoor het toe te laten.

Morgen hebben we afgesproken, dan is de keus aan mij. Of we hebben seks, of hij zet er een punt achter. Ik hoop echt dat het lukt.

Dit is echt het ALLER-ALLER-ALLER stomste dat je kunt doen.

Op deze basis gaat het echt no way lukken en daarmee verpest je voor jezelf mogelijke fijne vrijpartijen in de (nabije) toekomst.

NIET DOEN!
En wat kan daar niet aan Catacarax? Als dit al waar is is TO hoogstwaarschijnlijk 22 jaar, een volwassen vrouw dus. Als volwassen vrouw laat je zo niet met je omgaan. Schijnbaar mag hij wel lul genoemd worden (terwijl we werkelijk geen idee hebben wie deze jongeman is en wat zijn kant van het verhaal is) en zij moet buiten schot blijven?

Ik ben het met Annelaure eens.
Natuurlijk valt sex wel eens tegen. En natuurlijk kan een onervaren, wat lompe jongen in zijn geilheid wel eens te lomp zijn zonder meteen afgeknald te moeten worden.

Maar deze lieve geduldige jongen gedraagt zich in een geile bui extreem lomp. En nog erger: daarna, als de geilheid allang gezakt is, behandelt hij je nog steeds als een gratis hoer, of erger.

Je bent al eens misbruikt. Herken je iets van zijn gedrag? Herken je, hoe ook deze lieve geduldige vriend meent recht te hebben op je lichaam, recht te hebben je te neuken, recht te hebben je als een ding te behandelen?

Hoe lastig ook, maar je moet dit patroon doorbreken. Voor jezelf. Je wil echt geen ding zijn, geen eigendom van een ander, die je kan gebruiken zoals het hem uitkomt.

Ja, voor de liefste en geduldigste man, is een vriendin/vrouw met issues zoals jij die hebt best lastig. Als sex jarenlang een enorm probleem is in je relatie, is dat een uitdaging. Ik weet het uit ervaring. Maar echte liefde maakt dat je dat accepteert, en je vrouw de ruimte geeft en de tijd geeft haar trauma's te verwerken. Een man die van je houdt zal nooit misbruik van je onzekerheid maken, zal nooit misbruik maken van het feit dat je "al gewend bent" misbruikt te worden. Nooit. En dat is wel precies wat jouw "vriend" doet.
Het blijkt maar weer dat sommige mensen totaal geen verstand hebben van misbruik en wat dat met iemands denkvermogen doet. Gelukkig maar, ik wens het niemand toe.
Lieve meid, doe het alsjeblieft niet. Het is een lamlul van een vent. Iemand die jou verleden kent zou het niet eens in zijn hoofd mogen krijgen om jou onder druk te zetten. Ik heb een zelfde verleden en gelukkig een hele lieve vriend. Hij respecteert mij en heeft de timing allemaal aan mij over gelaten. En als het niet wou, dan deden we het niet. Geen discussie over mogelijk! En dat kwam van beide kanten.

Meid, denk echt aan jezelf nu. Je verdient zo veel beter. En laat je ook vooral niet chanteren!
I may be young, but I'm not dumb.
quote:annelaure schreef op 29 mei 2014 @ 10:08:

Het is anders wel zo. Die jongen maakt misbruik van haar en ze staat erbij en kiest ervoor het toe te laten.Ik kan hier niet eens op reageren. Denk maar zo. Lekker makkelijk.
quote:Rooss4 schreef op 29 mei 2014 @ 10:09:

En wat kan daar niet aan Catacarax? Als dit al waar is is TO hoogstwaarschijnlijk 22 jaar, een volwassen vrouw dus. Als volwassen vrouw laat je zo niet met je omgaan. Schijnbaar mag hij wel lul genoemd worden (terwijl we werkelijk geen idee hebben wie deze jongeman is en wat zijn kant van het verhaal is) en zij moet buiten schot blijven?

Ik ben het met Annelaure eens.Jij bent ook meerderjarig en reageert toch extreem dom en zonder inlevingsvermogen, wat aantoont dat volwassenheid niet hetzelfde is als meerderjarigheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven