*Zucht*

28-05-2014 19:16 234 berichten
Hallo ladies,

Ik heb vandaag mijn dag niet en ik wil aandacht. Normaalgesproken zit ik prima in mijn vel en heb het ook altijd wel naar mijn, maar nu voel ik me allenig, zielug en verlaten.

In de woestenij van mijn zijn klinkt een denderende echo van overweldigende stilte. Heb al boodschapjes gedaan en me lekker in mijn shirtje nat laten spetteren, het nieuws bijgehouden, rolletjes boterhamworst met augurk gegeten en de nodige sigaretjes gerookt, koffie gedronken en mezelf getrakteerd op een doosje drop. Ook heb ik mij en mijn lamlendigheid al tot de orde geroepen en besloten om iets te gaan doen, maar de lamlendigheid wint het vandaag. Komt nooit voor en vraag me af hoe het komt. Misschien die eeuwige regen en dat ongezellige grijs gepaard gaande met voorjaarsmoeheid. Wie weet, ik weet het in ieder geval niet meer.

In tegenstelling van mijn vrolijke topics nodig ik jullie nu uit om uitgebreid je nood te klagen over alles waar je maar over mopperen wilt of het nou gaat over een laddertje in je panty, dat puistje op het puntje van je neus, dat kleine windje dat het luchtalarm deed afgaan, of de kat die er met het runderlapje voor vanavond vandoor is gegaan.

Klaag alsjeblieft, dan voel ik me er niet zo alleen voor staan.
quote:pokkewijf schreef op 29 mei 2014 @ 13:50:

Poep aan de buren? Jaja, die van mij zijn ook allemaal bruin van de poep en stinken!
Hij is inmiddels bijna 24 en nog steeds schattig... (maar dat mag ik niet zeggen van hem... ghegheghe)
Trouwens compliment voor Cateautje... ik word altijd vrolijk van jouw (zaterdag-) topics

(mijn nick op een ander topic is 'loedertje' herkenbaar?)
quote:pokkewijf schreef op 29 mei 2014 @ 12:49:

[...]

herkenbaar, ik heb ook zo'n eigenwijs beestje. Mooie loopplank gemaakt, bekleed met vloerbedekking, zodat madam het bureau op kan en daar een lekker kussentje voor het raam... Kijkt zij dus niet naar om

Maar ben blij dat dat mijn enige probleem is... voor iedereen met echte problemen, ik ben een gelukkig mens

Haha het is wat met die katten he

Gaaf dat je zelf een loopplank hebt gemaakt!
Alle reacties Link kopieren
ik *Zucht!* mee
quote:Hilary schreef op 29 mei 2014 @ 14:21:

[...]

Haha het is wat met die katten he

Gaaf dat je zelf een loopplank hebt gemaakt!Ja vond ik dus ook. Kopen? Voor een bosje bloemen mag je m op komen halen...lol
quote:pokkewijf schreef op 29 mei 2014 @ 14:24:

[...]

Ja vond ik dus ook. Kopen? Voor een bosje bloemen mag je m op komen halen...lolKatlief springt zelf vanaf de eettafel op de vensterbank, zijn kussen vakkundig ontwijkend
quote:pokkewijf schreef op 29 mei 2014 @ 14:19:

Trouwens compliment voor Cateautje... ik word altijd vrolijk van jouw (zaterdag-) topics

(mijn nick op een ander topic is 'loedertje' herkenbaar?)

Kijk, nu kan mijn dag ineens niet meer stuk.

Leuke nick!
quote:qian schreef op 29 mei 2014 @ 14:23:

ik *Zucht!* mee
Cateau ik weet niet of je na alle grappen en grollen hier nog zielig bent, maar kom je toch nog even een hart onder de riem steken.

Ik ben zelf ook wel een beetje zielig. Lang verhaal en we gaan ook niet uit mekaar of zo maar aangezien het met vriend ff niet zo goed gaat is hij voor een paar maanden tijdelijk even ergens anders gaan wonen. (hij moet hard aan zichzelf werken en heeft daar even wat ruimte voor nodig aangezien hij wat overspannen is)

Ik moet toegeven dat ik de voordelen van alleen wonen steeds prettiger ga vinden. Je kan lekker doen en laten wat je wilt, heerlijk .

Maar goed het is nog wel een beetje wennen en ik voel me af en toe best wel alleen.

En heb ook wel de neiging om dan bij vriend aan hoofd te gaan zeuren, en dat moet ik nou juist even niet doen...

Ik heb hem nu sinds gister al niet meer gewhatsappt/gebeld, en dat hoop ik vol te houden.

Het is even alleen zijn voor mezelf ook wel erg goed... ik had knopen door, zoek dingen zelf uit, enz.

Maar goed, soms is het niet leuk...

Zo dat ben ik kwijt. Knuffel!
Zucht ik ben al drie dagen in de scheiterij en voel me er belabberd onder,moest ook nog werken vandaag en het was mega druk pfff.En ik heb ook zin in een sigaret(gelukkig niks in huis)

Cateautje ik hoop dat het vandaag beter ging.

Dikke knuffel voor iedereen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Oh bleh, voel mij nu ook al drie dagen lamlendig.. Ik hoop dat het de regen is, morgen is dat eindelijk voorbij!

Cateautje, ik hoop dat jij je inmiddels beter voelt en morgen weer stralend de dag door kan, net als het zonnetje die ons dan weer tegemoet gaat schijnen.
Ik voel me vandaag weer helemaal top. Ik heb vandaag zulk goed nieuws gekregen dat we geen keuze meer hoeven te maken. Zoooooo blij!! Cateautje hoe voel jij je?
quote:boerderijgeit028 schreef op 29 mei 2014 @ 22:54:

Ik voel me vandaag weer helemaal top. Ik heb vandaag zulk goed nieuws gekregen dat we geen keuze meer hoeven te maken. Zoooooo blij!! Cateautje hoe voel jij je?Goed zo Geitje! Wat een opluchting zal dat zijn. Geniet er maar lekker van.
quote:Wollstonecraft schreef op 30 mei 2014 @ 00:04:

[...]

Goed zo Geitje! Wat een opluchting zal dat zijn. Geniet er maar lekker van. Zeker zeg! Ben zo opgelucht pffff.... Gaat helemaal goedkomen!
Goed nieuws Boerderijgeit!

Hier ook baalmoment/dag.

Alles zit tegen en ik zie geen andere kansen meer. Komt wel weer, moet ook ongesteld worden, maar dan nog..

Gelukkig het forummen weer opgepakt
Wat een mooie dag vandaag! Ik hoop dat alle zieligerds een beetje de gelegenheid krijgen om van het zonnetje te genieten
quote:marilyn82 schreef op 29 mei 2014 @ 22:26:

Cateau ik weet niet of je na alle grappen en grollen hier nog zielig bent, maar kom je toch nog even een hart onder de riem steken.

Ik ben zelf ook wel een beetje zielig. Lang verhaal en we gaan ook niet uit mekaar of zo maar aangezien het met vriend ff niet zo goed gaat is hij voor een paar maanden tijdelijk even ergens anders gaan wonen. (hij moet hard aan zichzelf werken en heeft daar even wat ruimte voor nodig aangezien hij wat overspannen is)

Ik moet toegeven dat ik de voordelen van alleen wonen steeds prettiger ga vinden. Je kan lekker doen en laten wat je wilt, heerlijk .

Maar goed het is nog wel een beetje wennen en ik voel me af en toe best wel alleen.

En heb ook wel de neiging om dan bij vriend aan hoofd te gaan zeuren, en dat moet ik nou juist even niet doen...

Ik heb hem nu sinds gister al niet meer gewhatsappt/gebeld, en dat hoop ik vol te houden.

Het is even alleen zijn voor mezelf ook wel erg goed... ik had knopen door, zoek dingen zelf uit, enz.

Maar goed, soms is het niet leuk...

Zo dat ben ik kwijt. Knuffel!

Dat is een harde dobber Marilyn, je knuffel niet bij je. Ik hoop dat hij snel weer bij je is en je weer lekker tegen hem aan kan kruipen.

Als het zo blijft zoals het nu is, ben ik klaar met zuchten en klagen.
quote:jennie77 schreef op 29 mei 2014 @ 22:34:

Zucht ik ben al drie dagen in de scheiterij en voel me er belabberd onder,moest ook nog werken vandaag en het was mega druk pfff.En ik heb ook zin in een sigaret(gelukkig niks in huis)

Cateautje ik hoop dat het vandaag beter ging.

Dikke knuffel voor iedereen.Dat is lastig meid, als je lichaam zo eigenwijs is. Dat het maar snel beter mag gaan. Van harte beterschap gewenst.
quote:Eva- schreef op 29 mei 2014 @ 22:45:

Oh bleh, voel mij nu ook al drie dagen lamlendig.. Ik hoop dat het de regen is, morgen is dat eindelijk voorbij!

Cateautje, ik hoop dat jij je inmiddels beter voelt en morgen weer stralend de dag door kan, net als het zonnetje die ons dan weer tegemoet gaat schijnen.Het zonnetje schijnt hier vandaag uitbundig, dus dat is één. Gelukkig maar, dat grijze gedoe. Als het goed is schijnt de zon nu bij jou ook, ik hoop dat dat afdoende is om je weer beter te voelen.
quote:boerderijgeit028 schreef op 29 mei 2014 @ 22:54:

Ik voel me vandaag weer helemaal top. Ik heb vandaag zulk goed nieuws gekregen dat we geen keuze meer hoeven te maken. Zoooooo blij!! Cateautje hoe voel jij je?

Voor jou, voor mij, voor ons allemaal.

https://www.youtube.com/watch?v=DuDeBcpLITQ
quote:Peacy schreef op 30 mei 2014 @ 00:31:

Goed nieuws Boerderijgeit!

Hier ook baalmoment/dag.

Alles zit tegen en ik zie geen andere kansen meer. Komt wel weer, moet ook ongesteld worden, maar dan nog..

Gelukkig het forummen weer opgepaktWelkom terug Peacy, is te lang geleden. Wij helpen je er wel weer bovenop hoor!
https://www.youtube.com/watch?v=Q_9csfXxCRA
Ik heb vandaag de ik voel me super dik dag.

Mijn favoriete dagen
Goedemorgen allemaal!

Ik ben vandaag licht hysterisch vrolijk, dus bij deze stuur ik jullie wat blijheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven