Minnaar
vrijdag 4 juli 2008 om 19:10
vrijdag 4 juli 2008 om 19:20
Ja lekker dan, als jij al bent opgevist dan houdt het op natuurlijk...
Moet solidair blijven aan mijn mede-vissters (is that a word?)
Ik geef de schuld aan Magiker wegens het negeren van mijn lokroep... I do not handle rejection well...
Overigens gaan we wel heel erg offtopic hier.
Iemand binnenkort nog een afspraakje?
Ik geef de schuld aan Magiker wegens het negeren van mijn lokroep... I do not handle rejection well...
Iemand binnenkort nog een afspraakje?
maandag 7 juli 2008 om 17:25
quote:geheim1972 schreef op 04 juli 2008 @ 19:20:
Iemand binnenkort nog een afspraakje?Wacht ff.... wordt ik hier nu valselijk beschuldigd? Ik heb je lokroep weldegelijk verstaan hoor! Maar tja..... NZ ligt niet ff naast de deur om er gevolg aan te geven. Ik ben hard aan het sparen en als ik genoeg pegels heb kom ik kijken waar deze aantrekkelijk klinkende lokroep vandaan komt!
Iemand binnenkort nog een afspraakje?Wacht ff.... wordt ik hier nu valselijk beschuldigd? Ik heb je lokroep weldegelijk verstaan hoor! Maar tja..... NZ ligt niet ff naast de deur om er gevolg aan te geven. Ik ben hard aan het sparen en als ik genoeg pegels heb kom ik kijken waar deze aantrekkelijk klinkende lokroep vandaan komt!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
dinsdag 8 juli 2008 om 09:08