Mode & Beauty alle pijlers

witte sandalen, kan dat?

31-05-2014 23:32 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
En kan het overal bij? Ik heb de witte gekocht en twijfelde al in de winkel. Ze zitten heerlijk, maar kan het wel echt overal bij? Het is namelijk best een beetje een tuttige sandaal en ik ben bang voorhet werk-in-de-zorg-effect. Maar ik heb heel moeilijke voeten en ze zitten goddelijk.

Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)

en dezelfde in het blauw

Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!

Goud:

Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
pimpelmeesje67, 8 minuten geleden

Flatjes kunnen nooit.En ballerina's ook niet.

Wat een kwats.
Huts!
Ik zou het bij de witte houden. Ik vind dat goud niet combineren met de textuur van de zool, en suède vind ik sowieso geen materiaal voor een sandaal, dus de blauwe vallen ook af.

Maar dat is mijn persoonlijke, onverklaarbare smaak.
Geen van allen
Ik vind bij de marinelook de witte het meest leuk staan. Doet me denken aan zeilbootjes en marinestreepjes. Maar als je nu al denkt dat het een miskoop is zou ik gewoon terug gaan. Als je je er niet lekker in voelt heb je kans dat ze nooit meer je kast uit komen.
Ik vind die metalen dingetjes bovenop een beetje jammer, dat maakt de uitstraling een beetje goedkoop. Ik geloof meteen dat ze lekker lopen, zo zien ze er ook uit, ik zie in die witte echter eerder een 60+ er met een beige afritsbroek mee lopen dan een jongere vrouw. Misschien als je je heel goed styled verder....

De blauwe gaan nog wel, waarschijnlijk omdat het suède of nubuck is. Misschien leuk onder een vlot jurkje. De gouden vind ik ook goedkoop overkomen.

Maar joh, als jij ze leuk vindt en ze lopen lekker moet je ze gewoon dragen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Doe eens gek. Neem ze allemaal
Het model is een beetje ouwelijk maar kan er wel mee door.

Op de foto vind ik de witte er het leukst/jongst uitzien. Ze combineren ook makkelijk met de sailor-look. Bij andere kleding wordt het misschien iets lastiger.

Anderzijds.. blauw vind ik ook niet mooi als de blauwtint van de schoen niet gelijk is aan de blauwtint van de outfit. En dit heb je al heel gauw.

Ik zou de witte houden
Ik vind de witte het leukst. Ligt misschien ook het materiaal. Doordat deze een hakje hebben, vind ik het zeker geen 'zorg'-schoenen. Als ze lekker lopen, zou ik ze zeker aan doen TO!
quote:whopper schreef op 01 juni 2014 @ 01:13:

Doe eens gek. Neem ze allemaal Heb je de prijs gezien?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De witte vind ik eruit zien als degelijke gezondheidsstappers.

De blauwe zien er beter uit als je van dit soort schoenen houdt.
Zo lelijk zijn ze niet. Maar ik zou alleen wit nemen als je van nature een niet al te bleke huid hebt. Zo ja, dan de blauwe.
Ik vind de gouden het leukst. En ik zou de kleur kiezen die het beste met je zomerkleding matcht.

Ik vind niet dat witte schoenen automatisch overal bij passen. Integendeel, zou ik bijna zeggen.
Leuk maar wit minder. Ik zou voor goud gaan.
Prima schoentje hoor. Als ze goedkoper zouden zijn zou ik zeggen koop twee kleuren, wit en blauw.

Wit is prima te combineren.

Goed gekocht voor je zomervoetjes.
Leuke schoen hoor!

Wit en blauw kan allebei prima.
Ik vind de blauwe vlotter dan de witte (goud vind ik maar zozo). Witte sandalen kunnen bij vrijwel alles wat je in de zomer draagt: linnen broek, jurk, rok, spijkerbroek. Hoeft ook niet perse wit in de zitten.

Ik draag regelmatig witte sandalen onder bv een grijse chino met een zalmkleurig blousje.
Ik zou eens kijken welke kleur het mooist uitkomt bij je huidskleur.

Wit vind ik nogal snel plomp worden aan de voeten. Ik zou voor de blauwe of gouden gaan. Maar ik koop sowieso geen gabor meer sinds ze te slap leer zijn gaan gebruiken en die schoenen binnen 2 dagen dragen een maat uitgelopen zijn...

Jammer want vaak lopen ze inderdaad heel fijn. Heb laatst mijn gabor sandalen weggedaan na 5 of 6 jaar en nu nieuwe ecco's.

O ja draag je gouden of zilveren sieraden? Die witte hebben zover ik kan zien een zilver kleurig metalen dingetje en die andere goud. Daar zou ik dan weer over vallen ;)
Wit en goud zijn leuk

Ik vind het wel een leuk model! Ideaal onder jeans, rokje etc. En als ze heerlijk zitten: kopen.
Ik vind de goudkleurige ook het leukst.
Ik zou de gouden nemen. Past bijna overal bij. Hou zelf niet van witte schoenen en vind het zeker niet overal bij passen.
Jaaa, nog een fan van de sailorlook

Ik vind de witte daar prima bij kunnen! Onder een spijkerbroek, maar ook onder een rok. Ik draag zelf vaak een spijkerbroek, iets van rood erop en dan kunnen witte sandalen perfect ik ben voor iig!
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 juni 2014 @ 04:19:

[...]

Heb je de prijs gezien? Nee, kosten ze duur?
Wit of blauw. Ik zou blauw kiezen, maar in wit lijk ik dood dus vandaar...
Niet de gouden! Wit en blauw zijn allebei wel leuk, alleen zou ik kiezen afhankelijk van je huidskleur. Als je een hele lichte huidskleur hebt zou ik voor de blauwe gaan.
Blauw!! En juist leuker als het niet helemaal klopt😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven