witte sandalen, kan dat?
zaterdag 31 mei 2014 om 23:32
En kan het overal bij? Ik heb de witte gekocht en twijfelde al in de winkel. Ze zitten heerlijk, maar kan het wel echt overal bij? Het is namelijk best een beetje een tuttige sandaal en ik ben bang voorhet werk-in-de-zorg-effect. Maar ik heb heel moeilijke voeten en ze zitten goddelijk.
Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)
en dezelfde in het blauw
Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!
Goud:
Ik heb net mijn kast doorgespit en ik heb dus veel meer waar blauw bij staat. Of eigenlijk heb ik veel marinelook (rood, (donker)blauw, wit) en denk ik dat blauw er leuker bij is. Nu twijfel ik dus tussen deze (die ik heb)
en dezelfde in het blauw
Ze zijn er ook nog in het goudachtig. Maar dat kan ook niet overal bij toch? Of wel? Jullie mening graag!
Goud:
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
zondag 1 juni 2014 om 00:46
zondag 1 juni 2014 om 00:59
Ik vind die metalen dingetjes bovenop een beetje jammer, dat maakt de uitstraling een beetje goedkoop. Ik geloof meteen dat ze lekker lopen, zo zien ze er ook uit, ik zie in die witte echter eerder een 60+ er met een beige afritsbroek mee lopen dan een jongere vrouw. Misschien als je je heel goed styled verder....
De blauwe gaan nog wel, waarschijnlijk omdat het suède of nubuck is. Misschien leuk onder een vlot jurkje. De gouden vind ik ook goedkoop overkomen.
Maar joh, als jij ze leuk vindt en ze lopen lekker moet je ze gewoon dragen.
De blauwe gaan nog wel, waarschijnlijk omdat het suède of nubuck is. Misschien leuk onder een vlot jurkje. De gouden vind ik ook goedkoop overkomen.
Maar joh, als jij ze leuk vindt en ze lopen lekker moet je ze gewoon dragen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
zondag 1 juni 2014 om 01:46
Het model is een beetje ouwelijk maar kan er wel mee door.
Op de foto vind ik de witte er het leukst/jongst uitzien. Ze combineren ook makkelijk met de sailor-look. Bij andere kleding wordt het misschien iets lastiger.
Anderzijds.. blauw vind ik ook niet mooi als de blauwtint van de schoen niet gelijk is aan de blauwtint van de outfit. En dit heb je al heel gauw.
Ik zou de witte houden
Op de foto vind ik de witte er het leukst/jongst uitzien. Ze combineren ook makkelijk met de sailor-look. Bij andere kleding wordt het misschien iets lastiger.
Anderzijds.. blauw vind ik ook niet mooi als de blauwtint van de schoen niet gelijk is aan de blauwtint van de outfit. En dit heb je al heel gauw.
Ik zou de witte houden
zondag 1 juni 2014 om 08:06
zondag 1 juni 2014 om 08:22
Ik zou eens kijken welke kleur het mooist uitkomt bij je huidskleur.
Wit vind ik nogal snel plomp worden aan de voeten. Ik zou voor de blauwe of gouden gaan. Maar ik koop sowieso geen gabor meer sinds ze te slap leer zijn gaan gebruiken en die schoenen binnen 2 dagen dragen een maat uitgelopen zijn...
Jammer want vaak lopen ze inderdaad heel fijn. Heb laatst mijn gabor sandalen weggedaan na 5 of 6 jaar en nu nieuwe ecco's.
O ja draag je gouden of zilveren sieraden? Die witte hebben zover ik kan zien een zilver kleurig metalen dingetje en die andere goud. Daar zou ik dan weer over vallen
Wit vind ik nogal snel plomp worden aan de voeten. Ik zou voor de blauwe of gouden gaan. Maar ik koop sowieso geen gabor meer sinds ze te slap leer zijn gaan gebruiken en die schoenen binnen 2 dagen dragen een maat uitgelopen zijn...
Jammer want vaak lopen ze inderdaad heel fijn. Heb laatst mijn gabor sandalen weggedaan na 5 of 6 jaar en nu nieuwe ecco's.
O ja draag je gouden of zilveren sieraden? Die witte hebben zover ik kan zien een zilver kleurig metalen dingetje en die andere goud. Daar zou ik dan weer over vallen