Mode & Beauty alle pijlers

haar problemen

01-06-2014 20:10 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen kant met mijn haar op, eigenlijk zit het nooit mooi!

Ik heb best lang haar, tot over mijn borst net en best dun haar waar ik weinig mee kan.

Ik heb het altijd los gedragen maar daar werd ik ook zat van maar nu ik nieuwe dingen ben gaan uitproberen merk ik dat niks goed blijft zitten.

Als ik een hoge paardenstaart in wil doen zit het op het begin mooi, daarna gaat het baby haar er aan de zijkanten uitsteken waardoor ik het weer met schuifjes moet vast zetten en ook word de paardenstaart raar, het haar gaat uit elkaar zitten en de staart lijkt dan steeds dunner te worden.

Als ik een knip in doe en mijn haar hoog opsteek gaat het ook aan de zijkanten er uit steken.

En zelfs als ik soms een mooie bos heb door het föhnen dan word het later weer heel dun en hangerig zonder model.

- Wat doen jullie met dat baby haar aan de zijkanten?

Heeft iemand nog andere kapsels?

en ik kan trouwens geen mouse etc gebruiken, word mijn haar meteen heel vet van..
Een goede knipbeurt zal waarschijnlijk al veel helpen. Als je haar nu redelijk lang is, is het waarschijnlijk ook zwaar en blijft het daarom niet in een bepaald model.

Dus ik zou eens bij een goede kapper langsgaan, en dan samen een nieuw kapsel bespreken.
Ik las de topictitel en de eerste zin echt heel anders en dacht dat het ging over een vriendin die altijd maar problemen had

Babyhaar laat ik doen waar het zin in heeft want dat gaat het toch doen, ongeacht wat ik van plan was. Soms helpt gel of wat schuifjes even, maar dat vind ik de moeite niet waard.
Haarlak.of van dat poeder.
poeder word het heel stijf van mij bij, vind eigenlijk heel veel haarproducten niet fijn
quote:desyyyy schreef op 01 juni 2014 @ 20:34:

poeder word het heel stijf van mij bij, vind eigenlijk heel veel haarproducten niet fijn

Dan zit er niks anders op dan accepteren.

Met goede haarlak blijft het echt wel zitten.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Ik hou ook niet van vettig haar, maar ja.. Je moet wat als je wil dat het er een beetje goed uit blijft zien.

Maak eens zo'n visgraatvlecht. Dat is lekker hippie en daar 'mag' het los bij zitten.
Haha ohja een vlecht, dat word een heel dun plukje bij mij!

Ik moet het denk idd maar accepteren haha
Zo'n visgraatvlecht kun je losplukken waardoor het heel wat lijkt.

En als je echt zulk dun haar hebt lijkt het me eigenlijk mooier als je voor een wat korter kapsel zou gaan.
Ik kon ook nooit wat met m'n haar omdat het te dun, glad en slap was. Ik waste dagelijks.

Minder vaak wassen was de oplossing. 2e en 3e dag zit m'n haar het mooist.
Babyhaar heb ik ook en daar doe ik niet zo veel aan. Ik duw de plukjes elke keer achter mijn oren, maar het blijft vaak niet op zn plek. Als je haar zo dun is, dan kun je het beter korter laten knippen. Een leuke bob of haar dat net op je schouders valt. Touperen en fixeren met een beetje haarlak kun je ook nog proberen.
Eerst een stuk eraf en daarna volume creeren met een mousse en de fohn. En bij het opsteken daarna schuifjes gebruiken die je bij de kapper gekocht hebt en niet die van etos want die glijden gemakkelijk van hun plek af. Die groen/bruinige van de kapper blijven veel beter zitten zodat je het baby haar iets beter kunt temmen. .
Je zou eens naar een echt goede kapper moeten gaan, die kan het in een voor jou goed model knippen, en tips geven hoe je het moet behandelen.

Ik had ook de moed opgegeven, maar toen aan vrienden gevraagd of ze me iemand konden aanraden. Het maakt echt het verschil.
Probeer de 'no poo methode' er loopt hier op viva ook een topic over. Geeft heel veel volume nl

You only live twice
Ik had dit ook gewoon lekker kort knippen heerlijk! Frist echt op in lagen en zit weer veel beter.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven