haar problemen
zondag 1 juni 2014 om 20:10
Ik kan geen kant met mijn haar op, eigenlijk zit het nooit mooi!
Ik heb best lang haar, tot over mijn borst net en best dun haar waar ik weinig mee kan.
Ik heb het altijd los gedragen maar daar werd ik ook zat van maar nu ik nieuwe dingen ben gaan uitproberen merk ik dat niks goed blijft zitten.
Als ik een hoge paardenstaart in wil doen zit het op het begin mooi, daarna gaat het baby haar er aan de zijkanten uitsteken waardoor ik het weer met schuifjes moet vast zetten en ook word de paardenstaart raar, het haar gaat uit elkaar zitten en de staart lijkt dan steeds dunner te worden.
Als ik een knip in doe en mijn haar hoog opsteek gaat het ook aan de zijkanten er uit steken.
En zelfs als ik soms een mooie bos heb door het föhnen dan word het later weer heel dun en hangerig zonder model.
- Wat doen jullie met dat baby haar aan de zijkanten?
Heeft iemand nog andere kapsels?
en ik kan trouwens geen mouse etc gebruiken, word mijn haar meteen heel vet van..
Ik heb best lang haar, tot over mijn borst net en best dun haar waar ik weinig mee kan.
Ik heb het altijd los gedragen maar daar werd ik ook zat van maar nu ik nieuwe dingen ben gaan uitproberen merk ik dat niks goed blijft zitten.
Als ik een hoge paardenstaart in wil doen zit het op het begin mooi, daarna gaat het baby haar er aan de zijkanten uitsteken waardoor ik het weer met schuifjes moet vast zetten en ook word de paardenstaart raar, het haar gaat uit elkaar zitten en de staart lijkt dan steeds dunner te worden.
Als ik een knip in doe en mijn haar hoog opsteek gaat het ook aan de zijkanten er uit steken.
En zelfs als ik soms een mooie bos heb door het föhnen dan word het later weer heel dun en hangerig zonder model.
- Wat doen jullie met dat baby haar aan de zijkanten?
Heeft iemand nog andere kapsels?
en ik kan trouwens geen mouse etc gebruiken, word mijn haar meteen heel vet van..
zondag 1 juni 2014 om 20:20
zondag 1 juni 2014 om 20:23
Ik las de topictitel en de eerste zin echt heel anders en dacht dat het ging over een vriendin die altijd maar problemen had
Babyhaar laat ik doen waar het zin in heeft want dat gaat het toch doen, ongeacht wat ik van plan was. Soms helpt gel of wat schuifjes even, maar dat vind ik de moeite niet waard.
Babyhaar laat ik doen waar het zin in heeft want dat gaat het toch doen, ongeacht wat ik van plan was. Soms helpt gel of wat schuifjes even, maar dat vind ik de moeite niet waard.
zondag 1 juni 2014 om 20:40
zondag 1 juni 2014 om 22:26
Babyhaar heb ik ook en daar doe ik niet zo veel aan. Ik duw de plukjes elke keer achter mijn oren, maar het blijft vaak niet op zn plek. Als je haar zo dun is, dan kun je het beter korter laten knippen. Een leuke bob of haar dat net op je schouders valt. Touperen en fixeren met een beetje haarlak kun je ook nog proberen.
zondag 1 juni 2014 om 22:35
Eerst een stuk eraf en daarna volume creeren met een mousse en de fohn. En bij het opsteken daarna schuifjes gebruiken die je bij de kapper gekocht hebt en niet die van etos want die glijden gemakkelijk van hun plek af. Die groen/bruinige van de kapper blijven veel beter zitten zodat je het baby haar iets beter kunt temmen. .