Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Duidelijk

Ik ga idd niet weg omdat mijn nr1 idd echt mijn nr1 is en ik van hem hou.. Ik kan gelukkig wel mezelf zijn
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
High, je schetst een heel helder scenario voor Heidi en Guus. Er is best een mogelijkheid dat delen uit je scenario zomaar uit kunnen komen. Het triggert me namelijk ook wel dat Heidi aangeeft dat op de zaak van Guus dingen rommelen.

Maar elk verhaal heeft meerdere kanten; die van Heidi, Guus, Guusvrouw en de kant die alles overziet (en nee, dat ben jij ook niet HL).

Er zal ongetwijfeld eens een keer iets gebeuren of veranderen, zoals in ieders leven. Maar welke kant het op zal gaan? Ik hoop vooral dat Heidi tegen die tijd veel pijn en ellende bespaard zal blijven en dat het slechts een te overwinnen heuveltje is tussen al die prachtige bergen waar ze woont.
Oranje, hoe link jij in hemelsnaam het rommelen op de zaak van Guus met het verhaal van Highlander? Die connectie zie ik Heidi nergens schrijven
Het gerommel op kantoor is al van langer, maar gaat nu richting een dieptepunt. Hij wil zijn partners kwijt en nu moeten er spijkers met koppen geslagen worden, maar ondanks dat alle medewerkers met hem mee willen, is hij degene die die kar moet gaan trekken.

Ik denk dat hij merkt dat er meer onrust is gekomen thuis. De stabiele thuishaven, zoals hij dat altijd had, wankelt, denk ik. Meer mensen weten het nu van ons, misschien hebben mensen hem er op aangesproken ook en begint hij nu in paniek te raken.. wat als het toch uitkomt thuis?

Hij heeft daarnaast nog zijn eigen creatieve werk, wat hij moet doen. Zijn zus is ernstig ziek. Hij heeft zelf gezondheidsissues, soortgelijk als die van zijn zus. Hij piekert veel, wrs daarom nu ook over ons. Alles wat stabiel was, is aan het wankelen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Dat piekeren is heel herkenbaar, LD piekert over gelijksoortige zaken.. Soms krijgt een mens ook een hoop voor zijn kiezen en is het allemaal wel veel wat er op hun bordje komt..

Ik merk dat hij daardoor veel voor anderen gaat denken, trekt conclusies die niet altijd zinvol zijn en laten hem nog meer dan ooit oesteren..

Wat ik gisteren al aangaf was het mij nog niet geheel duidelijk hoe de date zou verlopen.. Dus na een aantal daagjes bijna geen contact maar weer eens rustig peilen hoe de zaak ervoor staat.. Blijkt hij idd weer in oester-modus te zijn gestapt en moet ik weer eens schoppen onder zijn kont gaan verkopen om te horen hoe de zaken ervoor staan.. Never a dull moment!
Madame bedoelt wellicht het geschetste beeld van HL over het "financiëel uitkleden" wat als voorbode zou kunnen hebben "gerommel op de zaak". Al denk ik ook (na Heidies laatste post) dat het één los staat van het ander.

Noekie, je kan prima in een hotel afspreken. Borrel drinken en bij wederzijds goedkeuren een kamer boeken. Toch?

En wat Arnold betreft, als je beiden iets te verbergen hebt is discretie sowieso geboden en mag je daar op vertrouwen.

Vannacht om 00.00 werd er geklopt, ik schrok me dood. Voor de deur stond een ongelukkige ex-minnaar met troubles. Gekletst, wijn, thee en toen weer doei.

Vanmorgen was ik blij met mijn lege bed, het is goed zo. Wel gedroomd van mannen. Natuurlijk.
zo zeg duik ik een weekend onder zitten we al in deel 24 !

Veel geschreven zeg...

Mik ligt ongetwijfeld heerlijk in de zon nu....

Mooie foto heidi en wat fijn dat het daar zo goed gaat .

Dus jij hebt vannacht voor psych gespeeld Rooss...?
Ik denk dat in het geval van Guus, Guusvrouw en Heidi niemand kan voorspellen welke kant het op gaat. Over een jaar zou de situatie zomaar heel anders kunnen zijn, zou er best een bom (of meer) ontploft kunnen zijn. Is dat dan goed of fout? Geen idee. Vaak is het een sneeuwbaleffect. Hij gaat ergens rollen en wordt steeds groter, hij neemt van alles mee en kan grote schade aanrichten. Dat is slechts een scenario, zoals er vele kunnen zijn. Een half jaar geleden waren Guus en Heidi alleen nog maar BFF's, anderhalf jaar geleden was de situatie tussen Guus en Heidi ook heel anders. Nu is hun relatie op een soort hoogtepunt en dat vind ik super om te lezen!

Op dit moment zie ik Heidi genieten, van de kroeg en van Guus. Ik hoop dat dat gewoon nog heel lang zo blijft. Maar in Heidi haar posts lees ik ook dat ze verwacht dat Guusvrouw een keer ergens mee komt.
Ik ben ook zo een stille lezer. Noem me maar parachute-springer: nu ff -tjes uit de lucht gevallen.

Ben 40 en ben vaak in t buitenland. Mijn huwelijk is zo sexloos dat ik (naar eigen gevoel) bijna gebeatrificeerd kan worden. Met een lieve, goede man, waarvan ik zielsveel hou, maar die op sociale vlak toch regelmaatig de steekjes laat vallen, dat ik het soms echt niet meer weet. Heb rare humor en spreek gebrekkig Nederlands (dit is dus meteen een disclaimer voor alle ongenouanceerde grappen en een humor net als poort: droog en suart, die uit mijn toetsenboard vast zal komen ).

En sinds enige tijd ben in een minaar la-la-land beland. Jippie.... :|

Probeer al vanaf eind April wat te zeggen, maar verzand voortdurend in aantal paginas. Kan het allemaal niet bijbenen mensen...
Welkom Dive (ik ga dat echt niet voluit onthouden!)

Gebeatrificeerd herkenbaar

Roos, had je je mona hoedje op en de sofa klaar staan? . Best fijn dat hij bij jou terecht kon..
Heeft Beatrix geen seks meer dan? In welke story stond dat?

Sense, breek me de bek niet open, redster Rooss kwam met haar opblaasschouders en rode cape aangevlogen, dat snap je. Nee, hij is een poepie, een schatje, en hij mag gerust eens in het halfjaar bij mij komen sofaën maar de vrijgevochten sahara dame in mij sloeg wel meteen inwendig haar grenspaaltjes
Welkom Dive, goed geland hier! Gebeatrificeerd...google het eens: kom je regelrecht bij Viev. Een heus nieuw woord!

Rooss: natuurlijk schrok je je dood! Kloppen op de deur rond middernacht. Als ze 's nachts met je willen vliegen komen ze maar door het raam!

Enneh...thee? Ik dacht dat neuqen altijd een uitstekende oplossing voor een-minnaar-met-problemen was. Of betrof het de bankzitter
Trix en seks.. Nee joh dat kan toch heul niet!
Een (hele) tijd geleden had ik een gesprek met mijn betere helft. Of een open relatie een oplossing voor ons zou zijn. Nee, zei ik, want het idee alleen dat hij met iemand anders gaat sexen maakt me razend. (Ik vermoord haar! )

Ik bedoel: als hij met haar kan sexen, dan kan hij net zo goed met mij sexen. Dan heb ik echt niemand anders nodig.

Alleen als het blijft zoals het nu al een aantal jaar is: heel sporadisch sex (in betere periodes 1x p/w, soms echter 1x p/m, soms maanden niet als ik in het buitenland ben) dan kan ik niet meer zo verder.

Ik heb openlijk tegen hem gezegd dat ik dit niet meer aan kan. Ik bedoel zijn zwijgen en mijden van het probleem, weigeren om hulp te zoeken, rare uitspraken zoals dat IK wat aan moet doen (want ik ben diegene die problemen met eigen libido heeft - hij heeft nergens geen last van), weigeren bezoek HA, weigeren relatietherapie enzovoort. En dat ik niet meer die beloofde exclusiviteit kan garanderen. Niet omdat ik niet meer van hem hou. Maar omdat ik, leterlijk en figuurlijk, sexueel uitgehongerd ben. Dat ik achteraf spijt had toen ik paar keer een open 'aanbod' geweigerd had. En dat ik nu niet meer met 100% kan zeggen dat ik never nooit op in zou gaan.

Zijn reactie was: Zal ik hem uitkiezen dan?

Ben ik diegene die niet normaal is??

Die onrealistische verwachtingen hebt?

Over diegene(n) met wie ik het sinds deze gesprek heb gedaan valt er ook van alles over te zeggen.

Maar....

........ik ga nu weer zo een spannende nacht tegemoet. Oftewel ben te rooooze \O-O/, voorpret in mijn hoofd, of hoe noemen jullie dat allemaal om objectief te kunnen zijn. Dan maar afwachten tot het voorbij is.

Komt nog...
quote:Rooss4 schreef op 02 juni 2014 @ 15:54:

Heeft Beatrix geen seks meer dan? In welke story stond dat?

-)

Hehe deze zag ik niet aankomen ...

Kom uit een katholike land.

I'll burn in Hell
Ik begrijp je helemaal! Ik zou er ook niet tegen kunnen als mijn partner het wel met iemand anders zou doen, .. Het is of met mij.. Of niet! Ook mijn partner mist niets volgens eigen zeggen, en legt het libido probleem ook bij mij.. Als hij nooit opgedroogd zou zijn, had ik echt mijn oogkleppen nooit afgezet..

Mijn partner snapt niet waarom ik het wel nodig heb, en waarom ik mijn knopje "libido" niet op uit kan zetten..
Ik vrees ook dat de lage regionen van onze ex-hare-majesteit te weinig aandacht krijgen en een andere betekenis van Beatrificatie kan ik me zo 123 niet bedenken.

Noek, er wordt niet ik herhaal niét geneukt. Niet met bankzitman (hoewel... ) en ook niet met deze. De opluchting van het alleen wakker worden sprak me boekdelen.

Diver, wat heb jij gezopen? Ik kan geen chocola maken van je bericht (of komt dat door al die overbodige smile dingen) Wel een open relatie? Man niet willen delen? Geen open relatie? Hij wil nu een seksmaatje voor je uitzoeken? Ik snap je niet, het lijkt wel Feminees.
Welkom dive ,

Lees ik nu goed dat hij er wellicht niet veel moeite mee heeft dat jij het wel buiten de deur zoekt ?

Mijn date van morgen gaat niet door ..

Nieuwste scharrel moest halsoverkop voor zijn bedrijf naar buitenland ...

Zwaar balen ,had zin in een lekker avondje ...Mischien maar eens mijn zwarte boekje afstoffen
Wil je "mijn" Hongaar morgen Silver? Ik heb een vrij drukke week...en moet ook nog eens ongesteld worden. Meteen al klooien op de eerste sexdate met een Beppy, dunno..
quote:Rooss4 schreef op 02 juni 2014 @ 16:30:

Ik vrees ook dat de lage regionen van onze ex-hare-majesteit te weinig aandacht krijgen en een andere betekenis van Beatrificatie kan ik me zo 123 niet bedenken.

Noek, er wordt niet ik herhaal niét geneukt. Niet met bankzitman (hoewel... ) en ook niet met deze. De opluchting van het alleen wakker worden sprak me boekdelen.

Diver, wat heb jij gezopen? Ik kan geen chocola maken van je bericht (of komt dat door al die overbodige smile dingen) Wel een open relatie? Man niet willen delen? Geen open relatie? Hij wil nu een seksmaatje voor je uitzoeken? Ik snap je niet, het lijkt wel Feminees.

Hoi. Beatrificatie= als Paus iemand heilig verklaart (zo weinig sex naar eigen gevoel had ik). Ex-majesteit is toevallige overeenkomst. Wel grappig, vind ik.

Heb helaas niets gedronken. (Dan zou nog de kans bestaan dat ik nuchter wakker zou worden en alles in t huwelijk koek en ei is). Schrijf overbodige emotie (=smileys) aub aan het zuidelijk temperament toe.

Mijn man wil het liefst in zijn comfort-zone worden gelaten en wil me niet kwijt. Daardoor die rare aanbood, denk ik. Verder hebben we geen ruzzie en best een leuk huwelijk, met aardig wat humor. Maar de enige moment dat ik echt het gevoel heb met hem contact te maken is tijdens de sex. Dus gebrek eraan is voor mij een groot probleem. Van essentieel belang. Voor hem is dat niet zo. Hij beleeft de dingen op een andere manier en is superintrovert naar buiten toe. Hij heeft geen vrienden, aleen zakenrelaties. (Spreekt voor zich).

Ik ben nu hier begonnen omdat ik soms het gevoel heb dat ik de kluts kwijt ben in wat wel en wat niet normaal is. Omdat de grenzen vervaagd zijn en hij (No1) de blinde oog tegen alles draait, zolang hij niet met onplezierige feiten geconfronteerd wordt. En ik soms doorslikken moet, wat ik dan wel accepteer van een (ander) man, als ik aan dat klein beetje sex wil komen :/.

Wat is Feminees?
O, zie je, dat is mijn droeve talenkennis, ik ken dat woord helemaal niet! Dan doe ik ook even vrolijk mee aan de bebeatrificering!

Je man heeft geen raar aanbod gedaan, hij wil je niet kwijt én in zijn comfortzone blijven, lees, hij wil van je gezeik af. Dus stelt hij een open relatie voor en wil je voor de gein ook nog wel helpen bij het vinden van een geschikte kandidaat. Ik kan dat wel toejuichen hoor. Het is alleen jammer dat jij alleen denkt echt contact te maken dmv seks. Dat is arm. Kan dat niet anders? Kan je je niet intens verbonden voelen als je samen op het gras in het park zit te picknicken?

Welke kluts ben je precies kwijt? Je hebt een te gekke nr 1, een spannende nummer 2 en alles ligt open.

Ben je bang niet door de deuren van de burgerlijke maatschappij te passen, is dat het?

En Feminees is het onverstaanbare (voor mij en vele anderen) gebrabbel van een ooit forummer.
Welkom diver, mooie foto Heidi, hoop dat het een fijne date wordt woensdag Sense, kom voor jezelf op Puzzled, en is de Hongaar dan niet iets voor Roos?

Nu even ego-posten, sorry!

Ik heb een heerlijk weekend gehad. Zaterdagavond uit geweest en gezoend met de man waar ik laatst een fijne zondag mee gehobbyd heb. En zondag een terrasje gepakt met een nieuwe flirt. Deze nieuwe man bracht mij in verwarring, voor het eerst sinds ik mijn minnaar ken heeft een andere man iets losgemaakt. En dat was best bijzonder. Terwijl ondertussen mijn minnaar druk was met andere zaken...

Mijn minnaar wist niet dat ik dat afspraakje had zondag, het was last minute en ik had m nog niet kunnen spreken dus. Hoor ik toch net van minnaar dat hij dit weekend de knoop heeft doorgehakt. Oeff, timing!
@Roos: Toejuichen?

Sex is nu eenmaal erg belangrijk voor mij Roos :(. Zo steek ik in elkaar. Wil niet lame klinken, maar alle andere aspecten van de relatie en closeheid, door samen dingen te doen, kunnen intimiteit en verborgenheid door sex niet opvullen. Voor mij niet: mijn man laat sommige emoties alleen dan los. We hoeven bijna geen moeite op andere vlakken doen, want dat gaat redelijk goed en spontaan. Maar op sex gebied zijn we op de ene of de andere manier out-of-sync (gedesynchroniseerd) geraakt. Ik heb er last van, hij niet.

Dat minaar ding is relatief nieuw voor mij. Oftewel het duurt nu een kleine jaar (wat jammer dat ik deze topic pas kort geleden ondekt heb). Regelmaatig hangen de vraagtekens boven mijn hoofd.

Ik heb die relatie niet bewust gezocht. Toen nog niet. Desbetreffende man kwam acter mij aan (nov2012-maart2013) en ik heb het geaccepteerd (maart2013 tot heden). Uit mijn eigen (overduidelijke) motieven. Eerlijk gezegd, uigehongerd als ik was, dacht ik toen alleen aan sex en heb me erin gestort zonder stil te staan wat dat allemaal met zich mee gaat brengen. Verbergen hoefde ik het sowieso niet (Maar goed, loop ook niet mee te koop).

Dat opnieuw daten voelde bijna alsof ik vanuit Mars plotseling op Aarde ben gevallen. Het was een poos geleden, zeg...Er zijn een aantal dingen die ik moeilijk kan platsen. Ik weet niet wat te veel verwacht is in zo een minaar relatie? Wat komt uit typische 'relatie denken' en hoort bij minaarverhoudingen niet? Wat zijn zijn eigenaardigheden? Wat hoort tot cultuurverschil tussen ons en daardoor uiteenlopende verwachtingen? Soms wil ik gewoon schreeuwend weg rennen...

Het liefst zou ik hem(2) soms weg-meppen. En dan slik ik het door en laat het gevoel weg-ebben, neem afstand. Probeer het luchtig te houden, bespreek niet alles tot de diepste in. Neem niet eerst contact. Ik heb daarom ook ontsnappingsroutes gezocht in de vorm van een No4 en No5 ( eenmalig) en No3 (die speelt er nog af en toe, als afleiding van de afleiding(2) -.- ). Dat was dan wel op mijn eigen initiatief. Wist niet eens dat die 'predator' knoop aan me zat... :|

Dus wat heb ik nu? Het is een stuk minder Rooskleurig (all pun intended! ) dan in je post: Een No1 die the hot-topic nog steeds het liefst mijdt en waar geen vooruitgang in zit. Een No2 die soms streken laat zien die ik niet platsen kan. Een omgeving die van niets weten mag. Meer sex, als enige benefit van alle tramalant. Vrees dat ik me erin zou verliezen.

Als ik dit lees herken ik mezelf soms niet...
Haha de Hongaar Nouk ... Was best leuk hapje

Tja als je handig bent met een beppy lukt het best ook op een 1e sexdate .

Moet je je er wel ontspannen onder voelen .

Ik vind ze ideaal alleen dat eruit zien te vissen is nogal Een klus....

Mischien morgen maar eens drankje doen met een oude bekende ..

Wat een situatie dive , maar net wat rooss zegt er zijn toch meer manieren om je echt close te voelen behalve sex ?

Klinkt als een heerlijk weekend dymo !!
quote:Rooss4 schreef op 01 juni 2014 @ 22:17:

Wat rot Juf, zelfs lichamelijke klachten! Komt je stress puur en alleen bij het loslaten van BV vandaan?

Het is een combinatie van het loslaten met het zorgen maken over. Ik merk dat als ik contact heb met hem, ik dit veel moeilijker vind om mee om te gaan juist omdat ik zie hoever hij is afgegleden.

Ik heb verder geen enkele bron van stress, alles loopt op rolletjes alleen dit gedoe met BV raakt me heel erg. BV heeft aangegeven dat het bij hem overigens, andersom net zo werkt: ook hij draait door als hij geen afstand van me neemt. Dus momenteel zijn we niet een heel erg goede combi samen in de zin dat we het onbedoeld voor elkaar alleen maar lastiger maken.

Probleem is, elke keer als ik hem zie, zie ik dat hij nog steeds gevoel voor me heeft en wel contact wil maar het niet kan opbrengen. Ik zie dat hoe hij eraan onderdoor gaat, zichzelf kwijt geraakt is en hij ziet natuurlijk andersom bij mij wat de hele situatie bij mij doet.

Dus loslaten zal wel moeten alleen mijn gevoel staat mijn ratio in de weg. Want eigenlijk wil ik nog steeds gewoon dat het ooit op langere termijn goedkomt. Zucht. Beetje kansloos zo van mezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven