Divorce hotel RTL 4
dinsdag 3 juni 2014 om 21:25
quote:satsuma schreef op 03 juni 2014 @ 21:21:
Voor degene die vinden dat ze zo bekend voorkomt: Volgens mij is ze filiaalmanager van Kruidvat, Blokker of Action dus wie weet heb je weleens een ervaring met er gehad....
hahaha!
Ik houd het nog steeds op het schoolhoofd van Zweinstein (Dorothea Omber)
Voor degene die vinden dat ze zo bekend voorkomt: Volgens mij is ze filiaalmanager van Kruidvat, Blokker of Action dus wie weet heb je weleens een ervaring met er gehad....
hahaha!
Ik houd het nog steeds op het schoolhoofd van Zweinstein (Dorothea Omber)
quote:jinte72 schreef op dinsdag 03 juni 2014 21:20 Ik vind ook dat ze een bekend gezicht heeft. Maar... Ze praat als een actrice. Het zou toch wel echt zijn?Nee, dat zal toch niet? Of toch? Ik vind haar zó een verschrikkelijk serpent dat het bijna wel een toneelstukje moet zijn. Dat er ook maar iemand is die haar aardig vindt, die nieuwe vriend bijvoorbeeld. Onbegrijpelijk. Heks!
quote:elisabeth57 schreef op 03 juni 2014 @ 21:23:
[...]
Zou zij niet meegespeeld hebben in zo'n SBS reality soap ? Nu je het zegt, lijkt het mij ook een actrice.... Ze is nep! Dit klopt niet!Hoe langer ik kijk, hoe meer ik denk dat dit in scene is gezet! Dit kan nl. niet waar zijn! Zoals zij doet... dat is niet 'echt'. Dit is te gemaakt. En (bijna) geen enkele moeder doet dit haar kinderen aan. Ze is ook te snel met haar antwoorden. Eigenlijk moeten we er achter zien te komen dat het één grote nepshow is!
[...]
Zou zij niet meegespeeld hebben in zo'n SBS reality soap ? Nu je het zegt, lijkt het mij ook een actrice.... Ze is nep! Dit klopt niet!Hoe langer ik kijk, hoe meer ik denk dat dit in scene is gezet! Dit kan nl. niet waar zijn! Zoals zij doet... dat is niet 'echt'. Dit is te gemaakt. En (bijna) geen enkele moeder doet dit haar kinderen aan. Ze is ook te snel met haar antwoorden. Eigenlijk moeten we er achter zien te komen dat het één grote nepshow is!
dinsdag 3 juni 2014 om 21:26